Allright, bedankt!!DLRP Gids schreefCOLONReserveren is alleen nodig in de zomer- en kerstvakantie. Voor september lijkt het me overbodig. Ga 's morgens naar City Hall en leg daar een tafel vast voor later die dag - dat moet volstaan. Check voor je vertrekt wel of je favoriet restaurant open is die dag, dat kan je op deze site: http://disneykindofday.blogspot.co.uk/s ... ning+Hours
Telefonisch boeken van restaurants
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
denken jullie dat het nodig is om voor chuck wagon van te voren te resrveren in augustus?
gaan normaal alleen mensen uit het hotel zelf naar toe denk ik.
jongens hadden het over plaza gardens, ik zeg als we dan toch buffet doen kunnen we net zo goed daar eens proberen.
gaan normaal alleen mensen uit het hotel zelf naar toe denk ik.
jongens hadden het over plaza gardens, ik zeg als we dan toch buffet doen kunnen we net zo goed daar eens proberen.
Dan is jouw ervaring heel anders dan de mijne, ik heb al héél vaak mensen zien weggestuurd worden omdat alles volzet was, of uren zien staan wachten. Zo hebben wij eens een gezin in de rij zien staan voor Plaza Gardens die daar al van voor wij aankwamen stonden, toen wij 1u30min later buitenkwamen stonden ze daar nog.DLRP Gids schreefCOLONReserveren is alleen nodig in de zomer- en kerstvakantie. Voor september lijkt het me overbodig. Ga 's morgens naar City Hall en leg daar een tafel vast voor later die dag - dat moet volstaan. Check voor je vertrekt wel of je favoriet restaurant open is die dag, dat kan je op deze site: http://disneykindofday.blogspot.co.uk/s ... ning+Hours
Je verliest er niks mee en bent altijd zeker dat je ergens terecht kan, ik persoonlijk heb voor elke table service/buffet maaltijd die wij willen doen altijd een reservatie staan (mits reserveren mogelijk is natuurlijk). Bedenk je je ter plekke dan kan je het nog wijzigen of laten annuleren, maar je kan in elk geval ERGENS naartoe ipv voor je eten ook nog eens in de rij te moeten staan. Dat vind niemand fijn.
Sommige restaurants zijn ook sneller volzet dan anderen. Auberge de Cendrillon, Plaza Gardens (geraak je wel binnen meestal maar staat vaak een rij van aan de ingang tot aan die fontein!), Bistrot Chez Rémy, Café Mickey en Inventions heb je héél weinig kans dat je daar ter plekke nog binnen geraakt (aldanniet met wachten in de rij). Ook Blue Lagoon, Silver Spur en Walt's word ten zeerste aangeraden om deze te reserveren, ze zullen misschien niet volboekt zitten maar de kans dat je dan een tijdstip te pakken krijgt dat een beetje uitkomt/handig is, is vrij klein. Vaak is het dan nemen wat er over is (wat gewoonlijk heel vroeg of net heel laat is).
't is ieder zijn keuze natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk een beetje zonde van de tijd die je er hebt om die dan te verspillen aan in de rij staan voor een maaltijd terwijl dat makkelijk voorkomen kan worden door te reserveren.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
In het laagseizoen zijn er vaak minder restaurants open en ook minder lang dus is vooraf reserveren aan te raden
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ook Nederlands ! Het is soms wel met haar op
Maar je kan het altijd wel verstaan hoor .
Dan heb je geluk gehad dat je toevallig een Nederlandstalige CM aan de telefoon had. De opties die worden aangeboden in het keuzemenu zijn toch echt enkel Frans en Engels, dus ga er maar vanuit dat het normaal enkel die 2 talen zijn. 

Mij nog nooit overkomen, maar ik geloof je natuurlijk wel. Je moet dus ook gewoon wat geluk hebben, zo blijkt.Ona1991 schreefCOLONDan is jouw ervaring heel anders dan de mijne, ik heb al héél vaak mensen zien weggestuurd worden omdat alles volzet was, of uren zien staan wachten. Zo hebben wij eens een gezin in de rij zien staan voor Plaza Gardens die daar al van voor wij aankwamen stonden, toen wij 1u30min later buitenkwamen stonden ze daar nog.En wij gaan nooit in hoogseizoen maar in laagseizoen op weekdagen. Dus jawel, reserveren is wel aan te raden ook al ga je niet in de zomer/kerstvakantie.
Ja dat kan veel verschil maken natuurlijk. Het hangt ook erg af van het restaurant in kwestie en de tijd van het jaar, tijdstip van de dag enz. Om 15u zal je waarschijnlijk wel probleemloos binnen geraken maar om 12u wanneer iedereen gaat lunchen ligt dat vaak al anders.DLRP Gids schreefCOLONMij nog nooit overkomen, maar ik geloof je natuurlijk wel. Je moet dus ook gewoon wat geluk hebben, zo blijkt.Ona1991 schreefCOLONDan is jouw ervaring heel anders dan de mijne, ik heb al héél vaak mensen zien weggestuurd worden omdat alles volzet was, of uren zien staan wachten. Zo hebben wij eens een gezin in de rij zien staan voor Plaza Gardens die daar al van voor wij aankwamen stonden, toen wij 1u30min later buitenkwamen stonden ze daar nog.En wij gaan nooit in hoogseizoen maar in laagseizoen op weekdagen. Dus jawel, reserveren is wel aan te raden ook al ga je niet in de zomer/kerstvakantie.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Als je zeker wilt zijn reserveer je gewoon. De kans is (soms) vrij groot dat je gewoon geen plek meer hebt. Zeker in de populaire restaurants.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Voor het maken van groepsreserveringen kan je niet bellen maar moet je een email sturen.
Dit is DLP.VILLAGE.EVENT.COORDINATION@disney.com voor de Disney Village restaurants
Dit is DLP.VILLAGE.EVENT.COORDINATION@disney.com voor de Disney Village restaurants

Hoe ver van te voren moet je reserveren.
Ben er net achter gekomen dat op zaterdag 26 september een dagje disneyland is georganiseerd met een of ander blad.. en wij wilden naar auberge du cendrillon gaan om te eten op die dag..
Best vervelend als je denkt in een rustige periode te gaan
Ben er net achter gekomen dat op zaterdag 26 september een dagje disneyland is georganiseerd met een of ander blad.. en wij wilden naar auberge du cendrillon gaan om te eten op die dag..
It's kind of fun to do the impossible

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Als je echt zeker wilt zijn kan je nu al telefonisch reserveren. Zo ben je niet teleurgesteld als het die dag volzet is. En hoe vroeger hoe meer kans dat je nog plek hebt...Myriam23 schreefCOLONHoe ver van te voren moet je reserveren.
nr: +33 01 60 30 40 50 (Engels Of Frans)

26 september is ook dapper day geloof ik, dus het zal denk ik sowieso wel wat drukker zijn.Myriam23 schreefCOLONHoe ver van te voren moet je reserveren.