Mini meet idee Disneyland Parijs 09/11-11/11

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

superleuk :thumbs: beetje spannend he
snap ik. vrees er ook voor.
maar als het wachtrijen zijn kunnen we eerst naar Merida en dan naar Anna en Elsa ;)
zondag ga ik kijken hoe het in zn werk gaat en dan hoop ik op internet te kunnen in het hotel
en het te laten weten. of we spreken zeker bij Merida ( casey's corner ) af en bekijken dan wat
we kunnen en willen? soms kan het in de namiddag rustiger bij het pavilion zijn ;)
nog iets dat jullie graag samen zouden doen?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

Dat is idd een heel goed idee van eerst misschien bij Merida af te spreken ;) En we kunnen daarna zeker nog iets anders samen doen, maar wat, dat zullen we dan wel zien zeker :p
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

oke afsreken bij Meet Merida ;) ben benieuwd hoe lang we gaan moeten wachten
daarna kijken we idd wel waar we zin in hebben ;)
zullen we een blad met daarop cafe Mickey mini meet erop meenemen? :P

nog mensen die mee komen??
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Miss Ariel schreefCOLONoke afsreken bij Meet Merida ;) ben benieuwd hoe lang we gaan moeten wachten
daarna kijken we idd wel waar we zin in hebben ;)
zullen we een blad met daarop cafe Mickey mini meet erop meenemen? :P

nog mensen die mee komen??
Hopelijk niet te lang aanschuiven idd :p Maar we spreken daar dan wel af om 10.30 uur maandagochtend ;)
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

ik neem aan dat ze om 10.30u begint dus zou om 10.15u afspreken bij casey's corner
diegene die eerst is zoekt de rest :lol: neem een papier mee en dan kan de rest zich bijvoegen he
zie ik zo vaak mensen doen, het park gaat om 10u open en het is niet zo ver wandelen he ;)
nemen jullie enkel foto's of hebben jullie ook een handtekeningenboekje of filmcamera?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Miss Ariel schreefCOLONik neem aan dat ze om 10.30u begint dus zou om 10.15u afspreken bij casey's corner
diegene die eerst is zoekt de rest :lol: neem een papier mee en dan kan de rest zich bijvoegen he
zie ik zo vaak mensen doen, het park gaat om 10u open en het is niet zo ver wandelen he ;)
nemen jullie enkel foto's of hebben jullie ook een handtekeningenboekje of filmcamera?
Oké, 10.15 uur it is ;)
Normaal gezien hebben we enkel een fototoestel mee, tenzij we de dag voordien een handtekeningenboekje hebben aangeschafd :P
Ik heb je ook een PM gestuurd ;)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

DLP1204 schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONik neem aan dat ze om 10.30u begint dus zou om 10.15u afspreken bij casey's corner
Oké, 10.15 uur it is ;)
Normaal gezien hebben we enkel een fototoestel mee, tenzij we de dag voordien een handtekeningenboekje hebben aangeschafd :P
Ik heb je ook een PM gestuurd ;)
ik heb zelf gewoon een schriftje zonder lijntjes mee als handtekeningboekje en een leuke Disney pen dv action ( voor maar 90 cent gescoord ), is misschien ook een idee? dingen kopen kan je beter met je jaarpas doen want dan krijg je korting, wij met onze dream 20% dus wel de moeite ;) wees blij als enkel dat is blijven kleven aan je hand hahah :lol: oke bedankt ;)

voorlopig zijn we nog een groep van 4 denk ik,
- Galatea en popsel, weten jullie al meer?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wij gaan het zien, de kinds zijn niet zo een merida van dus hun eerst nog overtuigen, we kunnen anders wel eens passeren :)
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

Ik stel voor dat we gwn afspreken bij Merida om alvast een foto te nemen van iedereen samen. Daarna kan iedereen nog kiezen wat ze doen. Aanschuiven of niet.
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Dat is misschien nog het beste idee idd ;) Het gaat er voornamelijk om elkaar eens te kunnen ontmoeten :D

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik lees net dat Merida gaat meeten bij de Old Mill ipv bij Casey's Corner.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Prins Erik schreefCOLONIk stel voor dat we gwn afspreken bij Merida om alvast een foto te nemen van iedereen samen. Daarna kan iedereen nog kiezen wat ze doen. Aanschuiven of niet.
akkoord ;)
Annet schreefCOLONIk lees net dat Merida gaat meeten bij de Old Mill ipv bij Casey's Corner.
bedankt voor het te laten weten Annet!! waar heb je dat gelezen aub? iedereen naar de old mill dan :lol:
wordt lekker krap in die hoek dan
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Bij InsideDLParis op Facebook en Twitter staat meer nieuws over de kerst.
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

Annet schreefCOLONIk lees net dat Merida gaat meeten bij de Old Mill ipv bij Casey's Corner.
Dat betekend dan meteen ook dat er geen ticket systeem zal zijn voor Anna en Elsa en je dus gewoon kan aanschuiven.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Prins Erik schreefCOLON
Dat betekend dan meteen ook dat er geen ticket systeem zal zijn voor Anna en Elsa en je dus gewoon kan aanschuiven.
denk ik ook dus we meeten aan de Old Mill en dan bekijken we verder hoe de wachtrijen zijn en wat iedereen wil. goed idee??
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar