Cafe Mickey Meeting WinterEfteling 2015

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

net gebeld naar booking.com en ze kunnen niet zomaar de prijs verhogen, ze vragen om de mail door te sturen...
Wel is het zo dat het hotel ons dan mss kan weigeren ofzo?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Mich€l
Member
Member

Niet echt klantvriendelijk, ik zou haast kiezen voor een alternatief hotel als ze dit zomaar even doen. Maar ik heb geen hotelboeking, dus hoef me daar niet druk over te maken. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat...
Laatst gewijzigd door Mich€l op 08 dec 2014, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Net het hotel zelf eens gebeld en ze zullen niet toegeven denk ik!
Weet van iemand die zelf een hotel heeft dat booking.com strenge regels voor hotels heeft!
We kunnen hen wel gaan plagen via booking.com maar wat het uithaalt weet ik niet :(

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Dit hotel zou als vervanging kunnen dienen denk? Wel wisselende commentaar....

klik hier

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Prins Adam schreef:Dit hotel zou als vervanging kunnen dienen denk? Wel wisselende commentaar....

klik hier
Wij hebben deze al gereserveerd.... kunnen dan nog kiezen :) want kan je annuleren tot 30/01/15

Afbeelding
Afbeelding
sofie1977
Member
Member

Wij hebben dit hotel ook net geboekt! Bij De Lakei lopen ze zo wel een serieus bedrag aan inkomsten mis... Jammer maar helaas
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

sofie1977 schreef:Wij hebben dit hotel ook net geboekt! Bij De Lakei lopen ze zo wel een serieus bedrag aan inkomsten mis... Jammer maar helaas
Ik ga wel contact opnemen met booking.com dat het niet echt kan :)
Dus hou de Lakei nog even aan het lijntje!

Afbeelding
Afbeelding
sofie1977
Member
Member

Ik stuur ze sowieso ook een klachtenmail met de e-mail van De Lakei erbij. Dit kan echt niet!
Nancke
Member
Member

Hier is de reservatie via jullie link ook in orde.
Ik vind dit gewoon schandalig.
Annet
Member
Member

Mich€l schreef:Niet echt klantvriendelijk, ik zou haast kiezen voor een alternatief hotel als ze dit zomaar even doen. Maar ik heb geen borstvoeding, dus hoef me daar niet druk over te maken. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat...
Ik moest ff 2x lezen, maar ik lees echt goed dat jij geen borstvoeding hebt... :P
Inderdaad schandalig zo!
yolayo
Member
Member

schandalig is het in mijn ogen, jeetje volgeboekt dus we gooien de prijs ff lekker omhoog.......typisch nederland!
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Mich€l
Member
Member

Annet schreef:
Mich€l schreef:Niet echt klantvriendelijk, ik zou haast kiezen voor een alternatief hotel als ze dit zomaar even doen. Maar ik heb geen borstvoeding, dus hoef me daar niet druk over te maken. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat...
Ik moest ff 2x lezen, maar ik lees echt goed dat jij geen borstvoeding hebt... :P
Inderdaad schandalig zo!
Haha, foutje. Dat is die vervelende spellingcorrectie op mijn telefoon. Borstvoeding moet hotelboeking zijn ;)
pinocchio
Member
Member

Wij hebben de mail ook ontvangen. Ik vind het ook heel vreemd. Ik heb nog niet met het hotel en nog niet met booking.com contact gehad.
Maar ze zullen aardig op hun neus kijken als we ineens allemaal annuleren. Maar dat moeten we dan wel pas doen op de laatste dag dat annuleren mogelijk is

Voor ons is het sowieso iets minder belangrijk, met 40 minuten zijn we thuis, maar voor het oorspronkelijke ląge bedrag is het hotel gezelliger...
K hoor nog wel wat jullie vernemen via booking.com
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
pluto71
Member
Member

oei, wat vervelend van die hotelboeking/borstvoeding ;) maar ik vind het dus ook niet kunnen dat een hotel ineens de prijs van een reservatie omhoog gooit, in mijn ogen is het geboekt aan die oude prijs en moet het dan ook aan die oude prijs blijven...groot gelijk dat jullie omboeken...ben benieuwd hoe het afloopt...

@ Prins Adam: ik wou even laten weten dat zowel digikleuter als ik mee gaan tapas eten na het efteling bezoek ;)
sofie1977
Member
Member

pluto71 schreef: @ Prins Adam: ik wou even laten weten dat zowel digikleuter als ik mee gaan tapas eten na het efteling bezoek ;)
Gezellig!
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Meetings”