kizzy schreef:Gisteren ' 12 november' was het heel rustig, een verademing tov de voorbije dagen
fijn voor jullie
kizzy schreef:Gisteren ' 12 november' was het heel rustig, een verademing tov de voorbije dagen
Op 12nov was het inderdaad heel rustig! Ik ben maar net voor de fonteinshow gaan klaar staan voor Dreams en ik had nog een mooi plaatsje!kizzy schreef:Gisteren ' 12 november' was het heel rustig, een verademing tov de voorbije dagen

En al leuke characters gespot ?Dave schreef:Ben zelf toch niet zo tevreden met die kerstparade, is wel erg kort. Heb hem deze middag gezien. Duurde amper 6 minuten. Voor mij is dat zeker geen waardige vervanger hoor.
Ook de princess promenade gezien. Was extreem druk voor nog geen 6 minuten show. Ik mis toch ook wel een extra showtje zoals de Jingle bells boys. Vanmiddag even uitgerust bij Videopolis. Ondanks het vele volk daar ligt de zaal er maar triestig bij.
Ook aansteken lampjes kasteel is er niet meer bij. Is wel een mini chante c'est noel voorshow, die ook best mooi is. Maar je stelt zo nogal snel de vraag; waarvoor?
Ik snap je redenatie, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Je kan niet met een paar telefoontjes even een blik entertainment opentrekken omdat het een drukke dag is. Dat begint al bij de planning van Acteurs, kleedsters, make up. Sommige moeten de volgende dag ook werken en dan laat de Franse Code du Travail bepaalde situaties overwerken gewoon niet toe.Dave schreef:
Vanavond zijn we in Videopolis gaan eten. Daat was het theater volledig bezet door mensen die ook zaten te eten omdat boven geen plaats was. Toen ik de vraag aan een CM stelde zei ze dat het morgen en alle weekends nog zeer druk/uitverkocht is. Je kan mij niet wijs maken dat op die momenten wat extra entertainment er niet af kan hoor... spijtige zaak en zeer slechte reclame voor bezoekers die hun eerste bezoek doen.