@wezz: ja ik denk ook dat het veel charme verliest maarja (beter dan niets?Wezz schreefCOLONDisney Channel Jr, dus het zal wel erg kinderlijk zijn. Jammer, want ik vind een vervolg op The Lion King wel een gaaf idee
Disney Channel - XD - Junior
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
D23 geeft ons reeds door wie de hoofdrolspelers van Disney's Descendants zullen zijn:

Jay & Carlos:
Jay (links) is de zoon van Jafar, Carlos (rechts) van Cruella de Vil.
Mal & Evie:
Mal (links) is de dochter van Maleficent en Evie (rechts) is de dochter van de Evil Queen.

Jay & Carlos:
Jay (links) is de zoon van Jafar, Carlos (rechts) van Cruella de Vil.
Mal & Evie:
Mal (links) is de dochter van Maleficent en Evie (rechts) is de dochter van de Evil Queen.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Oh neen, dat ziet er zoiets goedkoop uit (zoals nickelodeon) :/
en descendants, ik zie niet elke villain een kind hebben xD some are just to badass to want children or even to love
en descendants, ik zie niet elke villain een kind hebben xD some are just to badass to want children or even to love
~1000ste lid van caféMickey~
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
lijkt me wel cool om te zien 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Nu ook in Belgie!

Kijk Disney Channel in de taal van jouw keuze!
Hoe kijk jij het liefst Disney Channel? In het Nederlands of toch liever in de originele taal? Het is bij sommige providers mogelijk om te kiezen in welke taal jij wilt kijken naar Disney-series en films. Lees snel verder hoe!
HOE KAN IK ZELF EEN TAAL KIEZEN?
Heel simpel! Kijk hieronder bij jouw provider hoe je zelf de keuze kan maken. Weet je niet welke provider je hebt? Vraag het dan even aan jouw ouders.
Zo kijk jij lekker naar je favoriete series in de taal die jij het prettigst vindt. Kun jij je Engels verbeteren of zelfs je Spaans oefenen tijdens Violetta.
TELENET
Stem af op Disney Channel. Druk op 'OK' op je digitale afstandsbediening. Druk daarna nogmaals op 'OK' en gebruik de pijltjes om je taal te kiezen. Druk vervolgens op 'wijzigen'. Druk op 'Exit' om de snelgids te sluiten
Goed om te weten
De voorkeurstaal die je instelt tijdens een uitzending, geldt alleen voor de uitzending die je bekijkt. Is jouw voorkeurstaal niet beschikbaar? Dan wordt de standaardtaal van de uitzending gebruikt. Meer weten? Klik hier!
BELGACOM
Stem af op Disney Channel. Druk op 'OK' op je digitale afstandsbediening, en druk vervolgens op 'Taal'. Gebruik de pijltjes om je taal te kiezen, en druk daarna op 'wijzigen'.
TV VLAANDEREN
M7 SAT801:
Stem af op Disney Channel kanaal 66. Kies voor 'Menu' op de afstandsbediening en ga met de rechter pijltjes toets naar 'Systeeminstellingen'. Ga vervolgens met de pijltjes toets naar 'Audio 1' en druk op 'OK'. Kies met de pijltjes toets de gewenste taal en druk op 'OK'. De taal is nu ingesteld. Daarna kies je 2 keer 'Exit' om het menu te verlaten.
Philips DSR8141:
Stem af op Disney Channel kanaal 66. Kies voor 'Instellingen' op de afstandsbediening en ga met de pijltjes toets naar 'TV Scherm'. Ga vervolgens met de pijltjes toets naar 'Audio Voorkeur 1'. Kies met de pijltjes toets de gewenste taal en druk op 'OK'. Ga vervolgens met de pijltjestoets naar 'Bevestigen' en druk op 'OK'. Daarna kies je 2 keer 'Exit' om het menu te verlaten.
Samsung Televisies met een ingebouwde CI-module voor satelliettelevisie:
Stem af op Disney Channel kanaal 66. Kies voor 'Tools' op de afstandsbediening en ga met de pijltjes toets naar 'Taal voor audio'. Druk op 'OK' en selecteer vervolgens de gewenste taal. Druk nogmaals op 'OK', er verschijnt dan een vinkje bij de gekozen taal. Daarna kies je 2 keer 'Exit' om het menu te verlaten.
Mocht je een andere ontvanger hebben dan bovenstaand, bekijk dan de handleiding van de ontvanger.
http://nl.disney.be/disney-channel/taalkeuze

Kijk Disney Channel in de taal van jouw keuze!
Hoe kijk jij het liefst Disney Channel? In het Nederlands of toch liever in de originele taal? Het is bij sommige providers mogelijk om te kiezen in welke taal jij wilt kijken naar Disney-series en films. Lees snel verder hoe!
HOE KAN IK ZELF EEN TAAL KIEZEN?
Heel simpel! Kijk hieronder bij jouw provider hoe je zelf de keuze kan maken. Weet je niet welke provider je hebt? Vraag het dan even aan jouw ouders.
Zo kijk jij lekker naar je favoriete series in de taal die jij het prettigst vindt. Kun jij je Engels verbeteren of zelfs je Spaans oefenen tijdens Violetta.
TELENET
Stem af op Disney Channel. Druk op 'OK' op je digitale afstandsbediening. Druk daarna nogmaals op 'OK' en gebruik de pijltjes om je taal te kiezen. Druk vervolgens op 'wijzigen'. Druk op 'Exit' om de snelgids te sluiten
Goed om te weten
De voorkeurstaal die je instelt tijdens een uitzending, geldt alleen voor de uitzending die je bekijkt. Is jouw voorkeurstaal niet beschikbaar? Dan wordt de standaardtaal van de uitzending gebruikt. Meer weten? Klik hier!
BELGACOM
Stem af op Disney Channel. Druk op 'OK' op je digitale afstandsbediening, en druk vervolgens op 'Taal'. Gebruik de pijltjes om je taal te kiezen, en druk daarna op 'wijzigen'.
TV VLAANDEREN
M7 SAT801:
Stem af op Disney Channel kanaal 66. Kies voor 'Menu' op de afstandsbediening en ga met de rechter pijltjes toets naar 'Systeeminstellingen'. Ga vervolgens met de pijltjes toets naar 'Audio 1' en druk op 'OK'. Kies met de pijltjes toets de gewenste taal en druk op 'OK'. De taal is nu ingesteld. Daarna kies je 2 keer 'Exit' om het menu te verlaten.
Philips DSR8141:
Stem af op Disney Channel kanaal 66. Kies voor 'Instellingen' op de afstandsbediening en ga met de pijltjes toets naar 'TV Scherm'. Ga vervolgens met de pijltjes toets naar 'Audio Voorkeur 1'. Kies met de pijltjes toets de gewenste taal en druk op 'OK'. Ga vervolgens met de pijltjestoets naar 'Bevestigen' en druk op 'OK'. Daarna kies je 2 keer 'Exit' om het menu te verlaten.
Samsung Televisies met een ingebouwde CI-module voor satelliettelevisie:
Stem af op Disney Channel kanaal 66. Kies voor 'Tools' op de afstandsbediening en ga met de pijltjes toets naar 'Taal voor audio'. Druk op 'OK' en selecteer vervolgens de gewenste taal. Druk nogmaals op 'OK', er verschijnt dan een vinkje bij de gekozen taal. Daarna kies je 2 keer 'Exit' om het menu te verlaten.
Mocht je een andere ontvanger hebben dan bovenstaand, bekijk dan de handleiding van de ontvanger.
http://nl.disney.be/disney-channel/taalkeuze
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Ik zag het laatst inderdaad ook ineens dat ik de audio naar Engels kon verzetten, super fijn!
Vond het altijd erg vervelend dat alles in het Nederlands/Vlaams was.
Vond het altijd erg vervelend dat alles in het Nederlands/Vlaams was.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
De High school musical films, wie heeft er niks van de heisa meegemaakt in 2006?
instant populair waren de musical films die musical weer hot maakte, met de piepjonge'
zac efron en Vanessa hudgens in de hoofdrol. 3 films in totaal waarvan 2 enkel voor Disney channel
gemaakt en 1 voor de bios. Elke film bevat aanstekelijk songs, mooie momenten, een leuk verhaal en high school drama. Heerlijk om te zien
wie heeft deze films ook gezien?
voor de mensen die geen idee hebben :
Wanneer Troy Bolton (Zac Efron) en Gabriella Montez (Vanessa Anne Hudgens) tijdens een karaokewedstrijd met elkaar moeten zingen ontdekken ze dat ze beiden talent en een passie voor zingen hebben. Maar er worden van allebei heel andere dingen verwacht op hun school. Troy moet het basketbalteam waar hij aanvoerder van is naar de overwinning leiden en Gabriella moet hetzelfde doen met haar scheikundeclub. Als hun groepen erachter komen dat zij auditie hebben gedaan voor een wintermusical, dwarsbomen zij hun plannen. Bovendien zijn de sluwe Sharpay (Ashley Tisdale) en broer Ryan (Lucas Grabeel) ook van plan de hoofdrollen te krijgen en om dat voor elkaar te krijgen zijn ze tot alles in staat.

High school musical 2 :
De zomer breekt aan voor onze Wildcats! Ze zullen moeten werken om een centje te kunnen verdienen, tijd voor elkaar moeten maken en nieuwe dingen ontdekken. Maar wat gebeurd er als dat op het vakantie resort van Sharpay Evans ouders gebeurd? Beleef een onvergetelijke zomer.

High school musical 3 :
Het laatste schooljaar breekt aan, keuzes worden gemaakt, relaties worden versterkt, vriendschappen worden getest, het echte leven wacht op onze Wildcats maar zijn ze er klaar voor? En dan is er ook nog dat stressvolle Prom!! Laat het maar aan Sharpay over om het fabulous te maken

De cast :
Zac Efron = Troy Bolton
Vanessa Hudgens = Gabriella Montez
Ashley Tisdale = Sharpay Evans
Lucas Grabeel = Ryan Evans
Monique Coleman = Taylor McKessie
Corbin Bleu = Chad Danforth

instant populair waren de musical films die musical weer hot maakte, met de piepjonge'
zac efron en Vanessa hudgens in de hoofdrol. 3 films in totaal waarvan 2 enkel voor Disney channel
gemaakt en 1 voor de bios. Elke film bevat aanstekelijk songs, mooie momenten, een leuk verhaal en high school drama. Heerlijk om te zien
wie heeft deze films ook gezien?
voor de mensen die geen idee hebben :
Wanneer Troy Bolton (Zac Efron) en Gabriella Montez (Vanessa Anne Hudgens) tijdens een karaokewedstrijd met elkaar moeten zingen ontdekken ze dat ze beiden talent en een passie voor zingen hebben. Maar er worden van allebei heel andere dingen verwacht op hun school. Troy moet het basketbalteam waar hij aanvoerder van is naar de overwinning leiden en Gabriella moet hetzelfde doen met haar scheikundeclub. Als hun groepen erachter komen dat zij auditie hebben gedaan voor een wintermusical, dwarsbomen zij hun plannen. Bovendien zijn de sluwe Sharpay (Ashley Tisdale) en broer Ryan (Lucas Grabeel) ook van plan de hoofdrollen te krijgen en om dat voor elkaar te krijgen zijn ze tot alles in staat.

High school musical 2 :
De zomer breekt aan voor onze Wildcats! Ze zullen moeten werken om een centje te kunnen verdienen, tijd voor elkaar moeten maken en nieuwe dingen ontdekken. Maar wat gebeurd er als dat op het vakantie resort van Sharpay Evans ouders gebeurd? Beleef een onvergetelijke zomer.

High school musical 3 :
Het laatste schooljaar breekt aan, keuzes worden gemaakt, relaties worden versterkt, vriendschappen worden getest, het echte leven wacht op onze Wildcats maar zijn ze er klaar voor? En dan is er ook nog dat stressvolle Prom!! Laat het maar aan Sharpay over om het fabulous te maken

De cast :
Zac Efron = Troy Bolton
Vanessa Hudgens = Gabriella Montez
Ashley Tisdale = Sharpay Evans
Lucas Grabeel = Ryan Evans
Monique Coleman = Taylor McKessie
Corbin Bleu = Chad Danforth

*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
8 jaar geleden alweer! Toen zat ik nog op de middelbare school, 14 jaar, en een vriendin was er helemaal weg van. En ja, het blije musical gehalte vond zelfs ik leuk! Alleen zou ik het nu niet zo snel meer de film erop zetten denk ik 
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Toen High school musical 3 uitkwam zat ik ik in groep 8 dat is zeker wel 6 jaar geleden als het niet langer geleden is. Ik was er echt dol op en nu nog steeds.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
ja de tijd vliegt heLaura schreefCOLON8 jaar geleden alweer! Toen zat ik nog op de middelbare school, 14 jaar, en een vriendin was er helemaal weg van. En ja, het blije musical gehalte vond zelfs ik leuk! Alleen zou ik het nu niet zo snel meer de film erop zetten denk ik
ja vind ze ook nog altyd superjudoka Jol schreefCOLONToen High school musical 3 uitkwam zat ik ik in groep 8 dat is zeker wel 6 jaar geleden als het niet langer geleden is. Ik was er echt dol op en nu nog steeds.
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Vanaf vandaag kon je naar Girl Meets World kijken (op Disney Channel vanaf 17.30uur).

Bron: Disney Channel België & Nederland

Bron: Disney Channel België & Nederland
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)