Je bent Disney fan als..

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Wauw die zijn super!
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Zo heeee die wil ik ook mocht ik gaan trouwen :p
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Als je teveel sms'en stuurt naar Joe Fm voor de Disney wedstrijd :p
Laatst gewijzigd door 1 op juniordisneyfan, in totaal 13 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

juniordisneyfan schreefCOLONAls je teveel sms'en stuurt naar Joe Fm de Disney wedstrijd :p
Ik wou dat ik dat ook kon doen,maar kan niet mee smsen tijdens mijn werk :(
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik ken alle antwoorden maar typ trager dan een slak dus :)

Je bent Disney fan als je bij het wakker worden direct het Café Mickey forum opent om te zien wat er nog geschreven is.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONIk ken alle antwoorden maar typ trager dan een slak dus :)

Je bent Disney fan als je bij het wakker worden direct het Café Mickey forum opent om te zien wat er nog geschreven is.
Vind ik super!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Prins Adam schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONIk ken alle antwoorden maar typ trager dan een slak dus :)

Vind ik super!
:thumbs: gewoon om de dag met een beetje magie te beginnen ;)

Je bent Disney fan als.. jouw kleurboek voor volwassen een Disney kleurboek is waar je je helemaal in kan uitleven :P kleuren = fantasie + Disney = magie = goede ontspannende combi volgens mij :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Je bent Disney fan als... je vind dat je Assepoester de tekenfilm moet kijken voordat je naar de live action Cinderella gaat :P zeker als je deze dan samen met je zusje kijkt met Disney oren op :P
gewoon omdat je daar zin in hebt :P
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Miss Ariel schreefCOLONJe bent Disney fan als... je vind dat je Assepoester de tekenfilm moet kijken voordat je naar de live action Cinderella gaat :P zeker als je deze dan samen met je zusje kijkt met Disney oren op :P
gewoon omdat je daar zin in hebt :P
leuk!! :stitch:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

je nu al via de app kijkt wat de wachttijden in het park zijn... (we gaan pas in aug...) voor referentie ;)
Een volledig excel bestand hebt gemaakt met alle info die je denkt nodig te hebben :oops:
Al aan het kijken bent om in maart weer te gaan want dan is het nie zo druk. (en korting)
je filmpjes op tjoeptjoep kijkt en tranen in je ogen krijg als je denkt aan het plezier dat je samen met je dochter van 3 zal hebben 8-)
En ik ben nog nooit in DLP geweest... :shock:
Ik kwam op dit forum voor wat info en ben nu verslaafd door jullie enthousiasme :thumbs:
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

rolo schreefCOLONje nu al via de app kijkt wat de wachttijden in het park zijn... (we gaan pas in aug...) voor referentie ;)
Een volledig excel bestand hebt gemaakt met alle info die je denkt nodig te hebben :oops:
Al aan het kijken bent om in maart weer te gaan want dan is het nie zo druk. (en korting)
je filmpjes op tjoeptjoep kijkt en tranen in je ogen krijg als je denkt aan het plezier dat je samen met je dochter van 3 zal hebben 8-)
Ik kwam op dit forum voor wat info en ben nu verslaafd door jullie enthousiasme :thumbs:
Leuk om te lezen!! Plezier zullen jij en je dochter zeker hebben. Probeer niet teveel te willen doen, en vergeet niet te genieten bij je aankomend tripje!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

@Dragy
Thanx dat zal zeker lukken
Deze trip zal voornl in het teken staan van Frozen. Daar is mijn dochter helemaal gek van.
De volgende trip zullen we de attracties doen waar we nu te lang voor in de rij moeten staan en voor de prinsessen (cendrillon en Princess Pavilion)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

rolo schreefCOLONje nu al via de app kijkt wat de wachttijden in het park zijn... (we gaan pas in aug...) voor referentie ;)
super om te lezen!! :thumbs: Disney magie wordt hier gedeeld ;) ik wens jou en je dochter alvast superveel plezier en herken je gevoelens helemaal ;) en zoals Dragy zegt probeer niet teveel te willen doen want dan vergeet je te genieten ;) je planning moeten meer guidelines zijn anyway sawy :P
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Je bent Disney fan als... wanneer je nog maar een paar dagen van je trip vandaan bent en je elke dag meer en meer als Teigertje gaat gedragen, denk veel gespring elke keer als je aan Disney denkt :P
*Magical Bucketlist*
kris10
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2015, 13:27

iedere kamer thuis Disney related is, tot zelfs het kleinste kamertje
:-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar