Je bent Disney fan als..
Zo heeee die wil ik ook mocht ik gaan trouwen :p
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Als je teveel sms'en stuurt naar Joe Fm voor de Disney wedstrijd :p
Laatst gewijzigd door 1 op juniordisneyfan, in totaal 13 keer gewijzigd.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik ken alle antwoorden maar typ trager dan een slak dus 
Je bent Disney fan als je bij het wakker worden direct het Café Mickey forum opent om te zien wat er nog geschreven is.
Je bent Disney fan als je bij het wakker worden direct het Café Mickey forum opent om te zien wat er nog geschreven is.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vind ik super!D-Tekenaar schreefCOLONIk ken alle antwoorden maar typ trager dan een slak dus
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
Prins Adam schreefCOLONVind ik super!D-Tekenaar schreefCOLONIk ken alle antwoorden maar typ trager dan een slak dus
Je bent Disney fan als.. jouw kleurboek voor volwassen een Disney kleurboek is waar je je helemaal in kan uitleven
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
Je bent Disney fan als... je vind dat je Assepoester de tekenfilm moet kijken voordat je naar de live action Cinderella gaat
zeker als je deze dan samen met je zusje kijkt met Disney oren op
gewoon omdat je daar zin in hebt
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
leuk!!Miss Ariel schreefCOLONJe bent Disney fan als... je vind dat je Assepoester de tekenfilm moet kijken voordat je naar de live action Cinderella gaatzeker als je deze dan samen met je zusje kijkt met Disney oren op
![]()
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
je nu al via de app kijkt wat de wachttijden in het park zijn... (we gaan pas in aug...) voor referentie
Een volledig excel bestand hebt gemaakt met alle info die je denkt nodig te hebben
Al aan het kijken bent om in maart weer te gaan want dan is het nie zo druk. (en korting)
je filmpjes op tjoeptjoep kijkt en tranen in je ogen krijg als je denkt aan het plezier dat je samen met je dochter van 3 zal hebben
En ik ben nog nooit in DLP geweest...
Ik kwam op dit forum voor wat info en ben nu verslaafd door jullie enthousiasme
Een volledig excel bestand hebt gemaakt met alle info die je denkt nodig te hebben
Al aan het kijken bent om in maart weer te gaan want dan is het nie zo druk. (en korting)
je filmpjes op tjoeptjoep kijkt en tranen in je ogen krijg als je denkt aan het plezier dat je samen met je dochter van 3 zal hebben
En ik ben nog nooit in DLP geweest...
Leuk om te lezen!! Plezier zullen jij en je dochter zeker hebben. Probeer niet teveel te willen doen, en vergeet niet te genieten bij je aankomend tripje!rolo schreefCOLONje nu al via de app kijkt wat de wachttijden in het park zijn... (we gaan pas in aug...) voor referentie![]()
Een volledig excel bestand hebt gemaakt met alle info die je denkt nodig te hebben![]()
En ik ben nog nooit in DLP geweest...![]()
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
super om te lezen!!rolo schreefCOLONje nu al via de app kijkt wat de wachttijden in het park zijn... (we gaan pas in aug...) voor referentie![]()
Een volledig excel bestand hebt gemaakt met alle info die je denkt nodig te hebben![]()
En ik ben nog nooit in DLP geweest...![]()
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
Je bent Disney fan als... wanneer je nog maar een paar dagen van je trip vandaan bent en je elke dag meer en meer als Teigertje gaat gedragen, denk veel gespring elke keer als je aan Disney denkt 
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*