Dank u maar link die Mouseketeer me nu heeft gegeven, werkt prima, toch bedankt!D-Tekenaar schreefCOLONvdbemdsa schreefCOLONWerkt de link voor openingstijden restaurants niet meer?
Sinds een tijdje hebben we last van enkele technische problemen .
We hopen de App snel terug te brengen .
Onze excuses voor het ongemak .
Openingstijden van de Disney Restaurants
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
I.v.m. de renovaties van Cottonwood Creek Ranch.Stitch87 schreefCOLONOei, cowboy cookout is heel februari gesloten? Zijn ze aan het renoveren mss? Enig idee of het terug open is in maart?
Cowboy Cookout blijft dicht zolang Cottonwood Creek Ranch dicht is

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Als je wat wilt reserveren bel je gewoon ff naar de reserveringslijn en zij kennen de uren hoor.timheidi schreefCOLONIemand enig idee wanneer de openingstijden van maart er zijn ?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik heb mijn reservaties al gemaakt, 't was meer uit nieuwsgierigheid naar de openingstijden van de counterrestaurants om onze dag wat te plannen. Ik plan graag op voorhand
Idd, silver spur helaas alleen 's middags open in maart, ik wilde daar ook reserveren voor 's avonds.
Idd, silver spur helaas alleen 's middags open in maart, ik wilde daar ook reserveren voor 's avonds.
Same here, ik heb hem nu 's middags staan voor de lunch. 's avonds counterservice dan maar.timheidi schreefCOLONIk heb mijn reservaties al gemaakt, 't was meer uit nieuwsgierigheid naar de openingstijden van de counterrestaurants om onze dag wat te plannen. Ik plan graag op voorhand![]()

Voor degenen die ook nieuwsgierig zijn naar de openingstijden in maart, hier zijn ze al te vinden http://www.hellodisneyland.com/calendri ... and-paris/
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Voor alle restaurant openinguren kan je weer terecht in onze Café Mickey App

klik hieronder voor meer info
disneyapps.php

klik hieronder voor meer info
disneyapps.php
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
je kan ook via je gsm kijken naar de web versie van de site .
Misschien kan je dit is proberen
Misschien kan je dit is proberen
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Gek, want hier doet ie het wel.

Volg onze avonturen op instagram