Tickets Disney's Halloween Party Disneyland Paris

moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Beetje een Fab5 meet op Main Street. Vraag me af als ze iets speciaal van kostuum zouden aan hebben.
Het is niet bepaald speciaal, ik denk dat ze toch net iets meer hadden kunnen doen, dan characters die er van 's morgens tot de middag rond lopen.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De eerste voorbereidingen op Dr Facilier's Spooky Voodoo Party zijn volop bezig !!!!

Afbeelding

Afbeelding

bron : InsideDLParis
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Frontierland is bijna klaar voor het feestje van Dr Facilier !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Minnies piraten boot doet dit jaar dienst als podium voor Dr Facilier

Afbeelding

makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Andastra schreefCOLONIs dat de moeite om te doen? Met kindjes van tegen dan 5 en bijna 3? Lijkt mij wel speciaal :)
Je moet het minstens 1x gedaan hebben maar daarna ook echt NOOIT meer voor ons. Het is dan gewoon TE druk. Op het krankzinnige af.

En met kleine kindjes? Mijn raad? BLIJF DAAR DIE DAG GEWOON WEG de 31ste!

Ivm het aantal ritten dat we konden doen tijdens die avond een paar jaar geleden toen we daar verkleed rondliepen, waren we wel zwaar teleurgesteld. 3 uur aanschuiven voor 1 ritje in de Phantom Manor (!).

En daarna aanschuiven voor Thunder Mountain want het leek ons wel cool om dit in het donker te doen. Ongeveer 2 uur staan aanschuiven en net als het onze beurt was viel de attractie in panne! :evil: We waren zelfs al ingestapt maar moesten er terug uit. En die attractie is die avond dus nooit meer open geweest + we hebben nooit enig compensatie gekregen. We kregen gewoon te horen: Jammer meneer!

Maw uiteindelijk op 5 uur tijd, 1 attractie kunnen doen tijdens de Halloween avond, al die tijd staan aanschuiven (met krampen tot in mijn tenen) en de avond was al om. Het is daar echt over de koppen lopen.
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

makila schreefCOLONJe moet het minstens 1x gedaan hebben maar daarna ook echt NOOIT meer voor ons. Het is dan gewoon TE druk. Op het krankzinnige af.

En met kleine kindjes? Mijn raad? BLIJF DAAR DIE DAG GEWOON WEG de 31ste!

Ivm het aantal ritten dat we konden doen tijdens die avond een paar jaar geleden toen we daar verkleed rondliepen, waren we wel zwaar teleurgesteld. 3 uur aanschuiven voor 1 ritje in de Phantom Manor (!).

En daarna aanschuiven voor Thunder Mountain want het leek ons wel cool om dit in het donker te doen. Ongeveer 2 uur staan aanschuiven en net als het onze beurt was viel de attractie in panne! :evil: We waren zelfs al ingestapt maar moesten er terug uit. En die attractie is die avond dus nooit meer open geweest + we hebben nooit enig compensatie gekregen. We kregen gewoon te horen: Jammer meneer!

Maw uiteindelijk op 5 uur tijd, 1 attractie kunnen doen tijdens de Halloween avond, al die tijd staan aanschuiven (met krampen tot in mijn tenen) en de avond was al om. Het is daar echt over de koppen lopen.
Wat een teleurstelling zeg...
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Die avond is altijd uitverkocht en je moet er dan niet echt zijn om attracties te doen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Vanavond wordt het Princess Pavilion even overgenomen door de villains !!!!

Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar