[2017] Season of the force @ Disneyland Paris
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Zelfs mijn man overweegt om speciaal hier naar toe te gaan. Dus ik neem aan dat het wel volk zal trekken.
Volg onze avonturen op instagram
Reclamefilmpje gefilmd door disneykindofday op twitter https://mobile.twitter.com/DisneyKindOf ... 89/video/1
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
Ik wil zeker gaan.
StarWars, leuk. Voor ons maar ook voor de kids.
Kunnen de lichtzwaarden weer mee en kunnen ze geheel in tenu verkleed gaan.
Aangekocht of niet, het is een volktrekker. Zeker wetende dat het parc dan niet te veel aandacht heeft in de wintermaanden (is niet mijn favo seizoen eerlijk gezegd) en er die vibe nog niet is van Spring into swing (fantastisch seizoen btw) bvb.
StarWars, leuk. Voor ons maar ook voor de kids.
Kunnen de lichtzwaarden weer mee en kunnen ze geheel in tenu verkleed gaan.
Aangekocht of niet, het is een volktrekker. Zeker wetende dat het parc dan niet te veel aandacht heeft in de wintermaanden (is niet mijn favo seizoen eerlijk gezegd) en er die vibe nog niet is van Spring into swing (fantastisch seizoen btw) bvb.
- fairy tale
- Member

Dit is voor mij het wel waard om nog een trip te over wegen.
Second star to the right and straight on until morning,
Sinds een week of 2 ben ik bezig met de Star Wars films voor het eerst te kijken. Heb nu 4-5-6-1-7 volgorde gedaan (7 moet ik nog 20min van zien
). En moet zeggen, ik vind de films best leuk! Ik vind Star Wars leuker dan Frozen, dus voor mij is dit speciale seizoen welkom.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
2 en 3 niet? 7 nog niet gezien, al vergeten dat die bestond, haha :pLaura schreef:Sinds een week of 2 ben ik bezig met de Star Wars films voor het eerst te kijken. Heb nu 4-5-6-1-7 volgorde gedaan (7 moet ik nog 20min van zien). En moet zeggen, ik vind de films best leuk! Ik vind Star Wars leuker dan Frozen, dus voor mij is dit speciale seizoen welkom.
Dus de nieuwe volgorde is dan 4-5-6-7-1-2-3? En 8 en 9 moeten daar dan ook nog tss?
Ik vond 1 een beetje langdradig, en ik was erg benieuwd naar 7 (ben blij dat ik hem nu gekeken heb, die is van begin tot eind spannend!). Dus na 7 komt 2 en 3 voor mijAnnet schreef:Ik blijf gewoon bij de volgorde van release: 4-5-6-1-2-3-7
Moet nog ff kijken of dat zo blijft als we straks de stand alone films er nog tussendoor krijgen.
DLP: 27x sinds 1994
Ohnee, nu valt mij frank :p. Laura, was dat jij die onlangs vroeg in welke volgorde je moet kijken? Het is dus gewoon 1-2-3-4-5-6-7. Geen idee waarom ik bij 4 begon, wrs omdat ze in die volgorde zijn gefilmd. Het is al ruim 6j geleden dat ik ze gezien heb, ik zal het daar maar op steken
. Mss toch best nog eens heropfrissen voor als we in januari gaan :p. De 1ste vond ik net de leukste, haha :p. Hoe meningen kunnen verschillen