Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tigerlily
Member
Member
BerichtenCOLON 308
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2014, 11:44

Net even gebeld.
Kamer met zicht op het meer (standaard was niet meer beschikbaar) in Newportbay, 31/03-01/04 (1 nacht), AP Dreams kwam op €283..
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

En dat is dan zonder ontbijt? Toch wel heel duur geworden dan?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tigerlily
Member
Member
BerichtenCOLON 308
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2014, 11:44

Andastra schreefCOLONEn dat is dan zonder ontbijt? Toch wel heel duur geworden dan?
Jep.. denk dak het vooral te maken heeft met het feit dat de 25ste verjaardag al van start is..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Sinds dinsdag zijn dan eindelijk de reservaties open voor jaarkaart houders via de disney lijn
Ik heb een aantal prijzen voor de week van de 25ste verjaardag.

Voor diegene die geintreseerd zijn;

Maandag 10 april tot zaterdag 15 april
= 5 nachten / 6 dagen 2 personen met Dream jaarkaart korting

Disneyland hotel € 3 122 classic room
New York / New port bay € 1547.50 standaard kamer
New port bay compass kamer € 2 157.50
Sequioa lodge Golden forest € 1595 met lake view € 1672.50
Sequioa lodge Montana kamer € 1 312.50
Santa fe / Cheyenne € 922.50 standaard kamer

snel boeken is het beste indien je deze week (zal snel weg zijn )wilt aangezien het top seizoen is die week
als ook 12 april de 25ste verjaardag zelf is en een speciale dag vol entertaiment wordt
daarom zijn de prijzen ook niet echt laag
hopelijk kunnen jullie er iets mee :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Net geboekt :)
17-18 februari, om de verjaardag van dochterlief te vieren(17 februari jarig) voor 2 volwassenen en 1 kind in Newport Bay Club, Compass club kamer met zicht op het meer, annulatieverzekering en toeristenbelasting inbegrepen: 281,76 euro met de hoogst mogelijke Dreampasskorting

:thumbs:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Ik heb geboekt voor 1 maart tot 4 maart bij Chayenne .. nieuwe Toy Story kamer ...
3 nachten - 3 personen - INCLUSIEF ontbijt met laagste dreampas korting € 248,67
Gebruikers-avatar
crazycat
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2016, 11:34

Kamer Eldorado geboekt in Santa Fé van 17 op 18 Jan voor € 104,= Incl ontbijt.
Ook een prijsopgave gedaan voor 2-4 Mei. Hier zou een Standaard Santa Fé kamer komen op € 220,= met maximaal Dream korting, maar excl ontbijt. Met ontbijt voor 2 volw en 2 kinderen komt de prijs op €336,=. De 116,= voor het ontbijt is naar mijn mening hoog als je kijkt wat momenteel het buffet aanbod is. Dan haal ik liever een broodje of wrap met koffie in Main Street.
Mister Sas

Bekijk mijn Youtube kanaal met filmpjes van Disneyland Parijs :
Mister Sas
Gebruikers-avatar
Moossie
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2017, 18:24

Ik heb net even gebeld, en heb hartelijk met de telefonist gelachen om de enorme prijzen en hartelijk bedankt! Vorige week zaten we nog in David Crocket voor €109,00, nu is het minimaal het drievoudige voor begin april voor andere hotels. Dan is eenn nacht echt zonde, en heb het idee dat je beter voor meerdere nachten moet boeken voor een leuke prijs.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Frankrijk heeft voorjaarsvakantie tussen 2/04 en 02/05 (verspreid over de regio's) dus dat kan wel eens kloppen. 't is voor de arrangementen dan ook hoogseizoen, dus dan kan je niet verwachten dat room only's plots aan laagseizoentarief gaan staan zoals vorige week dat wél (supervoordeelseizoen zelfs, ook voor aankomsten op zaterdagen) was. Niet echt een opgaande vergelijking dus. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ona1991 schreefCOLONFrankrijk heeft voorjaarsvakantie tussen 2/04 en 02/05 (verspreid over de regio's) dus dat kan wel eens kloppen. 't is voor de arrangementen dan ook hoogseizoen, dus dan kan je niet verwachten dat room only's plots aan laagseizoentarief gaan staan zoals vorige week dat wél (supervoordeelseizoen zelfs, ook voor aankomsten op zaterdagen) was. Niet echt een opgaande vergelijking dus. ;)
De seizoenen

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Moet je eens naast januari leggen, is bijna allemaal éco en super éco (in de Franse dan, ik had de Franse bekeken, maar da's normaal gezien hetzelfde hé). Die kom je buiten januari-maart amper tegen. Dusja, da's een groot verschil met gewoon voordeelseizoen of standaardseizoen + de nieuwe brochure en nieuwe prijzen zijn ingegaan tegen dan dus dat verschil kan wel ff schrikken zijn.
Ik weet nu niet welke dagen Moossie exact in gedachten had, maar een zaterdag begin april is al gelijk hoogseizoen en de 2e volledige week van april is volledig hoogseizoen. Januari is m.u.z van de week kerstvakantie overal op z'n meest éco of super éco (supervoordeel en voordeelseizoen). Daartussen heb je nog middenseizoen dus dat is al 2 a 3 prijsklasses verschil + een jaarlijkse prijsstijging die iets hoger zal uitvallen door het ontbijt wat er niet meer standaard in zit. Dus ja, 't is een groot verschil plots dan.

Over dat ontbijt overigens: je kan beter eens de prijs zonder ontbijt, met ontbijt en met halfpension vragen! Met de nieuwe tarieven heb je bijna gratis een avondmaaltijd erbij en dan word die prijs met ontbijt (en avondmaaltijd) al een pak interessanter dan alleen ontbijt te nemen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Afbeelding

En half pension erbij boeken is idd nu veel intressanter ook als jaarkaarthouder. Dan heb je nog steeds ontbijt...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Net ook eens de reserveringslijn gebeld. Ik wil 28 maart 3 nachten gaan en heb een Dream kaart. Er is alleen nog Davy Crocket met maximale korting beschikbaar voor 380. Sequoia Lodge zijn alleen nog Montana Kamers beschikbaar en dit kon voor 405.
Ik blijf bij mijn andere reservering..
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

5 mei / 2 nachten / 2 pers Cheyenne in nieuwe texas kamer zonder ontbijt 310 euro

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

24 tot 26 februari pioneer blokhut David Crocket Ranch met maximale dream pas korting,
kwam op 225 euro. niet slecht voor 6 personen.
the second star to the right
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar