Inyaro schreef:2 euro per aandeel is peanuts.
Laat ons hopen dat ze niet aan 95% geraken en een 2de en beter bod moeten gaan doen.
Bij iets gelijkaardigs heb ik zo al een veel beter prijs bekomen, en dat door gewoon ff te wachten.
Ik verkoop uit vrije wil niet aan 2 euro. Dat staat vast.
Of twdc zegt van 'het is genoeg geweest ,al veel te veel geld ingestoken we zijn weg' ik vind het nogal een risico als shareholders iets beters willen hebben voor zichzelf en ondertussen heel het resort kunnen ontnemen voor iedereen.
Dlp heeft al 25 jaar financiele problemen ,je wist dus dat je in een risicovol product investeerde en dat de kans groot was dat je je geld kwijt kon raken.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Ze hebben momenteel al 85,7% in handen las ik.
Laat ons hopen dat ze niet aan 95% geraken en een 2de en beter bod moeten gaan doen.
Bij iets gelijkaardigs heb ik zo al een veel beter prijs bekomen, en dat door gewoon ff te wachten.
Lijkt me meer een kwestie van wil ik nog naar dlrp kunnen gaan in de toekomst of neem ik de last op mijn schouders van geen dlrp meer hebben omdta ik en met mij andere te stijfkoppig zijn in ik wil moet zou stukje disne in handen hebben, wat dan ook niet meer is...... twee kwade die opzelfde neerkomen lijkt mij...... of geen aandelen maar wel park of helemaal niks meer hebben.
marc schreef:Sorry dat ik dit zeg , maar het heeft nog lang geduurd vooraleer de Walt Disney Company eraan gedacht heeft om tot een zulke zaak over tegaan.
Heeft ook te maken met wetten in frankrijk ,een zaak moet in franse handen zijn zodus denk ik dat euro disney sca de zaak zal blijven runnen maar dat het eigenlijk twdc zal zijn dat compleet aan het roer staat.een beetje geniepig maar
Ja.
Toen ze in parijs een amerikaan als baas hadden ging het beter als toen ze een frans man als baas hadden.
Geniepig is daar niks aan als dat de wetten van het land zijn dan is dat zo en misschien maar goed dat de amerikanen dan de baas worden en dat misschien op alle gebieden en als het allemaal ook maar betaalbaar blijft, want de laatste jaren zijn de prijzen serieus gestegen en dan blijven natuurlijk ook de bezoekers weg.
Sorry en met alle respect maar dit lijkt precies op winst uit zijn en op niets anders ,dit heeft weinig te maken met Disney.
Als je aandelen op de beurs koopt dan koop je ook ineens het risico mee en dan moet men in een zulks mogelijk geval ook niet gaan liggen jammeren .
marc schreef:Sorry dat ik dit zeg , maar het heeft nog lang geduurd vooraleer de Walt Disney Company eraan gedacht heeft om tot een zulke zaak over tegaan.
Heeft ook te maken met wetten in frankrijk ,een zaak moet in franse handen zijn zodus denk ik dat euro disney sca de zaak zal blijven runnen maar dat het eigenlijk twdc zal zijn dat compleet aan het roer staat.een beetje geniepig maar
Ja.
Toen ze in parijs een amerikaan als baas hadden ging het beter als toen ze een frans man als baas hadden.
Geniepig is daar niks aan als dat de wetten van het land zijn dan is dat zo en misschien maar goed dat de amerikanen dan de baas worden en dat misschien op alle gebieden en als het allemaal ook maar betaalbaar blijft, want de laatste jaren zijn de prijzen serieus gestegen en dan blijven natuurlijk ook de bezoekers weg.
Ze mogen een amerikaan als baas hebben zolang hij in een frans bedrijf werkt (eurodisney sca).daarom dat twdc het nooit officieel kon overnemen.
Ik denk niet dat de prijzen zullen blijven zoals ze zijn in amerika zijn er de laatste jaren serieuze prijsverhogingen gebeurd (laatste dateert van vorige week)
Prins Adam schreef:De prijsstijgingen zijn daar zelfs gedeeltelijk om minder volk in de parken te hebben. Als ze niks doen zijn de parken gewoon te druk@
Prins Adam schreef:De prijsstijgingen zijn daar zelfs gedeeltelijk om minder volk in de parken te hebben. Als ze niks doen zijn de parken gewoon te druk@
Ik hoop dat de huidige aandeelhouders hier even serieus over nadenken.
Als ze nu een stukje Disney willen bezitten met een shareholders kaart waar je naar mijn mening bijna even veel voordeel mee hebt als een jaarpaspoort.
Of een parken die mogen aanschuiven in het rijtje "Disney Parks" met meer zekerheid op een mooie/betere toekomst.
Met hopelijk attractie's waar wij met watertanden naar kijken in de Amerikaanse parken.
Want onze studio's verdient net als DCA een masterplan met veel geld.
Het alarm bij de TWDC gaat nu af, het zou spijtig zijn moest deze deal niet doorgaan door aandeelhouders die moeilijk doen.
Want DLP ligt gewoon al jaren aan een geldinfuus.
Alvast veel succes aan de aandeelhouders om die keuze te maken.
Ik dacht dat in een financiële wereld alles rond geld draaide?
Tja, ik zal het altijd al fout gehad hebben zeker?
(pssst, aandelen worden gekocht om winst te maken! echt waar hoor!)
Ach ja, we geven dus het arme WDC gewoon goedkoop onze aandeeltjes hé. Natuurlijk. Zo niet laten ze het park failliet gaan!
Niet zo naïef hé jongens en meisjes!
Je zal het misschien ooit wel snappen.
De meeste fans met een paar aandelen hebben die toch echt gekocht voor het gevoel een stukje Disney te bezitten, en laten we eerlijk zijn: de shareholders club voordelen.
Voor de echte winst had je beter andere keuzes in de aandelenmarkt kunnen maken.