Disneyland Paris Fan Quiz

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

waarom gebruikt m'n in Walt's american restaurant de boter van d'Isigny-sur-Mer en enkele restaurants in de hotels?

1. Als eerbetoon Voor de familie van walt Disney dien zijn roots heeft liggen In het Normandische d'Isigny
2) Omdat Disneyland paris gepaard gaat met d'Isigny-sur-mer
3) omdat het Silhouette van het kasteel geïnspireerd is door Mont-Saint Michel, dichtbij d'Isigny sur mer

(tot nu toe had ik ze zelf alle 3 al juist, Ik zal elke dag één antwoord onthullen, dan krijgt iedereen de kans om deel te nemen.)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

question n7
niveau 1
pour quel spectacle les rochers qui décorent actuellement la scène de la jeidi training academy, à vidéopolis
ont ils été d'abord crées?

1 la légende du roi lion
2 mulan la légende
3 la belle et la bette

Voor welke show werden de rotsformaties, die we vandaag de dag kunnen zien in de Jedi training academy in Videopolis, oorspronkelijk gemaakt?

1) The legend of the lion king
2) Mulan: the legend
3) Beauty and the beast

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

question 8

quel héros masqué a t'on rencontrer a Disneyland paris au cours de l'été 1993?

1 MYSTER MASK
2 ZORRO
3 THE LONE RANGER

Welke gemaskerde held kon m'n ontmoeten in Disneyland Paris, in de zomer van 1993

1) Darkwing Duck
2) Zorro
3) The lone Ranger

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 9

Quel visionnaire italien est cité à l'entré d'orbitron machines volantes à dicovery land

1 giovanni agnelli "fiat lux"

2 léonard de vinci "il sole nonsi muove"

3 michel ange "fa che io possa sempe desiderare piu di quanto riesca a relizzaze "

Welke Italiaans visionaire wordt geciteerd bij de ingang van Orbitron in discoveryland?

1 giovanni agnelli "fiat lux"

2 léonardo da vinci "il sole nonsi muove"

3 michael angello "fa che io possa sempe desiderare piu di quanto riesca a relizzaze "

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 10 : Combien de pavés compte Main Street, U.S.A. ?
1. 210,000
2. 580,000
3. 950,000

Hoeveel klinkers telt Main street USA?
1. 210,000
2. 580,000
3. 950,000

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 11 : En 1993, quelle célébrité hollywoodienne, liée à la saga d’Indiana Jones, a inauguré l’attraction Indiana Jones et le Temple du Péril sous une pluie battante ?
A. Harrison Ford
B. George Lucas
C. Steven Spielberg

Welke Hollywood Celebrity, gebonden aan de saga van Indiana Jones, huldige de attractie Indiana Jones et le Temple du péril in terwijl het hevig aan het regenen was?

A. Harrison Ford
B. George Lucas
C. Steven Spielberg

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 12 : Quel restaurant occupait initialement l’emplacement actuel du Rainforest Café à Disney Village ?
A. Los Angeles Bar & Grill
B. Rock’n Roll America
C. Key West Seafood

Welk restaurant maakte plaats voor het Rainforest café in Disney Village?
A. Los Angeles Bar & Grill
B. Rock’n Roll America
C. Key West Seafood

(Dit zou voor mij een gokje geweest zijn :oops: helaas een verkeerd gokje)

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 13 : À quelle occasion a été retirée l’arche qui marquait l’entrée de Fantasyland à droite du Château de la Belle au Bois Dormant ?
A. Suite à la grande tempête de 1999
B. Pour le lancement de la Parade ImagiNations
C. Pour l’installation des fontaines et projecteurs de Disney Dreams!

Door welke gelegenheid werd de ark verwijderd aan de ingang van fantasyland, rechts van het kasteel?
1) De grote storm van 1999?
2) Voor de parade ImagiNations
3) Voor het plaatsen van de fonteinen en prjectoren van Dsney Dreams?

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 14 : Quel pilote de Formule 1 a roulé sur Main Street, U.S.A. ?
A. Damon Hill
B. Alain Prost
C. Ayrton Senna

Welke Formule 1 piloot reed op Main Street USA?
A. Damon Hill
B. Alain Prost
C. Ayrton Senna

(bah, ik haat sportvragen, zelfs als ze Disneygebonden zijn :roll: )
weet niet of ik het nu iemand te gemakkelijk maak, maar zelfs met foto had ik het nog niet geweten.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 15 : Complétez les paroles de la chanson « Dancin’ (A Catchy Rythm) » :
« If you take my hand / Just like Alice / You're in Wonderland / It’s magic ! / Clap your hands and tap your feet / And shout a big Hurray… »
A. « Mickey and the gang / Are calling out your name / To wish upon a shooting star »
B. « Mickey and his friends / Are calling out your name / To join the Disney Parade »
C. « Snow White and the Seven Dwarfs / Are inviting you / To party in their cottage »

(geen vertaling nodig, in m'n hoofd zing ik al het antwoord :P )

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 2: À quelle occasion le Château de La Belle au Bois Dormant a-t- il été transformé en gâteau d’anniversaire géant ?
A. En 1993, pour le premier anniversaire de Disneyland Paris
B. En 2001, pour le centenaire de la naissance de Walt Disney
C. En 2005, pour les 50 ans du premier Parc à Thèmes Disneyland en Californie, fêté à travers le monde entier

Ter ere van welke gelegenheid werd het Kasteel getransformeerd in een grote verjaardagstaart

1) 1ste verjaardag 1993
2) 2001 voor de herdenking van de geboorte van Walt Disney
3) 2005 voor verjaardag Disneyland in Californië (lol)

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

QUESTION 4 : Quelle a été la première attraction du Parc Disneyland à bénéficier du système FastPass ?
A. Peter Pan’s Flight
B. Space Mountain - de la Terre à la Lune
C. Indiana Jones et le Temple du Péril

Wat was de eerste attractie die Fastpass gebruikte?
A. Peter Pan’s Flight
B. Space Mountain - de la Terre à la Lune
C. Indiana Jones et le Temple du Péril

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Denk dat dit alle vragen waren voor ronde 1, had er jammer genoeg alleen al 2 fout. Doen jullie beter? Laat de antwoorden maar binnen komen! 13/15 (Ik zou het etentje met de Imagineers al kunnen vergeten :lol:

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Prins Adam schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONGebruik van boeken en internet was niet de bedoeling denk ik.... je had ook maar 10 seconden om te antwoorden en dat gaat heel snel.

Wel hadden wij de boeken nog eens doorgenomen voor de quiz, vooral Michel wist hierdoor veel antwoorden. Als je niet veel weet, moet je toch moeite doen om wat meer te weten natuurlijk...
De vraag van de klinkers was een duidelijk gokvraag, het juiste antwoord was het laatste.
Op de foto's zie je ook nog een aantal vragen: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 31#p111031

Ik heb er nog eentje, wat is het oudste restaurant van Disneyland Paris.
ik twijfel een beetje van de keuze mogelijkheden die er waren...
Ik zou denken plaza gardens of Walt's en aangezien de laatste helemaal verwerkt is in main street zou ik gaan voor walt. Wil dat zeggen dat er bij opening maar 1 restaurant open was? Of het eerste restaurant dat voltooid was in de bouw van Disneyland
Dit was het antwoord: [url]http://www.disneylandparis.be/nl/restau ... ascadeurs/[/ :? url]
Het is wel veel lastiger omdat ik niet de 3 moglijkheden kon geven....
las juist op andere forum dat juiste antwoord Inventions was :? nu begin ik te twijfelen aan m'n bron van dit forum, nu ik alle vragen aan het kopiëren ben.

Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De antwoorden waar je uit kon kiezen waren als het goed is:
A. Le Cafetaria in Espace Euro Disney
B. Inventions in het Disneyland Hotel
C. Restaurant des Cascadeurs in de Studio's

Het juiste antwoord is C. Want wat zij bedoelden was dat die caravan van de jaren '40 is. En daarmee dus het oudste. Inventions was een andere logische optie want A bestaat niet meer. En C is pas later gekomen dan B. Dus het was niet helemaal duidelijk op de manier waarop de vraag gesteld was. Maar C was zeker hun goede antwoord. ;-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar