Attracties in EPCOT

Alles over Epcot in Walt Disney World.
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik hoop op hetzelfde, opening staat gepland voor 1 mei... precies als wij daar zijn ;) Hopelijk komen er Fastpassen en kunnen we die een scoren :P
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

New Frozen Ever After art and details in World Showcase at Epcot

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Op D23 werd ook aangekondigd dat er een Soarin Around the World komt, hier een stukje making of
Er komen in de attractie dan ook nieuwe digitale projectie systemen en schermen.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Ah, het ziet er zo veel belovend uit! :D
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

De Frozen-verbouwingen in Epcot komen maar traag op gang:

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Inside the Magic
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Prepare To Take Flight With Soarin’ Around the World | Disney Parks

Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Vanaf deze maand kan je Dory en haar vrienden uit de nieuwe film "Finding Dory" vinden in Epcot's Turtle Talk with Crush attractie.

Afbeelding

Enkele vrienden die zeker zullen langskomen zijn Destiny de walvishaai, Bailey de witte dolfijn en Hank de septopus. Zelfs Squirt, de zoon van Crush komt voor de eerste maal voorbij zwemmen. Misschien zie je zelfs Nemo en Marlin, wie weet?

Bron: Disneyparksblog
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Frozen Ever After Attraction & Royal Sommerhus Set to Open at Epcot June 21
We have exciting news coming out of Epcot today. Two new “Frozen” experiences – the Frozen Ever After attraction and the adjacent Royal Sommerhus – will officially open their doors this June 21.
Located in the Norway pavilion at the park, Frozen Ever After offers guests an adventurous boat tour through the kingdom of Arendelle. Guests are first transported to the “Summer Snow Day” Celebration where Queen Elsa embraces her magical powers to create a beautiful “winter-in-summer” day for the entire kingdom. Next, guests will pass Troll Valley on their way up the icy North Mountain to Queen Elsa’s Ice Palace before their return trip to the Bay of Arendelle.

Fastpass+ will be available for Frozen Ever After. Guests can begin booking FastPass+ for this experience on Saturday, May 21.

The nearby Royal Sommerhus, Anna and Elsa’s summer home, will open its doors to guests and the royal sisters themselves will be there for greeting opportunities.

The Norway Pavilion will open at 9 a.m., along with the Future World area of Epcot.

Don’t forget, guests can also spot Anna and Elsa over at Magic Kingdom Park in the “Festival of Fantasy Parade” and in the new “Mickey’s Royal Friendship Faire” show coming to Cinderella Castle Forecourt Stage. Check the My Disney Experience app for the latest locations and times for any Disney character.

BRON : https://disneyparks.disney.go.com/blog/ ... t-june-21/

ben excited dat ik de attractie en meet ga kunnen doen deze zomer maar kijk tegen de wachttijden op..
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Soft opening Frozen Royal Summerhus

Vandaag is er een soft opening geweest van het Frozen Royal Summerhus in Norway Pavilion in Epcot. De gasten konden Anna en Elsa ook al ontmoeten op deze locatie.

Hier een filmpje waarin het Summerhus van binnen te zien is en ook Anna en Elsa aan het woord komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zowel het design van de buiten- als binnenkantvan het Royal Summerhus is getrouw aan whoe een Scandinavisch zomerhuis eruit zou zien, maar laat nog steeds subtiele hints naar de film zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zowel de Cast Members als Anna en Elsa zelf leggen uit dat de zusters erg blij zijn om terug te keren naar hun ouder zomerhuis en deze ervaring nu kunnen delen met vrienden.

Afbeelding

Afbeelding

Na de meet en greet lopen de gasten door een een gift shop. En eenmaal buiten wordt de kans geboden om met Noorse karakters op de foto te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

De Frozen Ever After attractie staat nog steeds gepland om 21 juni officieel te openen.

Bron: http://www.insidethemagic.net/2016/06/v ... -at-epcot/
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

het ziet er super uit!!! mooie details en verwijzingen ook ;)
hopelijk moet ik deze zomer ook maar 25min wachten :P (wishfull thinking :P )
wij hebben een fast pass+ voor de Frozen ride alvast ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618

Nou inderdaad. Ben eigenlijk best wel jaloers dat wij niet zo'n meet en greet plek hebben in dlp.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618

Nog wat detailfoto's van het Summerhus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: http://www.insidethemagic.net/2016/06/v ... -at-epcot/
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Hopelijk lukt het van de week om een fp te boeken.
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

EPCOT'S "FROZEN EVER AFTER" ONTWORPEN DOOR NEDERLANDER MICHEL DEN DULK
De reacties op de nieuwe darkride Frozen Ever After in Epcot, ontworpen door de Nederlandse imagineer Michel den Dulk, zijn lovend: “Dit is absoluut schitterend”.

‘Wait Time 300 Minutes’. De castmember die het bordje met de wachttijd draagt, loopt telkens verder Epcot in: voorbij China, voorbij Duitsland. ‘Wait Time 400 Minutes’. Ruim zes uur wachten en dan vijf minuten kunnen genieten van de nieuwste darkride in het Noorse paviljoen: Frozen Ever After. Het is de allereerste dag dat het nieuwe avontuur rond de immens populaire Elsa, Anna en Olaf open is en de belangstelling is gigantisch. Met de langste wachttijden ooit in Walt Disney World gemeten tot gevolg.

De darkride Frozen Ever After is niet volledig nieuw: het boottochtje door de Noorse natuur en een onder een olieboorplatform door bestond al sinds 1988. Twee jaar geleden sloot de attractie Maelstrom om plaats te maken voor Frozen Ever After, met hetzelfde ritsysteem, maar een volledig nieuwe inhoud. Meteen na het inschepen op de kleine Vikingboot zien gasten de vrolijke sneeuwman Olaf schaatsend op het ijs. Ze maken ook kennis met Anna en Elsa. De twee hoofdrolspelers zijn verrassend echt lijkende animatronics, waarbij gebruik gemaakt is van dezelfde techniek als bij de zeven dwergen bij de Seven Dwarfs Mine Train in het nabijgelegen Magic Kingdom.

Het plan voor een darkride rond Frozen kwam van de Nederlandse imagineer Michel den Dulk. “Ik liep al langer rond met een idee gebaseerd op de animatiefilm”, vertelt hij. “Ik ben toen gaan nadenken over een locatie. Verschillende van onze Disney-parken vielen om diverse redenen af. Toen kwam ik bij Epcot en de boottocht in het paviljoen van Noorwegen. Dat was de perfecte plek, vond ik. En gelukkig ik niet alleen.”

Michel den Dulk, executive creative director bij Walt Disney Imagineering, mocht de attractie zelf gaan ontwerpen. Met een team reisde hij naar Noorwegen om inspiratie op te doen voor de decors, attributen en gebouwen rond de Frozen-attractie. Naast de darkride is een nieuw dorpje gebouwd gebaseerd op huizen in Trondheim. In een originele ‘log cabin’ is het Royal Sommerhus ondergebracht, een meet & greet-locatie waar kinderen en hun ouders op de foto kunnen met Anna en Elsa.

Afbeelding

De darkride laat de gasten kennismaken met de magische krachten van Elsa. Tijdens de Summer Snow Day Celebration verandert zij hartje zomer het hele koninkrijk in een ijslandschap. “Werkelijk alles is bedekt met ijs en sneeuw”, glimlacht Michel den Dulk. “Een belangrijke rol is weggelegd voor bekende liedjes als First time in forever en Want to build a snowman. Maar het meest imponerend is Let it go! Als Elsa dat zingt, schieten de boten achteruit en verschijnt er overal ijs om de opvarenden heen.”

De boottocht eindigt in het Noorse plaatsje Arendelle, waar een groot vuurwerk de finale vormt van het jaarlijkse winterfestival. De eerste reacties op Frozen Ever After zijn lovend: “De wachtrij is prachtig gedecoreerd, met enkele knipogen naar de voormalige Maelstrom-attractie”, “Knap wat Disney met zo’n relatief korte rit heeft kunnen bereiken”, “Ik ben verbluft door de animatronics. De bewegingen van Elsa en Anna zijn zo levensecht. Dit is absoluut schitterend” en “I’m in love with this attraction.”

Bron: Ben's Orlandotips
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zojuist deze POV onride video bekeken:
Voor de mensen die er NIETS van willen zien, niet op het filmpje klikken! (Wat ik me zo kan voorstellen als je binnenkort zelf naar WDW gaat :) )
HUGE SPOILER ALERT!

Ik moet zeggen, ik was er op tegen dat Mealstorm vervangen werd en ik hou niet zo van Frozen, maar ze hebben er wel een prachtige attractie neer gezet!

Bron: Mousesteps / JWL Media
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar