[2018] Halloween soirée - 31 oktober - Disneyland Paris

Elwinmusic
Member
Member

Mouseketeer schreef:
Elwinmusic schreef:Ik heb de kaarten voor de Halloween Soirée los gekocht, maar ik zie nu dat er voor Infinity pass houders een korting is. Hier was ik niet van op de hoogte. Weet iemand waar ik moet zijn om eventueel het verschil in prijs terug te krijgen o.i.d?

Groet
Dat is niet mogelijk.
Bij het aankopen van je jaarkaart krijg je alle informatie.
Het is uiteindelijk je eigen schuld als je dit niet door leest of hier op let.
Update: Ik heb met de Disney jaarpas lijn gebeld. Ik heb het verhaal uitgelegd en na controle van mijn jaarpas, hebben ze het verschil teruggestort op mijn rekening. Uitstekende service! Overigens is er dus nergens online de mogelijkheid om de kortingskaarten te kopen voor zover ik weet. Ik heb samen met de telefoniste hier nog naar gezocht, maar zij kwam er ook niet uit.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

programma Halloween soirée

Afbeelding
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Annabelle
Member
Member

Oh, is het programma ook in groter formaat ergens te vinden? Ik kan dit niet zo goed lezen :(
Mouseketeer
Member
Member

Annabelle schreef:Oh, is het programma ook in groter formaat ergens te vinden? Ik kan dit niet zo goed lezen :(
Op de dag van de Soiree krijg je met het halen van je polsbandje ook het programma.
Als je wat vroeger je bandje gaat halen, heb je nog tijd genoeg om het programma te bestuderen. :)
Afbeelding
Annabelle
Member
Member

Mouseketeer schreef:
Annabelle schreef:Oh, is het programma ook in groter formaat ergens te vinden? Ik kan dit niet zo goed lezen :(
Op de dag van de Soiree krijg je met het halen van je polsbandje ook het programma.
Als je wat vroeger je bandje gaat halen, heb je nog tijd genoeg om het programma te bestuderen. :)
Super! Bedankt voor de info. Ik kijk er echt naar uit :-) bijna!
glstitch
Member
Member

Officiële PDF kan je inzoomen :)
https://www.dlptownsquare.com/wp-conten ... ressed.pdf
Annabelle
Member
Member

Super bedankt glstitch!
Heeft iemand een idee waar we ons moeten aanmelden met ons ticket en vanaf welk uur dit kan?
Ik lijk het nergens terug te vinden, ook niet in men mail. :-(
Annabelle
Member
Member

Annabelle schreef:Super bedankt glstitch!
Heeft iemand een idee waar we ons moeten aanmelden met ons ticket en vanaf welk uur dit kan?
Ik lijk het nergens terug te vinden, ook niet in men mail. :-(
Voor degenen met dezelfde vraag:
Als je het park binnen komt, rechts onder het treinstation kan je een polsbandje halen.
Japperboy
Moderator
Moderator

BIG HERO 6 - YOKAI'S REVENGE ( Halloween Soirée 2018 - Disneyland Paris )

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Japperboy
Moderator
Moderator

ROCK ON WITH THE DISNEY VILLAINS ! ( Halloween Soirée 2018 - Disneyland Paris )

Japperboy
Moderator
Moderator

LFTM - SOIRÉE HALLOWEEN À DISNEYLAND PARIS

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Halloween Soirée 2018, Disneyland Paris

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Annabelle
Member
Member

Wat vonden jullie er van?

Ik ben blij dat ik geweest ben maar vond het begin van de avond wat chaotisch. Ik vond het polsband systeem niet waterdicht. We moesten enkele keren onze armband tonen maar zodra je aanstalte deed je arm te tonen was het voor de meeste oké en mocht je door. Op deze manier lijkt het me dat er ook mensen zonder soirée ticket de avond konden blijven.

Ik vond de character meets zeer leuk en ook de Max en Goofy vonden we leuk om naar te kijken.

Het was ook een leuke verassing om de evil queen aan haar spiegel te ontmoeten. Heeft iemand een idee of er nog zo'n verassingen waren?

Ik heb wel de indruk dat de shows en parade het zelfde waren als vorig jaar (als ik de filmpjes van vorig jaar bekijk).
Mouseketeer
Member
Member

Annabelle schreef:Wat vonden jullie er van?

Ik ben blij dat ik geweest ben maar vond het begin van de avond wat chaotisch. Ik vond het polsband systeem niet waterdicht. We moesten enkele keren onze armband tonen maar zodra je aanstalte deed je arm te tonen was het voor de meeste oké en mocht je door. Op deze manier lijkt het me dat er ook mensen zonder soirée ticket de avond konden blijven.

Ik vond de character meets zeer leuk en ook de Max en Goofy vonden we leuk om naar te kijken.

Het was ook een leuke verassing om de evil queen aan haar spiegel te ontmoeten. Heeft iemand een idee of er nog zo'n verassingen waren?

Ik heb wel de indruk dat de shows en parade het zelfde waren als vorig jaar (als ik de filmpjes van vorig jaar bekijk).
Enkel de Villains show was hetzelfde.
De Villains parade was absoluut aangepast en er waren een hoop nieuwe dingen zoals de Descendants sing along, de Big Hero 6 show, de Scare Zone en Don Diablo.

Ik ga al heel wat jaren naar de Soiree, en wat mij betreft was dit een van de beste (misschien zelfs wel DE beste) waar ik ooit naartoe ben geweest.

En zoals ieder jaar werd er wel degelijk goed gecontroleerd.
Afbeelding
Annabelle
Member
Member

Bedankt voor je antwoord Mouseketeer, fijn om te lezen dat het elk jaar beter lijkt te worden.

Ik vond het zeer leuk en ben vanplan om volgend jaar terug te gaan.
Maar mijn ervaring met controle was niet altijd even goed. Zoals ik zei hebben we enkele keren gewoon aanstalte moeten maken om onze arm te tonen en werd er al gezegd dat we door mochten, hoewel mijn armband onder mijn pull zat en nog niet zichtbaar was. Het was niet overal zo, er waren er die wel zeer goed controleerde. Maar het gaf me de indruk dat er gaten in hun systeem zitten. Ik had ook de bedenking dat er mensen in een wachtrij voor een attractie konden staan en zo de controles konden omzeilen door vb. 2keer de attractie te doen.
Maar zoals ik zeg was dat mijn indruk. Ik heb geen idee wat er gedaan zou worden indien iemand geen bandje aan had. En ik heb ook geen idee hoe het anders of beter aangepakt zou kunnen worden.
Ook heb ik enkele mensen met meerdere armbanden aan een arm gezien. Geen idee hoe dat kwam aangezien het allemaal de zelfde armbanden waren.
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2018”