Up
- Mrs. Incredible
- Member

- BerichtenCOLON 169
- GeregistreerdCOLON 13 Apr 2009, 11:28
Ja als je om 10.00 uur in de bios in Reuver kunt staan kun je rustig mee hoor!Mrs. Incredible @ wo sep 23, 2009 8:56 pm schreefCOLONBofferds! Veel plezier.lady @ wo sep 23, 2009 8:07 pm schreefCOLONEn Karlijn en ik gaan gezellig meeBelle @ wo sep 23, 2009 1:30 pm schreefCOLONEn op 4 oktober gaan wij hem al bekijken, eerst een ontbijtje in de bios en daarna lekker Up zien! Heb d'r zin in hoor!
Oh ben benieuwd wij gaan hem woensdag kijkenBelle @ zo okt 04, 2009 2:20 pm schreefCOLONZoooo, net terug van de film. Up is geweldig!!!Wij vonden hem ontroerend, hilarisch, echt een superfilm. Trouwens de short die eraan vooraf ging was ook niet mis hihi.
Ben het er helemaal met eens. Was erg gezellig in de bioscoop. Ze hadden er erg veel moeite voor gedaan. Met ontbijt, schminken voor de kids en een ballonnenman was het echt een feestje :hw_grin:Belle @ zo okt 04, 2009 2:20 pm schreefCOLONZoooo, net terug van de film. Up is geweldig!!!Wij vonden hem ontroerend, hilarisch, echt een superfilm. Trouwens de short die eraan vooraf ging was ook niet mis hihi.
- Mrs. Incredible
- Member

- BerichtenCOLON 169
- GeregistreerdCOLON 13 Apr 2009, 11:28
Wij vonden Up ook helemaal geweldig! Alles zat er in, ontroering, spanning en vooral veel komische momenten.lady @ zo okt 04, 2009 5:29 pm schreefCOLONBen het er helemaal met eens. Was erg gezellig in de bioscoop. Ze hadden er erg veel moeite voor gedaan. Met ontbijt, schminken voor de kids en een ballonnenman was het echt een feestje :hw_grin:Belle @ zo okt 04, 2009 2:20 pm schreefCOLONZoooo, net terug van de film. Up is geweldig!!!Wij vonden hem ontroerend, hilarisch, echt een superfilm. Trouwens de short die eraan vooraf ging was ook niet mis hihi.
Ik heb er geen spijt van dat we er al zo vroeg voor richting Nederland moesten, ik had het niet willen missen.
Tis een genot om naar te kijken. Hebben allemaal genoten van het ontbijt en film.rschagen @ zo okt 04, 2009 7:40 pm schreefCOLONHier in de Bios woensdag ook een premieredag met extra's voor de kids. We zullen eens zien of we er naar toe gaan. De film lijkt me wel helemaal top!!
Dank voor de reactie, we gaan eens kijken of het gaat lukken woensdag.. en anders maar een keertje gewoon proberen in te plannen. Ziet er echt uit als een leuke film!!!Gaston @ zo okt 04, 2009 7:50 pm schreefCOLONTis een genot om naar te kijken. Hebben allemaal genoten van het ontbijt en film.rschagen @ zo okt 04, 2009 7:40 pm schreefCOLONHier in de Bios woensdag ook een premieredag met extra's voor de kids. We zullen eens zien of we er naar toe gaan. De film lijkt me wel helemaal top!!
Vandaag ben ik met Jolanda (Brouns) en Ricardo naar Up geweest in Sittard-Geleen. Het is echt een superfilm, alleen hadden we hem niet in 3D gezien, maar ja...
Ik raad iedereen aan om deze film gaan kijken! Helaas waren er hier geen speciale activiteiten rond de officiële première vandaag! 
De UP Meet was dus weer helemaal geweldig!!! :hw_grin:
Cast Member van Disneyland Paris:
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 22-12-2012 - 06-01-2013.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 02-07-2013 - 15-09-2013.
Vendeur Boutique (Disney Fashion, Disney Village): 21-12-2013 - 04-01-2014.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 22-12-2012 - 06-01-2013.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 02-07-2013 - 15-09-2013.
Vendeur Boutique (Disney Fashion, Disney Village): 21-12-2013 - 04-01-2014.
Ja de film is echt geweldig, zeker de moeite om hem te gaan kijkenJaivy @ wo okt 07, 2009 7:17 pm schreefCOLONVandaag ben ik met Jolanda (Brouns) en Ricardo naar Up geweest in Sittard-Geleen. Het is echt een superfilm, alleen hadden we hem niet in 3D gezien, maar ja...Ik raad iedereen aan om deze film gaan kijken! Helaas waren er hier geen speciale activiteiten rond de officiële première vandaag!