Captain EO

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
pixiedust

Ik begrijp alleen niet als deze inderdaad terugkomt, wat ik nog even wil afwachten of dat wel zo zal zijn, waarom zo geheimzinnig?? Ik zou daar als Resort voluit mee uitpakken en promotie maken. Waarom anders zoiets terug brengen, als niemand het weet. Het New Generation Festival is nu niet zo "waaauw" want tegen dat Toy Story Playland klaar is zal het festival bijna gedaan zijn. Dus alles wat ze kunnen promoten om bezoekers te trekken moeten ze gebruiken vind ik.
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

pixiedust @ ma apr 12, 2010 10:09 pm schreefCOLONIk begrijp alleen niet als deze inderdaad terugkomt, wat ik nog even wil afwachten of dat wel zo zal zijn, waarom zo geheimzinnig?? Ik zou daar als Resort voluit mee uitpakken en promotie maken. Waarom anders zoiets terug brengen, als niemand het weet. Het New Generation Festival is nu niet zo "waaauw" want tegen dat Toy Story Playland klaar is zal het festival bijna gedaan zijn. Dus alles wat ze kunnen promoten om bezoekers te trekken moeten ze gebruiken vind ik.
Ze zullen dit ook nog wel promoten, alleen heeft Captain EO niet veel met het New Generation Festival te maken, en is het gewoon een aanpassing/upgrade (hoe dat je het zelf wilt zien) in de amerikaanse resorts, die ze nu ook willen doorvoeren naar ons vertrouwde park. Toy Story Playland is eind van de zomer af, dus dan heb je nog gerust een halfjaar de tijd om van het New Generation Festival te genieten.
pixiedust

Het heeft inderdaad niet echt iets te maken met New Generation Festival. Anderzijds was Space Mountain 2 ook maar een upgrade maar die werd toen zo gepromoot omdat ze niets anders hadden, dat er mensen in mijn omgeving vroegen aan mij of er nu twee space mountains in Disneyland stonden? nja, lol. In tijdschriften en kranten iets van MICHAEL JACKSON IS BACK of zoiets met het Disneyland logo en klein beetje info om de mensen nieuwsgierig te maken.
New Generation Festival heeft toch beetje zijn hoogtepunt gehad vind ik na de zomer, want dan komt Halloween en Kerst eraan die het NGF beetje op de achtergrond plaatst vind ik.
Ben benieuwd of we in oktober Cruella met Buzz zullen zien dansen ?? In plaats van een echte halloween show, zal het wel weer een New Generations Halloween mix show worden.
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Wat de dood van een icoon allemaal teweeg kan brengen ...
Prince Charming

Ook op amerikaanse sites staat het nieuws over het gerucht:

Screamscape sources tell us that due to the huge success of resurgance in popularity of Captain EO at Disneyland, the Disneyland Paris Resort is now rumored to be planning to bring the attraction back as well as early as this June. I’ve been told that Honey, I Shrink The Audience is already scheduled for an “unscheduled refurbishment” in the next couple of weeks, so this could be it.

bron: http://www.screamscape.com
Prince Charming

En ook Disney and More, die toch vaak goed zitten met geruchten, melden het:

That's it, after Disneyland, Anaheim, Captain Eo will be back at Disneyland Paris next July. It's not officially announced yet but it's confirmed and the official announcement should happen next week with a press release.

It's a pretty good move from the park as this will be a major news for all DLP and Michael Jackson's fans in Europe - and God knows there is here a lot of Michael's fans. Also, it will bring a "new" attraction in the park when the summer season will begin, and considering that Toy Story Playland won't open before mid-August Captain Eo's return will surely help to bring more guests in the park.

It's hard to say that Captain EO's return fits very well with the "Year of the New Generation" 2010 theme, but it surely will make happy a new generation of DLP fans who were too young 11 years ago and never saw the 3D movie.

Honey I Schrunk the Audience will close late april, so if you're a fan of this 4D movie you have only two weeks to enjoy it one last time. We don't know yet how long Captain EO will stay at Discoveryland and what will be next, so don't ask me!
Gebruikers-avatar
Tigger
Member
Member
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2009, 16:16

YES YES YES YES Ik kan niet wachten dit is een geniaal bericht :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Hmm ik wil nog vaker naar Disney nu
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Ik kan het inmiddels wel bevestigen hoor, ik heb mensen gesproken waarmee ik zelf gewerkt heb, die nu bij hista staan en het is gewoon 100% zeker dat Captain Eo komt vanaf juli.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Nou dan zullen we in augustus maar 's gaan kijken waar iedereen toch zo enthousiast over is. :wink:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Leuk hebben we ook nog iets nieuws in oktober om te bekijken in het gewone park, naast natuurlijk toy story playland in de studio's.
Gebruikers-avatar
Mrs. Incredible
Member
Member
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2009, 11:28

Daar ben ik nou echt blij mee!! Ik vind Captain EO echt veel leuker dan HISTA! :thumbs:
Afbeelding
MINI Mouse

He, wat vervelend, moeten we in juni weer :duh:

Super!!! :thumbs:
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Het goede nieuws vanuit discoveryland blijft maar toestromen.
Maakt niet uit hoe druk het in het park is.
De wachtrij van HISTA is altijd quasi nul.

Ik heb zo ergens een gevoel dat cap EO daar verandering in
gaat brengen.
Caphook

Het staat in de krant in Frankrijk!

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar