Pirates & Princess Party

ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Dit klinkt echt super gaaf!!! :thumbs:
Wezz
Member
Member

Ohh dat klinkt allemaal fantastisch.. Ik wil gaan, Ik wil gaan :P Zelfs Tink!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Dragy
Moderator
Moderator

Ik wil ook een stickerboek!! :bleh:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gert
Member
Member

Wow super, klinkt geweldig. 1 van de dagen maar eens gaan reserveren.

@Jelle, ik dacht net hetzelfde LOL
Wezz
Member
Member

Kijk eens wat een mooie meet&greets !! :D Dat wordt nieuwe characters scoren ;)

Dotted around up to six locations across the lands will be a thrilling number of Disney Characters — old and new, some really quite rare — ready and waiting for autographs and souvenir photographs in the calmer, after-hours party environment.

Mickey Mouse, Donald Duck and Goofy in Pirate costumes
Minnie Mouse in a Princess costume
Aurora and Prince Philip
Ariel and Prince Eric
Belle and her Prince
Pocahontas and John Smith
Tiana and Prince Naveen
Rapunzel and Flynn
Snow White and the Seven Dwarfs
Alice and the White Rabbit
Mary Poppins and Bert
Lady Tremaine, the Wicked Stepmother, plus the ugly sisters Anastasia and Drizella
Mulan
Tinker Bell

Verder valt er ook nog te lezen dat inderdaad Jaques & GusGus te zien zijn in een happening. Maar zo te zien geen meet&greets :( Lees hier het hele artikel op Dlrptoday!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezz
Member
Member

Als ik naar Disney bel kan ik dan gewoon met m'n jaarpas kaarten kopen zonder dat ik een credit card heb ?! En meerdere kaarten per dreampas ook mogelijk? Daar deden ze met Halloween nog wel eens moeilijk over..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Tuvok
Member
Member

Wezz @ zo 13 maart, 2011 18:52 schreef:Als ik naar Disney bel kan ik dan gewoon met m'n jaarpas kaarten kopen zonder dat ik een credit card heb ?! En meerdere kaarten per dreampas ook mogelijk? Daar deden ze met Halloween nog wel eens moeilijk over..
Of dat zonder CC kan, weet ik niet. Neem aan van wel. Bij normale boekingen kan dat ook (op acceptgiro-basis). Je kunt maximaal 12 kaarten per jaarkaart los bestellen. Als je ze besteld als onderdeel van een arrangement, dan alleen voor het aantal personen in de boeking (bron: Joost :D ).
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Wezz
Member
Member

Tuvok @ zo maart 13, 2011 7:07 pm schreef: Of dat zonder CC kan, weet ik niet. Neem aan van wel. Bij normale boekingen kan dat ook (op acceptgiro-basis). Je kunt maximaal 12 kaarten per jaarkaart los bestellen. Als je ze besteld als onderdeel van een arrangement, dan alleen voor het aantal personen in de boeking (bron: Joost :D ).
Dat las ik inderdaad, maar of dat ook per jaarkaart is. Met Halloween deden ze erg moeilijk dat je maar 1 ticket per jaarpas mocht vandaar :P Van de week maar eens bellen, en hopelijk zonder CC mogelijk !!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
elcy
Member
Member

Wezz @ zo 13 maart, 2011 19:15 schreef:
Tuvok @ zo maart 13, 2011 7:07 pm schreef: Of dat zonder CC kan, weet ik niet. Neem aan van wel. Bij normale boekingen kan dat ook (op acceptgiro-basis). Je kunt maximaal 12 kaarten per jaarkaart los bestellen. Als je ze besteld als onderdeel van een arrangement, dan alleen voor het aantal personen in de boeking (bron: Joost :D ).
Dat las ik inderdaad, maar of dat ook per jaarkaart is. Met Halloween deden ze erg moeilijk dat je maar 1 ticket per jaarpas mocht vandaar :P Van de week maar eens bellen, en hopelijk zonder CC mogelijk !!

ik heb vorige week met mijn jaarkaart verschillende tickets besteld, ze zeiden me wel dat je ofwel een hotel moest bijboeken ofwel een cc hebben. en aangezien wij waarschijnlijk met de mobilhome gaan had ik dus geen andere keuze dan de cc ...
Afbeelding
Wezz
Member
Member

Wat een belachelijk gedoe dat je daar een cc voor nodig hebt, ze gaan er maar vanuit dat je zo'n ding hebt :')
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Prince Charming

Wezz @ ma maart 14, 2011 6:15 pm schreef:Wat een belachelijk gedoe dat je daar een cc voor nodig hebt, ze gaan er maar vanuit dat je zo'n ding hebt :')
Uitleg: als je tickets bij reserveert bij je verblijf, kun je per bankoverschrijving betalen, omdat je de tickets bij de receptie krijgt. Voorwaarden voor hotelreservering: 30 dgn voor aankomst MOET er betaald zijn.

Losse tickets: directe betaling per creditcard. Geen uitzondering mogelijk... Tickets worden vrij direct verzonden, en de voorwaarden voor losse tickets zijn creditcard. Geen uitzondering mogelijk.

Tickets zijn met alle mogelijke kortingen ook bij City Hall, Studio Services of gewoon bij de kassa van beide parken te koop.
vdbemdsa
Member
Member

Ik zie dus dat je tickets in City Hall kunt gaan kopen, nu, wij zijn pas geweest, en toen wist ik dit nog niet. Eind deze maand gaat er wel een collega van mij naar disney, hij heeft ook een dreampas, kan hij voor mij tickets kopen, ik bedoel dus, staan de kaarten op naam? Wat is de prijs voor een kaart met de dreampasskorting? Dan nog een ander vraagje, bij een gewoon bezoek aan disney kan ik voor mijn man een begeleider gratis mee binnen nemen, kan dit met zo een avond ook?
elcy
Member
Member

vdbemdsa @ wo 16 maart, 2011 13:11 schreef: staan de kaarten op naam? Wat is de prijs voor een kaart met de dreampasskorting?
op al onze kaarten staat de naam van mijn zoontje, dus ik denk dat de naam die op de kaart staat niet uit maakt (de kaarten zijn met mijn dreampass en mijn cc gekocht, ik snap zelf niet goed waarom ze niet op mijn naam staan)

de prijs met dreampaskorting eraf is 12.50 euro
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

Ik zag op de site http://www.oad.nl/pirates dat je bij OAD arrangementen kan boeken inclusief toegang tot de exclusieve Pirates & Princess Party in Adventureland en Fantasyland op vrijdagavond 13 mei 2011

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Dragy
Moderator
Moderator

vdbemdsa @ wo maart 16, 2011 1:11 pm schreef:Ik zie dus dat je tickets in City Hall kunt gaan kopen, nu, wij zijn pas geweest, en toen wist ik dit nog niet. Eind deze maand gaat er wel een collega van mij naar disney, hij heeft ook een dreampas, kan hij voor mij tickets kopen, ik bedoel dus, staan de kaarten op naam? Wat is de prijs voor een kaart met de dreampasskorting? Dan nog een ander vraagje, bij een gewoon bezoek aan disney kan ik voor mijn man een begeleider gratis mee binnen nemen, kan dit met zo een avond ook?
Ik dacht dat je tot 10 tickets per jaarkaart kon kopen. De toegangstickets staan niet echt op naam hoor, dus dat is helemaal geen probleem. De normale prijs per ticket voor deze avonden is €25, met je dream krijg je 50%, dus betaal je slechts per ticket €12.50. Hoe het precies zit voor de begeleider weet ik echter niet.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gesloten

Terug naar “Archief 2011”