Overleden Disney VIP's
- Chicken Little
- Member

Veel te vroeg, net als zijn vader. Rust zacht
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
- D-Tekenaar
- Member

Robin Williams bekend van Aladdin (Genie) en Flubber is deze nacht overleden.
hij leed al een tijdje aan een depressie en had ook een drugs en alcohol verslaving.
hij werd 63 jaar
telkens als we A friend like me gaan horen zullen we aan hem denken.
hij leed al een tijdje aan een depressie en had ook een drugs en alcohol verslaving.
hij werd 63 jaar
telkens als we A friend like me gaan horen zullen we aan hem denken.
- Prins Adam
- Beheerder

Dit is niet zo leuk nieuws
Hij was een groot acteur!
Bron deredactie.beActeur en komiek Robin Williams is overleden
De Amerikaanse acteur en komiek Robin Williams is op 63-jarige leeftijd overleden in de buurt van San Francisco. De politie heeft zijn overlijden vastgesteld en vermoedt dat het om zelfmoord gaat. De acteur is vooral bekend van zijn rollen in "Good morning Vietnam" en "Good Will Hunting". Hollywood en president Obama reageren verslagen op het plotse overlijden van de succesvolle komiek.
Robin Williams begon zijn carrière als komiek en was een graag geziene gast in Amerikaanse comedyshows. Daarna oogstte hij veel succes met onder meer de tv-show "Mork and Mindy". Na het succes op televisie volgde een eveneens succesvolle carrière op het witte doek.
Williams speelde in tientallen films, waaronder "Good morning Vietnam", "Dead poets society" en "The fisher king". In 1998 kreeg hij een Oscar voor zijn bijrol in de film "Good Will Hunting". Daarnaast werd hij ook drie keer genomineerd voor een Oscar voor beste mannelijke hoofdrol en won hij vier Golden Globes en twee Emmy Awards.
De acteur kampte al decennialang met een alcoholverslaving en was volgens zijn woordvoerster al enige tijd depressief. Onlangs liet hij zichzelf nog opnemen in een ontwenningskliniek om zijn verslaving onder controle te houden. Maandagnamiddag is hij dood verklaard in zijn woning in de buurt van San Francisco. De politie vermoedt dat het om een wanhoopsdaad van de acteur gaat.
In een verklaring laat Susan Schneider, de vrouw van Williams, weten dat ze haar man en beste vriend verloren is en de wereld een van haar meest geliefde acteurs.
Zowel het Witte Huis als Hollywood reageert verslagen op het plotse overlijden van de 63-jarige Williams. "De beroemde zoon van San Francisco is overleden", reageert onze correspondent
Michiel Vos vanuit San Francisco.
"Niet alleen de filmwereld is in rouw, ook president Obama en andere bekende Amerikanen roemen het talent van Robin Williams. Williams begon zijn carrière als komiek en stapte daarna over naar televisie. Daarna maakte hij het helemaal in Hollywood met een reeks kaskrakers.Hij was uniek omdat hij decennialang succesvol was en dat zowel op het witte doek, op televisie als op de planken."
"Vorig jaar kreeg hij nog een nieuwe show op de Amerikaanse televisie en er liggen nog vijf langspeelfilms op het schap die in het najaar in de bioscoop moeten verschijnen", besluit Michiel Vos.
"Groot man, buitengewoon talent, authentieke ziel"
Er komen heel veel reacties op het overlijden van Williams. In een persbericht eert de Amerikaanse president Barack Obama de acteur als "een uniek persoon". "Robin Williams was soldaat, dokter, genie, kinderoppas, president, professor, een rumoerige Peter Pan, en alles daartussen", klinkt het.
Op Twitter regent het daarnaast reacties uit de filmwereld. "Ik ben volledig van de kaart door het verlies van Robin Williams", zegt acteur Steve Martin. Hij was "een groot man, een buitengewoon talent, een partner op het scherm, een authentieke ziel."
Actrice en zangeres Cher eert "een zacht, aanbiddelijk man, één brok energie". "Ik heb nooit een zachtere, vrolijkere, meer attente mens gekend dan Robin", reageerde acteur John Travolta in een persbericht. "Zijn toewijding als artiest om ons gelukkig te maken is ongezien. Hij hield van ons allemaal en wij hielden van hem."
De eerste fans kwamen ook bloemen neerleggen aan het huis van Williams in Tiburon in de buurt van San Francisco. Ook bij het huis waar "Mrs. Doubtfire" werd opgenomen in San Francisco en op de Walk of Fame in Los Angeles stroomt het volk toe met kaarsen en bloemen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- MinnieMouse98
- Member

Vreselijk nieuws, hij was een groot acteur jammer dat hij zo vroeg is moeten gaan...
telkens als we Aladdin of zijn andere films zien zullen we aan hem denken en hem herinneren als een fantastische, getalenteerde acteur
RIP Robin Williams....
telkens als we Aladdin of zijn andere films zien zullen we aan hem denken en hem herinneren als een fantastische, getalenteerde acteur
RIP Robin Williams....
*I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter - Walt Disney*
Vind het heel erg dat hij overleden is. Was inderdaad een erg goede acteur! Gaat in feb raar zijn als Night at the Museum 3 uit gata komen in de bioscoop. Dan nog 1 x genieten van hem als Theodore Rooseveldt.
Genie you are free now!
Genie you are free now!
Ja, dat las ik ook....Annet schreef:Er komen nog 5 films van hem uit geloof ik.
Jammer.... Mrs. Doubtfire.... ik krijg altijd een glimlach als ik aan die film denk.
-
juniordisneyfan
- Member

Jammer dat hij er een eind heeft gemaakt .
Zelf ken ik hem niet zo goed , ik wist zelfs niet dat hij zijn stem aan genie verleent .
Toch als ik in DLP ben en ik zie die lamp van aladin , zal er even aan deze man denken !
Zelf ken ik hem niet zo goed , ik wist zelfs niet dat hij zijn stem aan genie verleent .
Toch als ik in DLP ben en ik zie die lamp van aladin , zal er even aan deze man denken !
Disney brengt eerbetoon aan Robin Williams
The Walt Disney Company stuurde na het overlijden van Robin Williams een eerbetoon de wereld in. Op hun website en via Twitter deelden ze mee dat ze Robin Williams als "Disney-legende en geliefd lid van hun familie zullen missen". De acteur zorgde onder andere voor de stem van de beroemde geest uit de animatiefilm 'Aladdin'.
"We zijn diepbedroefd door het overlijden van Robin Williams, een ongelofelijk talentvolle man die ons hart heeft geraakt en nooit heeft gefaald om ons te laten lachen", aldus Robert A. Iger, ceo van The Walt Disney Company. "Een prachtige acteur en geniale komiek. Robin zal altijd herinnerd worden als iemand die heel wat favoriete karakters tot leven bracht: van zany alien in 'Mork & Mindy' op de televisiezender ABC tot de driftige geest uit Disneys 'Aladdin'."
"Hij was een echte Disney-legende en een geliefd lid van onze familie. Hij zal zeer gemist worden. We rouwen samen met alle vrienden en fans van Robin en uiten onze oprechte deelneming naar zijn familie tijdens deze moeilijke periode."

Bron: Het Nieuwsblad
The Walt Disney Company stuurde na het overlijden van Robin Williams een eerbetoon de wereld in. Op hun website en via Twitter deelden ze mee dat ze Robin Williams als "Disney-legende en geliefd lid van hun familie zullen missen". De acteur zorgde onder andere voor de stem van de beroemde geest uit de animatiefilm 'Aladdin'.
"We zijn diepbedroefd door het overlijden van Robin Williams, een ongelofelijk talentvolle man die ons hart heeft geraakt en nooit heeft gefaald om ons te laten lachen", aldus Robert A. Iger, ceo van The Walt Disney Company. "Een prachtige acteur en geniale komiek. Robin zal altijd herinnerd worden als iemand die heel wat favoriete karakters tot leven bracht: van zany alien in 'Mork & Mindy' op de televisiezender ABC tot de driftige geest uit Disneys 'Aladdin'."
"Hij was een echte Disney-legende en een geliefd lid van onze familie. Hij zal zeer gemist worden. We rouwen samen met alle vrienden en fans van Robin en uiten onze oprechte deelneming naar zijn familie tijdens deze moeilijke periode."

Bron: Het Nieuwsblad
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Miss Ariel
- Member

mooi gedaan van Disney.
zo triest dit.. zo zonde van zo'n talentvol iemand, the genie zal nooit meer hetzelfde zijn..
gelukkig blijft hij in onze herrinering bestaan mede door zn prachtige films en uniek komiek talent
RIP Robin Williams zoals Calimero zegt Genie you are free now!
zo triest dit.. zo zonde van zo'n talentvol iemand, the genie zal nooit meer hetzelfde zijn..
gelukkig blijft hij in onze herrinering bestaan mede door zn prachtige films en uniek komiek talent
RIP Robin Williams zoals Calimero zegt Genie you are free now!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*

[/u