Het WDS kleine verbouwingstopic

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Prince Charming

De extra toegangspoortjes zijn inmiddels open!!

Hier een foto een aantal dagen voor opening:

Afbeelding
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Ziet er wel goed uit :thumbs:
paterdave2
Member
Member

Werd wel een keer tijd maar ziet er idd goed uit
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Belle
Member
Member

Koen en Nathalie @ zo feb 06, 2011 1:22 pm schreef:Prachtig hoe die gigantische Mickeyoren door de straten vervoerd worden.
Ik zat net te bedenken dat het me wel heel erg leuk lijkt om zulke gigantische oren langs je slaapkamerraam te zien gaan! :mickey2:
Afbeelding
Prince Charming

Open:

Afbeelding

Afbeelding

En nu is de andere kant aan de beurt, daar was al een tijdelijke oplossing met een tentje gemaakt, maar krijgt nu dezelfde uitstraling:

Afbeelding
glstitch
Member
Member

ooit afgevraagd hoe de Cars attractie werkt ? Disneyland Paris youtube geeft het antwoord.

:stitch:
Gio
Member
Member

He ik hoor er nederlands in gesproken worden
paterdave2
Member
Member

hoor je meer dan mij ik hoor het namelijk niet
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
paterdave2
Member
Member

waarschijnlijk gewoon onderhoud.
Ik denk niet dat er nu al grote problemen mee zullen zijn.
Wezz
Member
Member

Wel erg snel onderhoud.. Dat is al de zoveelste keer in Toy Story Playland, Rex kapot, RC Racer fotolocatie zien we niet meer terug, Nieuwe vloer voor de Parachutte Tower en nu Slinky Dog achter de schuttingen. Wat een leuk themadeel :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prince Charming

Wezz @ do maart 17, 2011 10:59 am schreef:Wel erg snel onderhoud.. Dat is al de zoveelste keer in Toy Story Playland, Rex kapot, RC Racer fotolocatie zien we niet meer terug, Nieuwe vloer voor de Parachutte Tower en nu Slinky Dog achter de schuttingen. Wat een leuk themadeel :P
Alle 3 krijgen onderhoud.. finetuning zeggen ze ;-)
paterdave2
Member
Member

Wezz @ 17 maart 2011 10:59 schreef:Wel erg snel onderhoud.. Dat is al de zoveelste keer in Toy Story Playland, Rex kapot, RC Racer fotolocatie zien we niet meer terug, Nieuwe vloer voor de Parachutte Tower en nu Slinky Dog achter de schuttingen. Wat een leuk themadeel :P

Ik denk niet dat rex uit zichzelf kapot was maar eerder gesloopt. dat de rcracer fotolokatie weg is vind ik wel jammer ja maar is mee te leven die nieuwe vloer vind ik wel zo prettig(heb namelijk geen zin om op mijn snuffert te gaan)

dat slinky nu achter schuttingen syaat is ook wel logisch kijk alleen al naar DVH in de efteling.
het ding was nog geen maad in gebruik en werd al een paar dagen gesloten voor onderhoud.
Ik kan mij herinneren dat ze dat bij de andere 2 atrakties in playland ook gedaan hebben.
Die finetuning die prince charming noemt vind ik dus helemaal niet zo gek klinken.
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Ze zijn nu druk aan de andere kant bezig:
Afbeelding

Afbeelding
Bron: DLRP Express
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

De daken van Studio 2 en 3 zijn schoongemaakt
Afbeelding