Het
Halloweent in
Bellewaerde
Hola freaks en freakettes!
Ik ben Don Eduardo de los Muertos, begrafenisondernemer uit Valle de Muertos in México City en ceremoniemeester van Fiësta Mortal.
Dit jaar kom ik speciaal naar Bellewaerde om samen met jullie Halloween te vieren.
Maar ik kom niet alleen. Ik breng trollen, heksen, zombies, moordlustige dokters en krankzinnige kampeerders mee. En ik verander héél Bellewaerde in een fantastische feestcocktail van angstwekkende attracties en schrikwekkende Halloween Specials.
Ik beloof jullie dat Fiësta Mortal een feest wordt dat jullie nooit zullen vergeten.
Als jullie het tenminste overleven…
Viva la muerte!
Don Eduardo
Halloween Specials
Haunted House - Hospital Fa(n)tal
In het
Hospital Fa(n)tal kost elke operatie stukken van mensen. Letterlijk. Pas op voor de gekke patiënten. En voor de nog veel gekkere dodelijke dokters.
Haunted House - Camping Mortal
Een bezoek aan de bloederige
Camping Mortal is genoeg om voor altijd bang te zijn van caravans en campingbewoners.
Haunted House - Freaky Forest
Het
Freaky Forest betreden kan je zuur opbreken: de gemene heksen in dit bos betoveren je in een handomdraai!
Show - Mortal Nightmares
De nachtmerriewereld van
Devilina is niet meer dan een enge droom. Of wel? Beleef een van de beste magische familieshows ter wereld vanop de eerste rij!
Themed Ride - Mortal Express
Maak een ijzingwekkend snelle rit door een donkere wereld op de rug van giftige kevers.
Themed Ride - Mortal River
Houden jullie het droog tijdens een boottochtje op de rivier tussen de wereld van de levenden en de onderwereld?
Themed Ride - El Bumeran de los Muertos
Laat jullie naar het dodenrijk katapulteren. En misschien komen jullie weer terug. Ooit.
Themed Ride - Mortal Scream
Laat je hoog de lucht in schieten… om dan als een speer weer naar beneden te vallen!
Themed Ride - Mortal Jungle
Maak een superspannende boottocht door een dodelijke jungle met waterexplosies en angstaanjagende decors.
Themed Ride - Waterfall of Death
Weten jullie hoeveel mensen een val van de hoogste wildwaterval kunnen overleven?
Trollpark
Trollcave 3D
De allerkleinsten beleven in de
Trollcave plezier met hun favoriete trollen op een speciaal Halloweenfeest.
Trolldance
Laat je ronddraaien in kleurrijke kopjes begeleid door trollen en muziek.
Trollballoons
Knotsgekke trollen zwieren door de lucht in hun leuke ballonnen.
Trollexpress
Wie gaat er mee op de expresstrein doorheen TrollPark?
Meet & Greet
Ontmoet de Trollen in Trollpark!
Info Fiësta Mortal
24 & 25 oktober en alle dagen van 31 oktober tot en met 8 november 2015 van 10u tot 18u.
De
Mortal Nocturnes: 24, 25 & 31 oktober en 1, 2 & 7 november 2015 open tot 21u met muzikaal vuurwerk als afsluiter.
Bescherm jullie kinderen met een stoere tattoo. Zijn de allerkleinsten bang voor de Halloween-freaks? Jullie kunnen ze beschermen! Vraag een stoere tattoo aan de ingang. daarmee laten jullie kindjes zien dat ze bij de bende van Don Eduardo horen. En dat houdt de engste griezels uit de buurt.
Bron: Fiesta Mortal
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney