Kan je met de halfboard plus coupons ook bij chez remy gaan eten of niet ?
Dank voor een antwoord
Het eten ziet er trouwens lekker uit en zal ook zo smaken in zo'n mooi restaurant
Restaurants In De Walt Disney Studio's
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Met de Half pension plus kan je er eten!marc schreefCOLONKan je met de halfboard plus coupons ook bij chez remy gaan eten of niet ?
Dank voor een antwoord
Het eten ziet er trouwens lekker uit en zal ook zo smaken in zo'n mooi restaurant
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Als dit klopt is dat zeer zeker een optie voor het volgende meerdaags bezoekPrins Adam schreefCOLONMet de Half pension plus kan je er eten!marc schreefCOLONKan je met de halfboard plus coupons ook bij chez remy gaan eten of niet ?
Dank voor een antwoord
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
staat volgende trip op ons lijstje om eens te proberen 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Cyril Soreau is currently given a live demonstration of its veggie sculpture skills in front of Bistrot Chez Rémy

Bron radiodisneyclub

Bron radiodisneyclub

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
We gingen dit weekend eens eten in Chez Remy en ik moet zeggen lekker eten en zeker voldoende, iets duurder dan gemiddeld maar voor ons is het dat wel waard!
Het voorgerecht is zoals de meesten nu al weten altijd sla, deze is wel heel lekker door de vinaigrette.

De Steak was beter dan gemiddeld in DLP wel al betere gegeten maar die kosten dan nog wel meer! De saus van de chef die erbij hoort was voor de ene lekker en de andere minder lekker, ik smaakte er wat kaas in. Je kon ook bearnaise nemen.

En natuurlijk was er een vrij grote portie ratatouille bij, deze was heel lekker gekruid vooral!

Er staan 7 dessertjes op de kaart dit was de Rum baba, een cake in rum geweekt

Dit is de kaas Brie de Meaux (Rothschild Estate - Trente Arpents Farm) with vine peach jelly and fruit bread

En de lekkere Chocolade mousse en Tiramisu

En ook de Chez Remy wijn is lekker!
Deze menu kost inc frisdrank 40 euro zonder korting! En de wijn kost 35 euro per fles.

Het voorgerecht is zoals de meesten nu al weten altijd sla, deze is wel heel lekker door de vinaigrette.

De Steak was beter dan gemiddeld in DLP wel al betere gegeten maar die kosten dan nog wel meer! De saus van de chef die erbij hoort was voor de ene lekker en de andere minder lekker, ik smaakte er wat kaas in. Je kon ook bearnaise nemen.

En natuurlijk was er een vrij grote portie ratatouille bij, deze was heel lekker gekruid vooral!

Er staan 7 dessertjes op de kaart dit was de Rum baba, een cake in rum geweekt

Dit is de kaas Brie de Meaux (Rothschild Estate - Trente Arpents Farm) with vine peach jelly and fruit bread

En de lekkere Chocolade mousse en Tiramisu

En ook de Chez Remy wijn is lekker!
Deze menu kost inc frisdrank 40 euro zonder korting! En de wijn kost 35 euro per fles.

-
disneyfan29
- Member

- BerichtenCOLON 94
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57
Kan je met half pension + ook het menu van 40 euro kiezen.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Idd ook bij Walt en Silver Spur. De menu kost zonder frisdrank daar ongeveer 35 euro en met frisdrank 40 euro.
Het is de menu van 40 euro die je krijgt met de half pension+ optie. Die kost vooraf besteld 33 euro dus je doet 7 euro voordeel. Wel zit je vast aan de menu's, als je a la carte eetn trekken ze gewoon de 33 euro van de rekening en heb je geen voordeel meer.
Het is de menu van 40 euro die je krijgt met de half pension+ optie. Die kost vooraf besteld 33 euro dus je doet 7 euro voordeel. Wel zit je vast aan de menu's, als je a la carte eetn trekken ze gewoon de 33 euro van de rekening en heb je geen voordeel meer.

Voor mij als voorgerechtje een Rum baba,
als hoofdgerecht een tiramisu
en als dessert de super lekkere chocolademousse!!!
Wat heb ik zo een spijt dat ik vol zat en de andere hun dessertjes niet heb kunnen opeten!
Ik had de brie,en dat lustte ik wel, maar deze is al iets te uitgesproken van smaak.
Iets voor de echte kaasliefhebbers dus (en ik ben maar een matige kaasliefhebber)
.
Maar die andere dessertjes... njam njam!
als hoofdgerecht een tiramisu
en als dessert de super lekkere chocolademousse!!!
Wat heb ik zo een spijt dat ik vol zat en de andere hun dessertjes niet heb kunnen opeten!
Ik had de brie,en dat lustte ik wel, maar deze is al iets te uitgesproken van smaak.
Iets voor de echte kaasliefhebbers dus (en ik ben maar een matige kaasliefhebber)
Maar die andere dessertjes... njam njam!
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. ~Walt Disney