Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

San172 schreef:We gaan voor het eerst boeken met jaarkaart. We willen graag naar sql maar nu ik de prijzen weet twijfel ik tussen een standaard en golden forest kamer. Ik heb eigenlijk nog een paar vragen hierover.
Qua ontbijt: moet je vooraf aangeven hoe laat je wilt ontbijten? En tussen welke tijden is het ontbijt?
Hoe werkt de fastpass bij golden forest? Bij jaarpas hebben we er ook al 1. Wil dat dan zeggen dat je er 2 tegelijk kunt nemen?
En is er verschil in de kamers zelf tussen ge standaard en golden forest kamers?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Veel van je antwoorden staan al in dit topic.
* je gaat ontbijten wanneer je wilt tussen 7u en 10u30
* je hebt de standaard fp zoals iedereen, maar als extra 1 hotel fp per dag per persoon. (handig als het druk is)
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =28&t=1811
* de kamers op zich zijn eigenlijk hetzelfde, wel in het hoofdgebouw op de hoogste verdiepingen, met expresso koffieapparaat en 3 pads per dag , leeg koelkastje, en wat andere luxe zoals badjassen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Tess81 schreef:Hoe is het ontbijt bij een standaard kamer? Ik weet dat die niet meer is inbegrepen, maar als je die erbij zou boeken, wat krijg je dan?
Idd dan is de prijs waarschijnlijk veel minder verschil!

Afbeelding
Afbeelding
Amaris
Member
Member

San172 schreef:We gaan voor het eerst boeken met jaarkaart. We willen graag naar sql maar nu ik de prijzen weet twijfel ik tussen een standaard en golden forest kamer. Ik heb eigenlijk nog een paar vragen hierover.
Qua ontbijt: moet je vooraf aangeven hoe laat je wilt ontbijten? En tussen welke tijden is het ontbijt?
Hoe werkt de fastpass bij golden forest? Bij jaarpas hebben we er ook al 1. Wil dat dan zeggen dat je er 2 tegelijk kunt nemen?
En is er verschil in de kamers zelf tussen ge standaard en golden forest kamers?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Wij hebben gekozen voor Golden Forest omdat het voor ons (21 t/m 23 mei) maar weinig scheelde met een standaardkamer + ontbijt. (€310 RO + €19 p.p.p.d. ontbijt of €455 GF voor 2 nachten)
Voor zover ik weet zit er geen tijd gebonden aan het GF ontbijt. Voorheen kreeg je voor een standaardkamer wel een tijd, maar ik weet niet hoe dat nu is omdat het ontbijt niet meer standaard bij je boeking zit.
Je krijgt 1 extra fastpass p.p. per dag. Deze kun je dus maar voor 1 attractie gebruiken. Met je jaarkaart kun je steeds nieuwe fastpassen halen (de kaart zelf is geen fastpass).
De standaard kamers liggen in de bijgebouwen, de GF zijn op een eigen etage in het hoofdgebouw. Je hebt een nespresso-apparaat en een koelkastje. Verder zitten er qua indeling geloof ik weinig tot geen verschillen in.
olafLover
Moderator
Moderator

Een hotel fastpass is een bon die er uit ziet als de coupons voor het eten. Je kan die bon gewoon bij iedere attractie inleveren zonder op een specifieke tijd te hoeven wachten
vdbemdsa
Member
Member

Na onze negatieve ervaring en de klacht die we dan ingediend hebben voor ons verblijf in de krokusvakantie, nu eindelijk een antwoord gekregen. We krijgen op onze volgende boeking een korting, ipv een gewone kamer, krijgen we dan voor het zelfde geld een golden forest boeking. Het moet wel dit jaar nog opgenomen worden.
marc
Member
Member

vdbemdsa schreef:Na onze negatieve ervaring en de klacht die we dan ingediend hebben voor ons verblijf in de krokusvakantie, nu eindelijk een antwoord gekregen. We krijgen op onze volgende boeking een korting, ipv een gewone kamer, krijgen we dan voor het zelfde geld een golden forest boeking. Het moet wel dit jaar nog opgenomen worden.

Hoop dat dit jullie negatieve ervaring hopelijk een beetje zal verzachten.
Veel plezier als jullie weer gaan :thumbs:
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Naast Disney's Santa Fe en Cheyenne krijgt ook Disney's Sequoia Lodge een Starbucks.
Opening is voorzien in het najaar.

Afbeelding

Bron DisneylandBerry

Afbeelding
Afbeelding
Brina
Member
Member

Heeft iemand enig idee tot hoelaat het zwembad open is? En moet je zelf handoeken meenemen of kan je een handdoek lenen van het hotel?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Brina schreef:Heeft iemand enig idee tot hoelaat het zwembad open is? En moet je zelf handoeken meenemen of kan je een handdoek lenen van het hotel?

Tot 22u http://www.disneylandparis.be/nl/recrea ... e-zwembad/
Er waren handdoeken, kan wel de je 2 euro moest betalen per handdoek. Dat ben ik niet zeker meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Ona1991
Member
Member

Prins Adam schreef:
Brina schreef:Heeft iemand enig idee tot hoelaat het zwembad open is? En moet je zelf handoeken meenemen of kan je een handdoek lenen van het hotel?

Tot 22u http://www.disneylandparis.be/nl/recrea ... e-zwembad/
Er waren handdoeken, kan wel de je 2 euro moest betalen per handdoek. Dat ben ik niet zeker meer.

nop, is gewoon gratis. Geen borg of niks niet.
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Wel je hotel easy pass laten zien volgens mij
Brina
Member
Member

Vandaag aangekomen in het hotel ziet er super uit ook de kamer. Helaas is mijn zoon vannacht ziek geworden dus zit op de kamer en komt zo een dokter kijken naar hem in de hoop dat de dokter hem iets kan geven zodat ie opknapt. Want waren even naar het park geweest staan in de rij bij buzz en hij begint ineens te spugen helaas.

Amaris
Member
Member

Brina schreef:Vandaag aangekomen in het hotel ziet er super uit ook de kamer. Helaas is mijn zoon vannacht ziek geworden dus zit op de kamer en komt zo een dokter kijken naar hem in de hoop dat de dokter hem iets kan geven zodat ie opknapt. Want waren even naar het park geweest staan in de rij bij buzz en hij begint ineens te spugen helaas.

Ah beterschap! Hopen dat hij snel weer opknapt.
Wij gaan over 2,5 week voor het eerst in een Golden Forest verblijven, ik ben benieuwd!
San172
Member
Member

Vanaf hoe laat kun je inchecken? En hoe laat kun je echt op de kamer?
En als ik nog niet de kamer op kan kan ik dan wel mijn bagage al in het hotel laten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

San172 schreef:Vanaf hoe laat kun je inchecken? En hoe laat kun je echt op de kamer?
En als ik nog niet de kamer op kan kan ik dan wel mijn bagage al in het hotel laten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Kamers zijn beschikbaar vanaf 15u en bagage kan je bij het hotel achterlaten

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”