Disney's Hotel Santa Fe

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
D-Tekenaar
Member
Member

Na een lange rit tussen de Grand Canyon vind je de rust terug in Disney's Hotel Santa Fe .
Je geniet er van een heerlijke nacht tussen je vrienden van Cars .
En wanneer de zon opkomt ben je uitgerust voor een dagje Disneyland Paris .

Dave
Member
Member

Vanavond een wandeling gemaakt bij dit hotel. Wat wij ons afvroegen: bij de middelste brug over Rio Grande is een ruimteschip neergestort. Waar moet dat op slaan? Is dat nog iets vanuit het oude Santa Fé thema of is het iets heel anders. Wie kan er meer over vertellen?
Sabina
Member
Member

marc schreef:
Sabina schreef:Anderhalf jaar geleden had ik een hele fijne kamer in het hotel. Gelukkig heb ik de nummers van het gebouw en kamer nog. Als ik bel naar het nummer wat op mijn bevestiging staat, zou ik dan dezelfde kamer kunnen krijgen?
Neen heb je JA kun je krijgen , succes met het vragen.
Laat eens iets weten moest het lukken
:sorc:
Beter laat dan nooit... Was het helemaal vergeten.
Heb niet dezelfde kamer gehad vorige maand, maar wel op de begane grond (als verzocht), was fijn omdat ik alleen was met een 3 jarige en de wandelwagen
daantjeme
Member
Member

Wij hebben voor dit jaar ook dezelfde kamers aangevraagd. Ze konden het niet garanderen maar wel staat het bij de boeking en gaan ze hun best doen, maar ligt eraan hoe druk het is in die tijd.
moorhunhe
Member
Member

Ik weet dat het hier ergens staat, maar vind het niet gelijk terug via m'n gsm, maar was hier ondertussen al gratis wifi op de kamers?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

moorhunhe schreef:Ik weet dat het hier ergens staat, maar vind het niet gelijk terug via m'n gsm, maar was hier ondertussen al gratis wifi op de kamers?
Het zou er komen maar volgens mij is het er nog niet.... Wij gaan 16 maart ik zal het testen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
pluto71
Member
Member

Prins Adam schreef:
moorhunhe schreef:Ik weet dat het hier ergens staat, maar vind het niet gelijk terug via m'n gsm, maar was hier ondertussen al gratis wifi op de kamers?
Het zou er komen maar volgens mij is het er nog niet.... Wij gaan 16 maart ik zal het testen!
er is gratis goedwerkende wifi op de kamers, wij zijn in januari daar geweest en nu afgelopen weekend, wij hadden wel een kamer vrij dicht bij de receptie, heb gehoord dat het op de kamers die verderop liggen wel soms nog wat problemen kan geven, maar bij ons op de kamer werkte het beide keren perfect :)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Bedankt

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member

Ik ben er voor 16 maart :p
Sabina
Member
Member

Er is wel wifi op de kamers, maar in januari had ik moeite er gebruik van te maken... Kon steeds geen verbinding maken helaas
Marissa
Member
Member

Ik ben net terug uit santa fe, zaten in gebouw 18 links achter van het hoofdgebouw en hadden super WiFi. Bij de receptie en ontbijt hadden wij geen verbinding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

[quote="Marissa"]Ik ben net terug uit santa fe, zaten in gebouw 18 links achter van het hoofdgebouw en hadden super WiFi. Bij de receptie en ontbijt hadden wij geen verbinding[/quote

Denk dat ze het nog volop aant het installeren en testen zijn. Er is ook nog geen officiële mededeling geweest dat het er is...

Afbeelding
Afbeelding
Myriam23
Member
Member

Heeft iemand misschien fotos van het ontbijt.. of kan iemand me vertellen wat ik ervan kan verwachten..
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Marissa
Member
Member

Myriam23 schreef:Heeft iemand misschien fotos van het ontbijt.. of kan iemand me vertellen wat ik ervan kan verwachten..

Witte pistolet, croissantjes, chocolade broodjes en witte sneetjes om te toasten.

Als beleg, 2 soorten jam, nutella kuipjes, plakjes ham en mortadella. Verder blokjes cheddar en Goudse kaas.
Fruit is vers, maar wel in sap al eerder gemaakt,appel smaakt beetje zacht, maar ananas bijvoorbeeld wel erg lekker.

Yoghurt/kwark met zo'n 5 soorten cornflakes waar je uit kunt kiezen, en er is appelmoes.

Uit de automaten kan je koffie/thee/chocolade melk halen en appelsap en sinaasappel sap

Volgens mij heb ik nu alles gehad :-), ben net terug haha na 5 dagen.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Marissa schreef:
Myriam23 schreef:Heeft iemand misschien fotos van het ontbijt.. of kan iemand me vertellen wat ik ervan kan verwachten..

Witte pistolet, croissantjes, chocolade broodjes en witte sneetjes om te toasten.

Als beleg, 2 soorten jam, nutella kuipjes, plakjes ham en mortadella. Verder blokjes cheddar en Goudse kaas.
Fruit is vers, maar wel in sap al eerder gemaakt,appel smaakt beetje zacht, maar ananas bijvoorbeeld wel erg lekker.

Yoghurt/kwark met zo'n 5 soorten cornflakes waar je uit kunt kiezen, en er is appelmoes.

Uit de automaten kan je koffie/thee/chocolade melk halen en appelsap en sinaasappel sap

Volgens mij heb ik nu alles gehad :-), ben net terug haha na 5 dagen.
Het kan er soms wel heel druk zijn tussen 8u30 en 10u, het is aan te raden niet tussen deze tijden te gaan ontbijten.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”