De Tinkerbell animatiefilms

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Mouseketeer
Member
Member

Ik heb gisteren Tinkerbell and the Pirate Fairy gezien en ik vond 'm erg leuk!
Dit is mijn favoriete film uit de Tinkerbell-reeks.
De connectie met Captain Hook wordt hier goed duidelijk!
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Mouseketeer schreef:Ik heb gisteren Tinkerbell and the Pirate Fairy gezien en ik vond 'm erg leuk!
Dit is mijn favoriete film uit de Tinkerbell-reeks.
De connectie met Captain Hook wordt hier goed duidelijk!
Je maakt mij heel benieuwd!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Maria
Member
Member

Gister The Pirate Fairy gekeken...

Om heel eerlijk te zijn, hij was nogal voorspelbaar. Je ziet de eerste 5 minuten en je weet gelijk de rest van het verhaal.
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
JohanD
Member
Member

'TinkerBell en de Piraten' zet koers voor het spannendste Disney Fairies avontuur ooit! VANAF 2 APRIL IN DE BIOSCOOP!(in België)

Zarina is een onbegrepen elfje en elfenstof-bewaarder. Wanneer ze de belangrijke Blauwe Elfenstof uit Pixie Hollow steelt, vliegt ze er vandoor om te gaan samenwerken met de piraten van de Schedelrots. Het is nu aan TinkerBell en haar elfenvriendjes om een groot avontuur aan te gaan en de elfenstof weer terug te brengen. Maar wanneer ze achter Zarina aanzitten, staat Tinks wereld ineens op zijn kop. TinkerBell en haar vriendjes merken dat hun speciale talenten omgeruild zijn. Het is een race tegen de klok om de Blauwe Elfenstof terug te halen en terug naar huis te keren om Pixie Hollow te redden. 'TinkerBell en de Piraten' is een compleet nieuwe familiefilm boordevol humor, gevoel en spanning.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Zing mee en maak kennis met Zarina uit de nieuwe film TinkerBell en de Piraten! Vanaf 16 april in de bioscoop in Nederland!

TinkerBell en de Piraten | Clip de Piraten | Officieel Disney NL Dutch HD

TinkerBell en de Piraten | Clip Wie Ik Ben | Officieel Disney NL Dutch HD

Afbeelding
Afbeelding
PuppyLikesYou
Member
Member

Weet iemand of je de film in het Engels kan zien in Nederland? :)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Mouseketeer
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Weet iemand of je de film in het Engels kan zien in Nederland? :)
Voor zover ik kan vinden niet, enkel Nederlands.
Afbeelding
desidinges
Member
Member

hij stond al op spotnet, dus ik heb hem gister gekeken. Vond hem leuk, ondanks dat je al kunt raden wat er gebeurt. Ik vind het altijd weer verrassend om te zien hoe ze bekende figuren verwerken in zulke films.
Dragy
Moderator
Moderator

Eind maart vond de Vlaamse Tinkerbell en de Piraten première plaats in Kinepolis Antwerpen. Enkele foto's:

Op de Facebookpagina van Walt Disney Belgium kan je ook een filmpje bekijken wat de BV's vonden van de film!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
fairy tale
Member
Member

tinkerbell en de legend van het nooitgedachtbeest verschijnt op 18 december in de nl bioscopen.

hier een trailer

Second star to the right and straight on until morning,
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Het is bijna zover!

TINKERBELL EN DE LEGENDE VAN HET NOOITGEDACHTBEEST

Vanaf 18 december keren de allerleukste elfjes terug naar de bioscoop in een nieuw hartverwarmend avontuur: “TinkerBell en de legende van het Nooitgedachtbeest”.

TinkerBell en haar vriendinnen komen oog in oog te staan met het Nooitgedachtbeest die de Elfenvallei op zijn kop zet.

Afbeelding
Afbeelding
*Kitty*
Moderator
Moderator

Prins Adam schreef:Het is bijna zover!

TINKERBELL EN DE LEGENDE VAN HET NOOITGEDACHTBEEST

Vanaf 18 december keren de allerleukste elfjes terug naar de bioscoop in een nieuw hartverwarmend avontuur: “TinkerBell en de legende van het Nooitgedachtbeest”.

TinkerBell en haar vriendinnen komen oog in oog te staan met het Nooitgedachtbeest die de Elfenvallei op zijn kop zet.

Beknopt verteld: In TinkerBell en de Legende van het Nooitgedachtbeest duiken we in de oeroude mythe van een mysterieus wezen. Faun, een goede vriendin van Tinkerbell, wordt nieuwsgierig als ze het beest in de verte hoort brullen. Als dierenelfje is ze niet bang om de regels te overtreden en het Nooitgedachtbeest te redden voordat het te laat is.

Maar dit gigantische en merkwaardige beest met zijn gloeiende groene ogen is niet echt welkom in de Elfenvallei. De verkenners-elfjes zijn vastbesloten om het mysterieuze wezen te vangen voordat de Elfenvallei eraan gaat. Maar Faun ziet dat de brompot een goed hart heeft. Nu moet ze alleen Tink en de meiden er nog van overtuigen dat ze alles op alles moeten zetten om het Nooitgedachtbeest te redden voordat het te laat is. Steve Loter ('Kim Possible') verzorgde de regie en Makul Wigert ('Het geheim van de vleugels') de productie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Cinenews & Disney
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Miss Ariel
Member
Member

ik vind alle Tinkerbel films wel leuk om te zien, vooral het eerste deel vond ik erg mooi ivm dat je achter hoe een elfje ontstaat komt en het deel waarin haar zus ook te zien is. Tinkerbel en de piratenfee vond ik erg leuk gedaan,en leuke link naar haak ook. ga de volgende ook weer kijken ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Animation Studios + Disney Toon Studios”