Hiervoor zul je inderdaad bij het bedrijf moeten zijn die deze reservering heeft gedaan.Joepie schreefCOLONDus het bedrijf waar je reserveert zorgt ervoor dat het bedrag terug vrijkomt? Hier dus Disney? Ik kan hiervoor niet bij Mastercard terecht?
Algemeen Vragen Topic
- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06
Kan iemand mij vertellen of je de Photopass set ook van te voren kunt bestellen?
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Nee want de Photopass gaat in op de dag van aankoop.Maritinwonderland schreefCOLONKan iemand mij vertellen of je de Photopass set ook van te voren kunt bestellen?

Stom vraagje misschien maar ik twijfel nog steeds of ik wel genoeg geld mee heb als we naar disney gaan.(uiteraard pinpas en creditcard mee maar wil me aan budget houden)
Hoeveel nemen jullie mee? Heb maaltvouchers voor ontbijt en diner voor 2 dagen, we gaan 3 maar eerste dag ontbijten doen we in de auto en laatste dag diner waarschijnlijk gewoon een Mac ofzo.
Uiteraard moeten we souvenirs kopen en van allerlei dingen doen in the villages zoals de ballon en arcadehallen. Moet ik denken al €500,- of 1000,- bijvoorbeeld.
Ik ben nogal gierig zoals me vriend dat zegt maar voor disney mag wel wat kosten dus wollen wel snowglobes kopen en wat kleine souvenirs voor thuis front.
Wat nemen jullie ongeveer mee om vrij te spenderen?
Edit: wij zijn met 2 niet zo volwassen volwassenen
Hoeveel nemen jullie mee? Heb maaltvouchers voor ontbijt en diner voor 2 dagen, we gaan 3 maar eerste dag ontbijten doen we in de auto en laatste dag diner waarschijnlijk gewoon een Mac ofzo.
Uiteraard moeten we souvenirs kopen en van allerlei dingen doen in the villages zoals de ballon en arcadehallen. Moet ik denken al €500,- of 1000,- bijvoorbeeld.
Ik ben nogal gierig zoals me vriend dat zegt maar voor disney mag wel wat kosten dus wollen wel snowglobes kopen en wat kleine souvenirs voor thuis front.
Wat nemen jullie ongeveer mee om vrij te spenderen?
Edit: wij zijn met 2 niet zo volwassen volwassenen
- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
Kun je trouwens nog steeds Mr. Potatoeheads samenstellen in Disneyland Parijs?
Van het voorjaar wel. Zo wie zo in de studio's meteen links bij binnenkomst park. En in village
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
2 weken terug wel! In studio's direct links en int park als je op mainstreet de winkel links neemt (weet niet meer of het de voorste of de achterste is)Maritinwonderland schreefCOLONKun je trouwens nog steeds Mr. Potatoeheads samenstellen in Disneyland Parijs?
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
Fijn! Dan kan ik een vriendje meenemen voor m'mn 9 jaar oude miss potatohead 
- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
Wat vinden jullie het leukste restaurant in Disneyland Park en in Disney Village? Ik heb geen idee waar ik heen wil namelijk en lijkt me toch wel handig om van te voren te reserveren..
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Rainforest is heel leuk en kan/moet je niet resereveren!Maritinwonderland schreefCOLONWat vinden jullie het leukste restaurant in Disneyland Park en in Disney Village? Ik heb geen idee waar ik heen wil namelijk en lijkt me toch wel handig om van te voren te reserveren..
Planet Hollywood (zelfde)
King Ludwig kan je wel reserveren
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
En hoe is Inventions?
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Heel erg lekker ! En heel erg veel 
Bij King Ludwig is de kip trouwens een aanrader
ze hebben er snel en zeer goed personeel (iets wat ik soms wel mis bij andere zaken).
Bij King Ludwig is de kip trouwens een aanrader
ze hebben er snel en zeer goed personeel (iets wat ik soms wel mis bij andere zaken).
- Nicole1988
- Member

- BerichtenCOLON 411
- GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55
rainforests twee keer wezen eten laatste keer in juni doen we niet meer kwaliteit echt slecht en niet lekker.
King ludwich is zeker een aanrader al meerdere malen gegeten altijd goed geweest!
King ludwich is zeker een aanrader al meerdere malen gegeten altijd goed geweest!

[/u