Stel jezelf voor!
Welkom Tessa!! En inderdaad, er zijn wel meer mensen die alleen naar Disneyland Parijs gaan. Misschien vind je via Café Mickey wel een maatje om met je mee te gaan?
Veel plezier!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Hoi allemaal,
Mijn naam is Evelien, 25 jaar oud en erg fan van Disney!
Ik heb het park in Parijs al enkele keren bezocht en drie maanden geleden in Orlando geweest, wauw! Wat was dat gaaf!! Volgende week breng ik weer een bezoek aan Parijs
Buiten de bezoeken aan de parken vind ik het ook erg leuk om Disney spulletjes te verzamelen.
Tot ziens ophet forum!
Mijn naam is Evelien, 25 jaar oud en erg fan van Disney!
Ik heb het park in Parijs al enkele keren bezocht en drie maanden geleden in Orlando geweest, wauw! Wat was dat gaaf!! Volgende week breng ik weer een bezoek aan Parijs
Buiten de bezoeken aan de parken vind ik het ook erg leuk om Disney spulletjes te verzamelen.
Tot ziens ophet forum!
Hallo Allemaal, Ik en al jaren een fervent disneygangster. In 1996 aangestoken toen ik een dagje ging nu al 15x geweest. helaas duurt het nu weer even voordat we weer gaan.
1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 ,2017, 2021 en 2022, 2023 totaal 19x.
- LittleDeer
- Member

- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Inge
verzonden via Tapatalk
verzonden via Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Hoi allemaal!
Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Bernadet en ik ben 23 jaar oud. Al van jongs af aan een echte Disneyfan en de teller voor tripjes naar Disneyland Paris is dan ook de 30 al voorbij.
Zondag vertrekken we weer voor 5 dagen!
Tot later hier!
Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Bernadet en ik ben 23 jaar oud. Al van jongs af aan een echte Disneyfan en de teller voor tripjes naar Disneyland Paris is dan ook de 30 al voorbij.
Tot later hier!
- Mouseketeer
- Member

Welkom Bernadette! En alvast veel plezier op je tripje naar Disneyland!

- Prins Adam
- Beheerder

Welkom en heel veel plezier!Bernadet schreef:Hoi allemaal!
Tot later hier!

- Chicken Little
- Member

Hoii! Ik ben nieuw op het forum
Was al eerder op Disneyinfo bekend als Disney_Simba.
Mijn lievelings-Disney's zijn The Lion King, Lilo & Stitch en Chicken Lilo. Ben 14 jaar.
Dus dit ben ik
Mijn lievelings-Disney's zijn The Lion King, Lilo & Stitch en Chicken Lilo. Ben 14 jaar.
Dus dit ben ik
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom!
verzonden via Tapatalk
verzonden via Tapatalk

- Chicken Little
- Member

Bedankt allemaal! Een vraagje nog: weet iemand hoe ik mijn profielfoto kan veranderen? Heb een erg leuk plaatje 
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
- Prins Adam
- Beheerder

http://www.cafemickey.com/forum/ucp.php ... ode=avatarChicken Little schreef:Bedankt allemaal! Een vraagje nog: weet iemand hoe ik mijn profielfoto kan veranderen? Heb een erg leuk plaatje
verzonden via Tapatalk