5K: B=1 waterstop onderweg, F=food geen aanwezig, K=energy kit, een kleine goodybag met eten bij de finish

10: 2 waterstops onderweg, 0 food, K=energy kit, een kleine goodybag met eten bij de finish

HM: 8 waterstops onderweg, 4 food, K=energy kit, een kleine goodybag met eten bij de finish

Food was een cereal bar of een zakje met stukjes appel. Wij nemen geen eten mee voor onderweg, de 5 en 10 is voldoende om te lopen op avondeten (5K)/ontbijt (10K). Wij ontbeten met wat water en 2 bananen die we van huis hadden meegenomen (we gaan altijd met de auto, dan kan dat makkelijk. Of anders in de supermarkt van Val d'Europe of treinstation wat halen).
Voor de HM neem ik alleen 1 of 2 gelletjes mee, omdat we er heel lang over doen. Ik neem vaak alleen het zakje met appels aan en bij sommige waterposten kun je kiezen tussen water of sportdrank. Dan kies ik altijd voor sportdrank.
Het is net wat je zelf gewend bent, met een wedstrijd in Nederland neem ik nooit wat extra's mee.

Hij heeft nog 45 dagen om te gaan lopen
hahaha... Ben benieuwd!
We hebben nog een extra nachtje bijgeboekt, zodat we donderdag al aankomen en het vuurwerk kunnen zien. (Is daar al meer over bekend trouwens? Waar/Hoelaat etc?)