Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Kyrtje schreefCOLONIk heb een vraagje, als ik een Photopass heb en ik ben een keer met vrienden in Disney, mogen hun dan ook daar mede van gebruik maken?
Dus kunnen hun charactermeets en atractiefoto's en dan ook gewoon op?
groetjes Cindy
Ja hoor, dat mag gewoon. Je geeft gewoon je photopass aan de fotgraaf en die zet ze er op voor je.
Volg onze avonturen op instagram
Kyrtje
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2015, 12:38

Mouseketeer schreefCOLON
Kyrtje schreefCOLONIk heb een vraagje, als ik een Photopass heb en ik ben een keer met vrienden in Disney, mogen hun dan ook daar mede van gebruik maken?
Dus kunnen hun charactermeets en atractiefoto's en dan ook gewoon op?
groetjes Cindy
Nee. Er wordt naar je paspoort gevraagd en klopt het niet dan wordt je uit het park verbannen.

Ja natuurlijk mag dat. Wat je met je Photopass doet, moet je zelf weten.

Thnxxxxxx :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
moest wel effe lachen om je eerste zin als antwoord! Fijn om te weten in ieder geval. :thumbs:
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Mijn Dreams loopt af op 14 dec en ik ga 22 nov verlengen naar een Infinity. Maar nu vraag ik mij af of de photopass dan al wel geldig is?
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

SabinaH schreefCOLONMijn Dreams loopt af op 14 dec en ik ga 22 nov verlengen naar een Infinity. Maar nu vraag ik mij af of de photopass dan al wel geldig is?
nee, logisch toch. je jaarpas gaat 15/12 in, de dag na het verlopen van je Dream, en je photopas die gekoppeld is aan je nieuwe jaarpas heeft dezelfde looptijd als je infinity pas, zodus; 15/12 tot ...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127

Krijg je de photopass dan wel meteen mee of moet ik die dan een volgende keer ophalen?
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571

SabinaH schreefCOLONKrijg je de photopass dan wel meteen mee of moet ik die dan een volgende keer ophalen?
Kan je pas ophalen eens hij ingaat. Ik zit met hetzelfde: infinity pas loopt al sinds juni maar ik ga pas komende week mijn photopas halen. Ik ben mijn dreampas begin juni gaan "verlengen" naar een infinitypas die halverwege juni in ging, ter plekke gedaan. Zodus kreeg photopas nog niet mee, kon pas vanaf de datum waarop mijn infinity startte.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127

Oké das behoorlijk balen...
Ik ga de keer erop namelijk voor t eerst alleen met een vriendin die tevens mijn begeleidster is dan. Maar zij is nog nooit in Disney geweest en ik had gehoopt dat alle regeldingen dan al afgehandeld waren.. nouja heb gelukkig nog 4 maand om me daarop voor te bereiden...
Dankjewel voor het antwoord.
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Er waren maar weinig photopass fotografen deze week, dat heb ik eerder in het laagseizoen ook al gemerkt. Toch jammer, als ik er speciaal voor deze trip een gekocht had zou ik er wel van hebben gebaald. Gelukkig heb ik er eentje voor een jaar en heb ik het geld daar allang uitgehaald :)
gemini0682
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2017, 21:20

Wij hadden afgelopen week ook een photopass. Nu wist ik dat er in het laagseizoen minder fotografen staan dan in drukkere periodes maar deze week was het wel heel karig. Zelfs bij een hoop characters stond niet eens een fotograaf (o.a. bij Pluto, Stampertje en Sandy Claws).

Jammer, want ondanks dat mijn telefoon redelijk goede foto's maakt haalt het dat natuurlijk nooit bij de kwaliteit van een spiegelreflex. En met 2 kleine kinderen is het net even wat minder gehannes als je alleen een pasje hoeft af te geven :)
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Hoe krijg je de digitale foto's van bvb bus lightyeat op een photopass +?
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

thierry_mat schreefCOLONHoe krijg je de digitale foto's van bvb bus lightyeat op een photopass +?
Je gaat naar de kassa van het attractiefotopunt, zegt het nummer van je foto, laat je kaart scannen, en hij komt automatisch op je account.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
ellewies
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2017, 00:25

Hi
Als ik samen met vrienden een fotopas aanschaf omdat we vaak gezamenlijk naar Disney gaan, kunnen zij hem dan ook gebruiken als ik niet in het park ben

Ofwel is de Fotopas gekoppeld aan een abbo, en kan je hem dan alleen gebruiken als je binnen bent?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Je vriendin kan perfect ook gebruik maken van de photopass zonder dat je er bij bent :)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571

ellewies schreefCOLONHi
Als ik samen met vrienden een fotopas aanschaf omdat we vaak gezamenlijk naar Disney gaan, kunnen zij hem dan ook gebruiken als ik niet in het park ben

Ofwel is de Fotopas gekoppeld aan een abbo, en kan je hem dan alleen gebruiken als je binnen bent?

De jaarlijkse photopass is gekoppeld aan een abbonement. Je krijgt een apart photopass kaartje maar ze kunnen vragen om je jaarpas ook te tonen. Nu moet ik zeggen dat ik dit persoonlijk nog nooit gevraagd geweest ben dus in theorie zou het kunnen, maar als ze je hierop betrappen gaan ze dit als fraude aanzien en kan dat gevolgen hebben. Moraal van het verhaal: Ieder je eigen photopas per groepje/gezin/koppel kopen zoals het hoort? ;)
Afbeelding
ellewies
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2017, 00:25

Ona1991 schreefCOLON
ellewies schreefCOLONHi

De jaarlijkse photopass is gekoppeld aan een abbonement. Je krijgt een apart photopass kaartje maar ze kunnen vragen om je jaarpas ook te tonen. Nu moet ik zeggen dat ik dit persoonlijk nog nooit gevraagd geweest ben dus in theorie zou het kunnen, maar als ze je hierop betrappen gaan ze dit als fraude aanzien en kan dat gevolgen hebben. Moraal van het verhaal: Ieder je eigen photopas per groepje/gezin/koppel kopen zoals het hoort? ;)
Bedankt voor de info
En helemaal waar en juist moraal
In ons geval zien we onszelf ook zeker als gezin, alleen zijn we dit op papier niet ;)
Per gezin een pas is dus helemaal prima, enkel zal het dus even bedenken zijn wie de photopass houder moet zijn dan, voor als we ons wel een keer opsplitsen voor een bezoek

Fijn om te weten dat het iig niet per persoon is, maar gezinnen/groepen ook geaccepteerd worden op een pas

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar