vanaf 7 jaar (dacht ik?) kan de 5KM en tot 12 de kids races (zo uit mijn hoofd). Maar laat het hem maar eerst leuk vinden 
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
vanaf 7 jaar (dacht ik?) kan de 5KM en tot 12 de kids races (zo uit mijn hoofd). Maar laat het hem maar eerst leuk vinden 

Jawel hoor, voor zover ik weet krijg je ook gewoon de 31k medaille als je de 36k loopt.MarjoleinART schreefCOLONIs er eigenlijk al meer duidelijkheid over dat je, als je de 36k doet, je ook automatisch meedoen met de 31k.
Volgens mij heb ik geen ‘recht’ op die extra medaille als ik de 36k loop? Maar wil die zoo graag ook!!

5 shirts en 5 medailles.Laura schreefCOLONKlopt helemaal. Als je de 36K challenge doet, doe je automatisch mee met de 31K challenge en krijg je dus 6 shirts en (als je alle races ook finisht) 6 medailles!
Aangepast, zit teveel met Dopey in mijn hoofd, dat blijkt welRunningKoen schreefCOLON5 shirts en 5 medailles.Laura schreefCOLONKlopt helemaal. Als je de 36K challenge doet, doe je automatisch mee met de 31K challenge en krijg je dus 5 shirts en (als je alle races ook finisht) 5 medailles!
De 6e medaille is castle to chateau, en daar zit geen shirt bij

Zou je mij een pb kunnen sturen?goofy87 schreefCOLONWij gaan een Photopass just run aankopen op de expo (met jaarkaartkorting). We gaan 1 plaats over hebben op de photopass. Ben je geïnteresseerd om dat plaatsje op te vullen mag je altijd een pb sturen.

Alle meets hebben een speciale photopass fotograaf. Deze foto's worden gekoppeld aan je startnummer, dus er wordt niks gescand.PeterPan1 schreefCOLONWeet iemand bij hoeveel procent van de meets een photopass medewerker staat? Is het nodig om ook je mobiel makkelijk te kunnen pakken voor foto's?