Werken in DLP? Kijk even hier!

BUTTON_POST_REPLY
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Maleficent schreefCOLONWat leuk om te zien dat er meerdere meedoen aan de auditie. Ik ga zelf ook. Had me graag bij jullie groepje aan willen sluiten, indien daar geen bezwaar op is?
Ik ga zelf met eigen vervoer, dus wellicht kunnen we voor de deur afpreken?
xxx
Hey hoi, je kunt je inderdaad bij ons aansluiten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik geloof dat we nu (met jou erbij) met een groepje van 6 man zijn. Ik stuur je wel een appje als we eraan komen lopen bij de ingang dan kun je gezellig met ons rondhangen, want alleen auditie doen is ook maar saai...
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80

sharonjoan schreefCOLONIk ga niet meer, maar ik wens jullie heel veel succes en plezier!! Ben benieuwd naar de verhalen
Jammer dat je niet meegaat, maar alvast bedankt voor de succes wensen! De verhalen krijg je zeker nog wel te horen ;)
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80

Bedankt voor alle succes wensen, we gaan zeker ons best doen!

Is iedereen er voor de rest klaar voor? De gezonde spanningen beginnen bij mij nu ook al te komen...

@myownsecret: blijf positief denken! Ik weet zelf ook niet hoe lang het dit keer gaat duren. Je weet het maar nooit!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

D-Tekenaar schreefCOLONIk zou het vooral grappig vinden moet Miss Ariel de kans krijgen om Ariel te worden :D
Dat moeten leuke meets worden voor http://disneywheelscharacters.tk :D

Hey Ki ....... UH Ariel

Maar ik hoop ook de andere kandidaten tegen te komen in Disneyland Paris .
Altijd leuk als je gewoon Nederlands kan spreken met de characters.
hahha bedankt we zullen zien ;)
RoseRaven schreefCOLON
Maleficent schreefCOLONWat leuk om te zien dat er meerdere meedoen aan de auditie. Ik ga zelf ook. Had me graag bij jullie groepje aan willen sluiten, indien daar geen bezwaar op is?
Ik ga zelf met eigen vervoer, dus wellicht kunnen we voor de deur afpreken?
xxx
Hey hoi, je kunt je inderdaad bij ons aansluiten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik geloof dat we nu (met jou erbij) met een groepje van 6 man zijn. Ik stuur je wel een appje als we eraan komen lopen bij de ingang dan kun je gezellig met ons rondhangen, want alleen auditie doen is ook maar saai...
iedereen is welkom ;) wordt gezellig!! :thumbs:
RoseRaven schreefCOLONBedankt voor alle succes wensen, we gaan zeker ons best doen!

Is iedereen er voor de rest klaar voor? De gezonde spanningen beginnen bij mij nu ook al te komen...

@myownsecret: blijf positief denken! Ik weet zelf ook niet hoe lang het dit keer gaat duren. Je weet het maar nooit!
bedankt voor het succes wensen, we gaan idd allemaal ons best doen en de verhalen met jullie delen ;)

bij mij komen er de spanningen nu ook kijken, vind het eng en kijk er naar uit hahha
wie nog?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Allemaal heel veel succes morgen :-)
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Veel succes morgen!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Succes morgen
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Heel veel succes allemaal vandaag!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Veel succes gewenst aan iedereen die gaat. Spannend!
Gebruikers-avatar
Myownsecret
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2015, 09:33

Jammer genoeg is het bij mij niet gelukt. Ze waren volgens mij aan het zoeken naar een paar karakters. Bij binnenkomst werd ik opgemeten als 1.61. Kleiner dan dat ik het verwacht maar de sfeer zat er goed in. Iedereen was super aardig. Ik ben jammer genoeg na de eerste ronde al afgevallen. Ik weet nu gelukkig wel wat te verwachten de volgende keer!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Niet geschoten is altijd mis !
En volgende keer heb je misschien meer kans .
Gebruikers-avatar
sharonjoan
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2015, 13:09

Myownsecret schreefCOLONJammer genoeg is het bij mij niet gelukt. Ze waren volgens mij aan het zoeken naar een paar karakters. Bij binnenkomst werd ik opgemeten als 1.61. Kleiner dan dat ik het verwacht maar de sfeer zat er goed in. Iedereen was super aardig. Ik ben jammer genoeg na de eerste ronde al afgevallen. Ik weet nu gelukkig wel wat te verwachten de volgende keer!
Jammer! Maar je hebt er wel een hele leuke ervaring bij. Was het druk?

En waar blijven de andere verhalen?? :D
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80

Haaaaaaai! Ik was gisteren zo uitgeput na de auditie dat ik niet meer de puf had om hier iets neer te zetten. Bij dezen excuus!

Om een heel lang verhaal kort te maken, het was een dag om niet meer te vergeten, Ik kwam al met de instelling, nou als ik nu weer niet de animatie ronde haal dan kap ik ermee dan is dit mijn laatste auditie ever. Laat nu deze auditie anders lopen dan ik gedacht had.

Ik haalde tot mjn grote verbazing de animatie ronde (ik trilde werkelijk als een rietje en de tranen stonden zowat in mijn ogen) maar qua prestatie vond ik wel dat dit wel mijn beste animatie was. Toen kwam de dansronde waar ik totaal geen ervaring mee had en mijn god het leek wel een auditie voor So You Think You Can Dance! Ik ben absoluut geen danser, maar gelukkig werd er wel gezegd: als je geen danser bent geen zorgen als je blijft lachen kijken we over je fouten heen. Nou goed dat hield ik in mijn achterhoofd en tijdens het oefenen bleef ik mijn beste Disney smile tonen, want dansen is niet mijn sterkste punt helaas. Afijn ik mocht meteen als eerste groep beginnen en ik zette mijn beste beentje voort. Ik gaf echt werkelijk alles en toen was het wachten op het eindoordeel. Heel lang wachten. Toen kwam het moment daar...IK WAS DOOR! NOOOOOOOOOO WAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Eerst de animatie ronde halen voor de 1ste keer en nu ook de dansronde? Ik kon het gewoonweg niet geloven!

Daarna kwam de gezichtenbeoordeling, allemaal netjes in de rij gaan staan vragen beantwoorden en SMILE. Kon helaas niet zien wat ze op mijn papiertje schreven. Later werd ik samen met 7 andere meisjes bij elkaar geroepen en kwam de mededeling dat we wel degelijk de face gezichten hadden. Alleen onze lengte's of gezichtskenmerken kwamen niet overeen met de prinsessen die ze die dag zochten. Dus ik viel net voor de eindstreep af helaas, geen fitting en interview. Het voelde echter geen verlies voor me, maar een overwinning want nu weet ik het zeker; ik ben een potentiële Disney prinses en parade performer!

Het was een overgetelijke magische dag, ik heb zoveel leuke mensen gezien en gesproken! En mede dat het niet zo druk was vond ik de sfeer echt super! Dus wie weet bij de volgende auditie dat ik nog meer geluk heb?
Laatst gewijzigd door 2 op RoseRaven, in totaal 25 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Ik had niet meer gemeld hier waarom ik niet meer ging (ook al dacht ik dat wel te hebben gedaan, whoops).
Maar wel laten weten via facebook :)

Ik woon sinds maart samen, heb inmiddels een toffe baan en wil nog 2 jaar studie afmaken, dus na die 2 jaar kan ik weer auditie gaan doen. :) Ik ben erg benieuwd naar alle andere verhalen!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

RoseRaven schreefCOLONHaaaaaaai! Ik was gisteren zo uitgeput na de auditie dat ik niet meer de puf had om hier iets neer te zetten. Bij dezen excuus!

Om een heel lang verhaal kort te maken, het was een dag om niet meer te vergeten, Ik kwam al met de instelling, nou als ik nu weer niet de animatie ronde haal dan kap ik ermee dan is dit mijn laatste auditie ever. Laat nu deze auditie anders lopen dan ik gedacht had.

Ik haalde tot mjn grote verbazing de animatie ronde (ik trilde werkelijk als een rietje en de tranen stonden zowat in mijn ogen) maar qua prestatie vond ik wel dat dit wel mijn beste animatie was. Toen kwam de dansronde waar ik totaal geen ervaring mee had en mijn god het leek wel een auditie voor So You Think You Can Dance! Ik ben absoluut geen danser, maar gelukkig werd er wel gezegd: als je geen danser bent geen zorgen als je blijft lachen kijken we over je fouten heen. Nou goed dat hield ik in mijn achterhoofd en tijdens het oefenen bleef ik mijn beste Disney smile tonen, want dansen is niet mijn sterkste punt helaas. Afijn ik mocht meteen als eerste groep beginnen en ik zette mijn beste beentje voort. Ik gaf echt werkelijk alles en toen was het wachten op het eindoordeel. Heel lang wachten. Toen kwam het moment daar...IK WAS DOOR! NOOOOOOOOOO WAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Eerst de animatie ronde halen voor de 1ste keer en nu ook de dansronde? Ik kon het gewoonweg niet geloven!

Daarna kwam de gezichtenbeoordeling, allemaal netjes in de rij gaan staan vragen beantwoorden en SMILE. Kon helaas niet zien wat ze op mijn papiertje schreven. Later werd ik samen met 7 andere meisjes bij elkaar geroepen en kwam de mededeling dat we wel degelijk de face gezichten hadden. Alleen onze lengte's of gezichtskenmerken kwamen niet overeen met de prinsessen die ze die dag zochten. Dus ik viel net voor de eindstreep af helaas, geen fitting en interview. Het voelde echter geen verlies voor me, maar een overwinning want nu weet ik het zeker; ik ben een potentiële Disney prinses en parade performer!

Het was een overgetelijke magische dag, ik heb zoveel leuke mensen gezien en gesproken! En mede dat het niet zo druk was vond ik de sfeer echt super! Dus wie weet bij de volgende auditie dat ik nog meer geluk heb?

Proficiat dat je zover geraakt bent !
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar