Sent from my iPhone using Tapatalk
FAQ Walt Disney World.
Heb nog een vraagje voor de mensen met ervaring met het boeken van zo'n verre reizen
wij gaan in september 2016 naar Disney World en ons verblijf is volledig geboekt via de uksite al van mei dit jaar. Toen ik de prijzen bekeek voor de vliegreis in de maand september (2015 weliswaar) kwam ik toen rond de €600-€700 uit retour per persoon. Nu ben ik aan het zoeken om onze vliegreis te boeken en kom ik overal aan prijzen van €800-€900. Ben ik dan beter dat ik nog afwacht of wat is het beste moment om te boeken ongeveer? Ikzelf heb liever alles zo snel mogelijk in orde maar die enkele honderden euros verschil zou ik liever meenemen natuurlijk 
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- Prins Adam
- Beheerder

Ik zou nog ff wachten tot januari dan zijn er meestal promoties
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Wachten nog effe. Morgen begint klm bijvoorbeel met hun waanzinnege weken.
En tijdstip en dag van zoeken scheelt ook heel veel. Zijn zelf eind oktober aan het zoeken. En vorige week waren de ticket ene moment ver over de 700 en later op de dag of andere dag ineens 500. En sommige vluchten komen de ene keer er wel uit bij zoeken en andere keer niet. Ik vind ook lastig om wat te doen. In ieder geval wachten tot in januari
En tijdstip en dag van zoeken scheelt ook heel veel. Zijn zelf eind oktober aan het zoeken. En vorige week waren de ticket ene moment ver over de 700 en later op de dag of andere dag ineens 500. En sommige vluchten komen de ene keer er wel uit bij zoeken en andere keer niet. Ik vind ook lastig om wat te doen. In ieder geval wachten tot in januari
- Prins Adam
- Beheerder

Wij hebben vorige keer geboekt eerste week januari voor vluchten september.
Als er mensen zijn die hun vluchten via Expedia of ebookers willen boeken. Gebruik gerust onze links, zo steun je het forum wat: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Als er mensen zijn die hun vluchten via Expedia of ebookers willen boeken. Gebruik gerust onze links, zo steun je het forum wat: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Ik heb in de nacht van oud op nieuw onze vliegtuigtickets geboekt via connections!
Aangezien niemand op die moment boekt hadden ze mij gezegd dat de prijzen vaak zeer laag waren in deze periode. Wij gaan in oktober en blijven ook een paar dagen in New-York alvorens naar WDW te reizen. Alle tickets samen waren slechts 666 euro per persoon met allemaal rechtstreekse vluchten via united airlines! Een echt koopje dus. Ik raad je zeker aan om op late uren of 's nachts te kijken naar de tarieven. Vermoedelijk zijn die in de maand januari regelmatig goedkoper. Ook connections is een aanrader qua prijzen. Ik vond deze tarieven en rechtstreekse vluchten bijvoorbeeld niet zo goedkoop terug op cheaptickets.be! Daar was het rond de 1000 euro per persoon dus dat scheel toch wel veel.
Succes met het boeken van de tickets! Wij zijn er nu bijna
vluchten geboekt, wdw geboekt, hotel new-york geboekt! Enkel nog de tickets voor plaatselijke activiteiten en andere orlando pretparken maar de cruciale boekingen zijn geslaagd!
zoveel zin om te vertrekken!!! 
Aangezien niemand op die moment boekt hadden ze mij gezegd dat de prijzen vaak zeer laag waren in deze periode. Wij gaan in oktober en blijven ook een paar dagen in New-York alvorens naar WDW te reizen. Alle tickets samen waren slechts 666 euro per persoon met allemaal rechtstreekse vluchten via united airlines! Een echt koopje dus. Ik raad je zeker aan om op late uren of 's nachts te kijken naar de tarieven. Vermoedelijk zijn die in de maand januari regelmatig goedkoper. Ook connections is een aanrader qua prijzen. Ik vond deze tarieven en rechtstreekse vluchten bijvoorbeeld niet zo goedkoop terug op cheaptickets.be! Daar was het rond de 1000 euro per persoon dus dat scheel toch wel veel.
Succes met het boeken van de tickets! Wij zijn er nu bijna
Mijne zijn ook geboekt! Wij vliegen met Delta Airlines en hebben wel een tussenlanding maar denk niet dat je vanuit België rechtstreeks kan vliegen.. Heb slechts €1200 betaald voor 2 personen retour + annulatieverzekering dus ik denk dat ik een koopje heb gedaan. En dan mag het snel september worden haha 
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Hoi
Iemand ervaring met united of Lufthansa?
Zijn aan kijken voor tickets en deze komen er voor ons goedkoopst uit. Met KLM scheelt het gauw 200 euro pp.
Iemand ervaring met united of Lufthansa?
Zijn aan kijken voor tickets en deze komen er voor ons goedkoopst uit. Met KLM scheelt het gauw 200 euro pp.
- boogschutter
- Member

Wij hebben ook geboekt voor aug. Met lufthansa/ united.
- Tinkerbelletje
- Member

@calimero, wij vliegen in april ook met Lufthansa. Maar tegen die tijd heb je je vliegtickets vast al geboekt. 
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- boogschutter
- Member

ik heb in sept tickets geboekt.
ik dacht ff checken , maar die tijden van ons staan nu ruim 100 € duurder p.p.
dus goed gegokt
ik dacht ff checken , maar die tijden van ons staan nu ruim 100 € duurder p.p.
dus goed gegokt
Ik ben enkele jaren geleden nog al eens met united gegaan en is echt een goede maatschappij! De mening van velen is dat ze beter zijn dan american airlines. brussels airlines is vergelijkbaar met united.
klm is zeker ook een goede maatschappij. die hebben momenteel ook acties dus zeker het bekijken waard!
succes allemaal met het vinden van de juiste tickets
klm is zeker ook een goede maatschappij. die hebben momenteel ook acties dus zeker het bekijken waard!
succes allemaal met het vinden van de juiste tickets
Dank jullie wel. Klm is voor die periode over €700 euro pp en wil geen risico lopen. Op de dag van terugvlicht komen we 's morgens aan met cruise schip en daarna door naar vliegveld. Kunnen dus niet een hele vroge vlucht terug hebben. Gaan denk ik voor de united/lufthansa vluchten. Hebben zelf al heel veel gevlogen met veel verschillende maatschappijen. Deze ken ik zelf niet. Manlief heeft wel met lufthansa naar chili gevlogen en die vond het toen prima maar is al 17 jaar geleden.
Ik heb zelf ervaring met KLM (Amsterdam-Los Angeles/San Francisco-Amsterdam) en United (Amsterdam-Wasington-Miami v.v.). Ik vond zelf KLM prettiger, relaxter en net dat beetje extra. Maar dat is persoonlijk, mijn zwager vliegt veel naar USA en die zweert weer bij United.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

[/u