runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

PeterPan1 schreefCOLONVandaag gebeld over het ontbijt.

Voorwaarden om gebruik te maken van het ontbijt voor runners is deelname aan 10km en/of halve marathon. Slapen in een disney hotel én op voorhand geboekt volgens hun informatie.

Je kunt dan ‘s ochtends voor de run ontbijten en daarna tot 12u in de hotelbar nog een keer.
Vanzelfsprekend alleen voor die twee races, de 5 KM is in de avond.

Vorig jaar ging het zo:
De races (10/half) starten voordat het ontbijt normaal open is, dus de hotels hebben een uitgedund ontbijt assortiment klaarstaan, op vertoon van je startbewijs voor de race & een bon die je gekregen hebt. Daarmee kreeg je pols bandje voor een tweede keer ontbijten na de race.

In 2016 was in de hotels ook eerder een beperkt ontbijt beschikbaar. Volgens mij was het toen alleen op vertoon van je start bewijs, maar ik heb de details van twee jaar terug niet helemaal scherp.
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Laura schreefCOLONVandaag worden de emails rondgestuurd door RunDisney France met de link naar je runner's profile. Hier kun je je (indien nodig) proof of time inleveren (alleenn nodig wanneer je de HM in minder dan 1:30u kan lopen), je medisch certificaat uploaden (alleen nodig wanneer je de HM loop) en keuze maken uit welke maat shirt je wilt.
Ze worden niet allemaal in 1x verstuurd, dus het kan zijn dat de 1 de email sneller heeft dan de ander.
Dit medisch certificaat moet je tegenwoordig uploaden, maar lees op internet dat je die vroeger ook mee moest nemen. Moet dat nog steeds?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

PeterPan1 schreefCOLON
Laura schreefCOLONVandaag worden de emails rondgestuurd door RunDisney France met de link naar je runner's profile. Hier kun je je (indien nodig) proof of time inleveren (alleenn nodig wanneer je de HM in minder dan 1:30u kan lopen), je medisch certificaat uploaden (alleen nodig wanneer je de HM loop) en keuze maken uit welke maat shirt je wilt.
Ze worden niet allemaal in 1x verstuurd, dus het kan zijn dat de 1 de email sneller heeft dan de ander.
Dit medisch certificaat moet je tegenwoordig uploaden, maar lees op internet dat je die vroeger ook mee moest nemen. Moet dat nog steeds?
Ook al in 2016 moest je dit document uploaden.

Het is alleen aangeraden om het mee te nemen als een 'back up'. Heb mijne nog nooit hoeven gebruiken.
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

RunningKoen schreefCOLON
PeterPan1 schreefCOLON
Ook al in 2016 moest je dit document uploaden.

Het is alleen aangeraden om het mee te nemen als een 'back up'. Heb mijne nog nooit hoeven gebruiken.
Dank Koen! Handig al jullie tips hier!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 21:30

Wij lopen dit jaar voor de eerste keer mee. Wij rennen de 10K.
Weet iemand of er vanuit kyriad eerder ontbijt is en of de shuttlebus ook eerder vertrekt zodat we op tijd bij de start zijn?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

nance72 schreefCOLONWij lopen dit jaar voor de eerste keer mee. Wij rennen de 10K.
Weet iemand of er vanuit kyriad eerder ontbijt is en of de shuttlebus ook eerder vertrekt zodat we op tijd bij de start zijn?
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen, ik dacht dat Kyriad een klein ontbijtje beschikbaar had (niet zo uitgebreid als normaal) en er is zeker weten een shuttle bus die al vroeg vertrekt voor de weekend races!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17

Laura schreefCOLON
nance72 schreefCOLONWij lopen dit jaar voor de eerste keer mee. Wij rennen de 10K.
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen, ik dacht dat Kyriad een klein ontbijtje beschikbaar had (niet zo uitgebreid als normaal) en er is zeker weten een shuttle bus die al vroeg vertrekt voor de weekend races!
Oke.. dank je wel..
Het ontbijt vind ik nog niet zo belangrijk maar wel dat er een bus op tijd vertrekt
Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17

Kan iemand mij misschien uitleggen wat de fotopass precies inhoud en hoe dit werkt?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

nance72 schreefCOLONKan iemand mij misschien uitleggen wat de fotopass precies inhoud en hoe dit werkt?

Je vindt alle informatie hierover hier.

Kort gezegd:

Je hebt voor runDisney 2 photopassen. Je kunt kiezen uit:

- Just run: Je koopt de pas voor €39 op de Expo, en kunt hier 3 bibs aan linken.Alle foto's die van je worden gemaakt door de photopass fotografen op het parcour, bij de characters of bij andere stops (denk aan het kasteel, bij de taxi in de Studios en vele andere plekken) krijg je dan in je photopass account. Hoe je dit account kan aanmaken en hoe je je bibs koppelt staat uitgelegd op het papier wat je bij aankoop mee krijgt. Let op, als er niets is veranderd ten opzichte van vorig jaar kan het een paar weken duren na de race voordat je je foto's kan zien.

- Parcs + run: naast alle genoemde foto's hierboven, kun je ook de foto's die je in het park buiten de run laat maken bij characters, attracties en fotopunten ook krijgen. Dit alles voor €74 en je kunt op deze pas maar liefst 6 bibs linken.

In de parken met de pas Parcs+run moet je je pasje laten scannen, tijdens de run is dit niet nodig. Je bib wordt immers gekoppeld aan je foto's.

Gebruikers-avatar
nance72
Member
Member
BerichtenCOLON 17

Laura schreefCOLON
nance72 schreefCOLONKan iemand mij misschien uitleggen wat de fotopass precies inhoud en hoe dit werkt?

Je vindt alle informatie hierover hier.

Kort gezegd:

Je hebt voor runDisney 2 photopassen. Je kunt kiezen uit:

- Just run: Je koopt de pas voor €39 op de Expo, en kunt hier 3 bibs aan linken.Alle foto's die van je worden gemaakt door de photopass fotografen op het parcour, bij de characters of bij andere stops (denk aan het kasteel, bij de taxi in de Studios en vele andere plekken) krijg je dan in je photopass account. Hoe je dit account kan aanmaken en hoe je je bibs koppelt staat uitgelegd op het papier wat je bij aankoop mee krijgt. Let op, als er niets is veranderd ten opzichte van vorig jaar kan het een paar weken duren na de race voordat je je foto's kan zien.

- Parcs + run: naast alle genoemde foto's hierboven, kun je ook de foto's die je in het park buiten de run laat maken bij characters, attracties en fotopunten ook krijgen. Dit alles voor €74 en je kunt op deze pas maar liefst 6 bibs linken.

In de parken met de pas Parcs+run moet je je pasje laten scannen, tijdens de run is dit niet nodig. Je bib wordt immers gekoppeld aan je foto's.
Heel erg bedankt.. zeer duidelijk uitgelegd..
ik neem aan dat je de foto's dan ook nog eens appart moet betalen als je ze wilt hebben?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Bedoel je dat je naast de pas apart voor de foto's moet betalen?
Dat is namelijk niet zo! Als je de pas koopt heb je beschikking tot alle foto's! Just run dus alleen de hardloopfotos die tijdens de races wordt gemaakt en de park+run ook de foto's die je in de Parken laat maken.

Let wel op, volgens mij is de pas geldig van donderdag t/m zondag, weet het even niet helemaal precies uit mn hoofd. De foto's met de run zijn alleen te koop met de pas die je bij de expo koopt! Dus niet een fotopas in de Parken kopen, want Dat is dan niet de goede.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Op de website van de run staat dat de photopassen out of stock zijn, die zijn toch ter plaatse toch nog wel te koop!?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

De reden dat alles out of stock is, omdat de shop sluitingsdatum 31-8 was zodat ze genoeg tijd hebben om alle vouchers van de races en aankopen te versturen.
Photopassen zit geen limiet aan, zijn zeker weten te koop in de Expo en hopelijk krijgen we er net als vorige 2 jaar er weer jaarpas korting op!

Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Hoop het ook! Kon het me ook niet voorstellen dat ze op waren!!!

36k is 1 bib nummer toch? Dus +2 kids races zijn dat 3 plekjes!? Heb dus maar 1 photopass nodig?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Klopt! Just run geeft plek voor 3 bibs. Je hebt dan niet de foto's in de Parken van attracties en character bijvoorbeeld erop (de foto's die buiten de run worden gemaakt). Wil Je dit wel, kun je de park+run pas kopen met plek voor 6 bibs en eventueel de 3 andere plekjes delen met andere lopers.

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar