Laatste aankopen
- Miss Ariel
- Member

van de Disney winkel in Helmond ( pooh shop ) kost wel €65 maar dan heb je ook watMagnficentMaleficent schreef:OMG Ariel waar heb je die monopoly villains vandaag? wil die ook!
thanks. van mn vriendbilly1995 schreef:Oh , wat zien die spulletjes er toch tof uit.. En dan die Villian Monopoly of hoe dat ook heet, lijkt me gaaf
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
We zijn vanmiddag in kortrijk een toffe winkel tegen gekomen, voornamelijk beeldjes, een paar tekeningen en pluche , maar allemaal van disney, kheb enkele toffe dingen gezien voor in de kerstboom, maar kga eerst men tripje na parijs afwachten of we daar niets vinden, we hebben nog even tijd voor de boom weer van de zolder komt... 
Hij is e erg fanatiek, op marktplaats ook al advertenties gevonden waar die er om vraagt...Ricardo schreef:De kandelaren van Phantom Manor zijn niet in de uitverkoop. Ze kosten €40'- per stuk geloof ik.
Met litho's bedoel je daarmee de posters? Deze zijn ook niet in de uitverkoop.
De kleine posters kosten €25'-
Ook kun je ze via art of disney on demand op canvas of papier in meerdere maten bestellen met of zonder lijst.
Dank voor de infoRicardo schreef:De kandelaren van Phantom Manor zijn niet in de uitverkoop. Ze kosten €40'- per stuk geloof ik.
Met litho's bedoel je daarmee de posters? Deze zijn ook niet in de uitverkoop.
De kleine posters kosten €25'-
Ook kun je ze via art of disney on demand op canvas of papier in meerdere maten bestellen met of zonder lijst.
Ja, ik bedoelde die kleine posters.
Dus niet heel de lijn is in de sale. De rest van de artikelen wel?
Zou ze heeeeel graag toe willen voegen aan de collectie. Hopelijk is er iemand die nog gaat en het voor me mee wil brengen
- JulieBogaerts1990
- Member

aangezien de Loom rekkertjes de nieuwste rage is kopen we dan maar een doos en maken we een Mickey! Niet egt goed gelukt maar tog geslaagd voor de eerste keer ! het nieuwste boek van deze serie: the beast within.
Na het verhaal over de evil queen van snow white in "fairest of all", is er nu ook het verhaal over the beast in het nieuwe boek "the beast within".
zo zien beide boeken er uit..

Na het verhaal over de evil queen van snow white in "fairest of all", is er nu ook het verhaal over the beast in het nieuwe boek "the beast within".
zo zien beide boeken er uit..

~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
- Tinkerbelletje
- Member

Wat leuk!! Mickey is inderdaad goed gelukt voor een eerste keerJulieBogaerts1990 schreef:aangezien de Loom rekkertjes de nieuwste rage is kopen we dan maar een doos en maken we een Mickey! Niet egt goed gelukt maar tog geslaagd voor de eerste keer !
Ik ben ook aan het loomen geslagen en heb een aantal prinsessen gemaakt

DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- MermaidLagoon
- Member

- Tinkerbelletje
- Member

Leuk elke w!!
Die onderste trui heb ik laatst ook gekocht
Die onderste trui heb ik laatst ook gekocht
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- JulieBogaerts1990
- Member

Oooh zo mooie spullen! Van waar komt dat jeansshortje en ook dat topje en trui?