FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Tinkerbelletje schreef:Volgens mij kun je dat pas vanaf 12.00 u Nederlandse tijd (6.00 Amerikaanse tijd) Zo was dat bij ons in ieder geval wel.
Dacht ook dat het later was in elk geval
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Takkie
Member
Member

Ik heb t een paar weken geleden gedaan en inderdaad 12 uur onze tijd. Als t dan niet lukt kan je eventueel ervoor bellen (zo heb ik Cinderella geregeld)
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Supermyrt
Member
Member

Ik heb nog nooit zelf een reis naar disney ondernomen ( ben wel van plan om dat te doen ) en alles zelf plant ( via disney website) kun je best geen dining plan nemen maar naar de website van garden grocers gaan. Dit is een online winkel waardat je eten kan bestellen. Ze leveren direct naar het park ( dus enkel gebruiken als je in het park verblijft) en zelfs naar je hotel. De minimum bestel waarde is wel 40 dollar.

Je kan er brood kopen en andere dingen en zo besparen op ontbijt en lunch en snacks. En ook meer dingen gedaan krijgen in het park als je geen eten moet zoeken maar even snel een boterham ofzo kunt eten.
D-Tekenaar
Member
Member

Leuke tip Supermyrt ! Dankjewel :)
boogschutter
Member
Member

Thanks.
In 2013 heb ik ook moeten bellen.
Ga het straks in lunchpauze nog eens proberen.
Op tripadvisor had iedereen het over 6.00 uur
calimero
Member
Member

Ja maar tripadvisor is amerikaans ;) voor ons geldt dat alles vanaf 12:00 uur nl tijd. Verschil is nu 6 uur. Let wel op dat eind maart zomertijd in gaat en die is niet gelijk aan die van de usa. Makkelijkste is om als je bv ipad of smart foon hebt daar bij de klok, wereldklok twee instellingen aan te maken, een klok die amsterdam aan geeft en een die miami aan geeft, kan je je niet snel vergissen en heb je mooi kans om als je reserveringen en fastpasses te krijgen mocht je eind maart of eind oktober kunnen reserveren.
boogschutter
Member
Member

Goeie tip.

Heb alles kunnen reserveren wat we wilden :)

Yak and yeti lunch in ak
Coral reef lunch in ep
Hollywood and vine lunch in hs
crystal palace breakfast in mk
chef mickey diner in een resort
ohana diner in een resort
1900 park fare diner in een resort
tony's town square lunch in mk
50 ths prime time diner cafe diner in hs
ohana breakfast in een resort
maya grill diner in ons resort
Tinkerbelletje
Member
Member

Let wel op dat eind maart zomertijd in gaat en die is niet gelijk aan die van de usa.
Inderdaad, wij hebben hier 3 dagen last van.
Deze 3 dagen moet ik om iets voor 05:00 uur de wekker al zetten om Fastpasses te scoren ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
MickeyMagic
Member
Member

Eind april gaan wij naar Disneyworld voor 10 dagen. We kunnen niet wachten tot het zover is! Deze site zorgt ervoor dat de voorpret alleen maar magischer wordt dan het al is. Echt genieten hier. :)

Een vraagje:

Weet iemand hoe we de Magical Express kunnen reserveren? We zitten in het resort, dus als het goed is, zou deze bus ons naar het hotel moeten brengen. Heeft iemand een idee hoe dit aangevraagd moet worden?

Dankjewel alvast! :sorc:
boogschutter
Member
Member

Artemis
Member
Member

Ik heb ook nog wel n vraagje. Gisteren heb ik de 14 day ultimate ticket besteld via de UK website. Ik trok eigenlijk de conclusie dat ze mijn toegangspas zouden opsturen naar NL. Niet dus, achteraf gezien. Ze refereren naar een 'Will Call' afhaalpunt. Op zich ook prima, zolang m'n ticket maar geboekt is. Maar hoe zit het dan met je fastpass+ reserveringen? Wil je een beetje on top of things zijn, moet je dit zeker wel 'n maand van te voren vastleggen. In de iOS Disney app, zie ik dat je je kaartje moet scannen om te koppelen, maar ja dat gaat n beetje moeilijk zonder fysiek kaartje.

Verder willen we nog eten in de volgende restaurants nml. - Be Our Guest en Cinderella castle. Kan ik vanuit gaan dat als je nu reserveert, er dan een boekingsnummer uit gegoocheld wordt die je dan later weer aan je My Disney Experience kunt hangen?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Artemis schreef:Ik heb ook nog wel n vraagje. Gisteren heb ik de 14 day ultimate ticket besteld via de UK website. Ik trok eigenlijk de conclusie dat ze mijn toegangspas zouden opsturen naar NL. Niet dus, achteraf gezien. Ze refereren naar een 'Will Call' afhaalpunt. Op zich ook prima, zolang m'n ticket maar geboekt is. Maar hoe zit het dan met je fastpass+ reserveringen? Wil je een beetje on top of things zijn, moet je dit zeker wel 'n maand van te voren vastleggen. In de iOS Disney app, zie ik dat je je kaartje moet scannen om te koppelen, maar ja dat gaat n beetje moeilijk zonder fysiek kaartje.

Verder willen we nog eten in de volgende restaurants nml. - Be Our Guest en Cinderella castle. Kan ik vanuit gaan dat als je nu reserveert, er dan een boekingsnummer uit gegoocheld wordt die je dan later weer aan je My Disney Experience kunt hangen?

De fp en restaurant reserveringen doe je allemaal via my Disney Experience.
Heb je geen bevestiging ofzo gekregen die je dan kan toevoegen aan je account? Of staat je ticket er al niet gewoon in?
En de restaurants worden via de site automatisch in je account gezet.
Wel kunnen gasten die een pakket geboekt hebben vroeger reserveren en zal je veel geluk moeten hebben om nog plek te vinden in beide vrees ik.

Afbeelding
Afbeelding
MickeyMagic
Member
Member

boogschutter schreef:https://disneyworld.disney.go.com/airpo ... servation/

kijk maar op deze link ;)
Dankjewel Boogschutter!
Artemis
Member
Member

Prins Adam schreef:
Artemis schreef:Ik heb ook nog wel n vraagje. Gisteren heb ik de 14 day ultimate ticket besteld via de UK website. Ik trok eigenlijk de conclusie dat ze mijn toegangspas zouden opsturen naar NL. Niet dus, achteraf gezien. Ze refereren naar een 'Will Call' afhaalpunt. Op zich ook prima, zolang m'n ticket maar geboekt is. Maar hoe zit het dan met je fastpass+ reserveringen? Wil je een beetje on top of things zijn, moet je dit zeker wel 'n maand van te voren vastleggen. In de iOS Disney app, zie ik dat je je kaartje moet scannen om te koppelen, maar ja dat gaat n beetje moeilijk zonder fysiek kaartje.

De fp en restaurant reserveringen doe je allemaal via my Disney Experience.
Heb je geen bevestiging ofzo gekregen die je dan kan toevoegen aan je account? Of staat je ticket er al niet gewoon in?
En de restaurants worden via de site automatisch in je account gezet.
Wel kunnen gasten die een pakket geboekt hebben vroeger reserveren en zal je veel geluk moeten hebben om nog plek te vinden in beide vrees ik.
Ik zal pas in september gaan, hoewel ik dagelijks op de WDW website snuffel om te zien wanneer ik kan reserveren.
En ik had idd al gezien dat ik restaurants/fastpass kan reserveren via MDE.

Wat mijn WDW ticket betreft, dat heb ik los geboekt. Wij zullen niet in een WDW hotel verblijven. Nu heb ik afgelopen nacht wel een email bevestiging gekregen van Disney UK met betrekking tot mijn kaartje. Ik zie hier wel een invoice nummer op staan, maar dat kan ik niet koppelen aan MDE.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Mss moet het nog verwerkt worden ofzo? Duurt bij pakket ook een tijdje.
Je kan ze toch maar 30 dagen op voorhand reserveren...

Disney FastPass+

Disney FASTPASS service has always been a great way to enjoy Walt Disney World attractions with little or no wait, but Disney FastPass+ takes the fun and convenience to a whole new level!

Reserve FastPass+ experiences in advance of your visit—so you can feel confident knowing that some of your must-do attractions and entertainment are all set. If your plans change, you can update your FastPass+ selections on the go!

Choose from more than double the previous number of experiences and skip the standby queue at the attractions that you selected, and—for the first time ever—FastPass+ service includes select Character Greetings, shows, parades and fireworks.

You can choose your FastPass+ experiences up to 30 days in advance of each day of your theme park visit. If you are staying at a Disney Resort hotel, you can make your FastPass+ selections up to 60 days prior to check-in for the entire length of your stay.

FastPass+ service is included with your ticket, package or Annual Pass at no extra charge.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”