runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

MagieDeDisney schreefCOLONKan het even niet zo snel vinden, maar tot wanneer kunnen de bibs van 5K opgehaald worden? Ben serieus aan het overwegen om de 5 bij te pakken maar dan moet ik ernaast ook veel nog regelen :lol:
10am - 8pm on Friday, September 22, 2017*
(extension until 10pm for packet pick-up only)
Bron:http://run.disneylandparis.com/event/ru ... lness-expo

Ik denk dat je dus vlak voor de tijd je 5K bib ook nog op kan halen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De RunDisney 2017 pins, photopass en andere spulletjes zijn nu online te koop! Kijk hier: https://book-run.disneylandparis.com/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Laura schreefCOLON
MagieDeDisney schreefCOLONKan het even niet zo snel vinden, maar tot wanneer kunnen de bibs van 5K opgehaald worden? Ben serieus aan het overwegen om de 5 bij te pakken maar dan moet ik ernaast ook veel nog regelen :lol:
10am - 8pm on Friday, September 22, 2017*
(extension until 10pm for packet pick-up only)
Bron:http://run.disneylandparis.com/event/ru ... lness-expo

Ik denk dat je dus vlak voor de tijd je 5K bib ook nog op kan halen.
Bedankt voor de info! Heb de treintickets al verplaatst naar de ochtend dus daar maak ik me niet meer zoveel zorgen om :)

De keuze in pins is verschrikkelijk, zooooo verleidelijk om alles te kopen :P
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan. Toch ook maar aangemeld voor de runDisney 5k & 10k. Ik heb er zin in! Het wordt mijn eerste back-to-back race dat ik ga lopen dus ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Ik ben aan het twijfelen over de party. Ene kant lijkt het mij een super leuke ervaring alleen de volgende ochtend zo vroeg opstaan lijkt mij erg slopend voordat je al aan de race begint. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

@MagieDeDisney
Ik heb alle medaille pins gekocht, en die van de HM met mickey en minnie. Ik heb alle medaille pins van vorig jaar ook, dus wordt dan wel een mooie verzameling. Plus heb ik geen om weer in die mega drukte te gaan staan tijdens de eerste uren. Ben erg blij met deze pre-order. Ik denk dat de medaille pins weer snel uitverkocht zijn.
Ik wil denk ik de lanyard en de logo pin ook, maar ik verwacht niet dat die uitverkocht raken. Die koop ik wel met nog 20% dreampas korting (1e dag van de Expo is mijn laatste dag van de dream!)

@Bump
Leuk dat je ook meedoet! Denk dat de moeheid meer in de loop van de zaterdag komt, dan tijdens de 10K zelf. De party na de 5K duurt tot 00.00, dus ja, het wordt een kort nachtje. Ik denk dat het voor ieder persoonlijk is hoe je lichaam om gaat met weinig slaap. Je hebt nog weekenden genoeg om het anders thuis te testen ;-) 's nachts om 12uur naar bed, volgende ochtend wekker zetten om 6uur en gaan hardlopen? ;-)

aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Ik loop ook zowel 5 als 10 maar ik ga niet naar de party. Ik heb een hotel buiten het resort, dus s Avonds naar hotel en s ochtends weer naar de start kost ook wat tijd.
En ik denk dat ik mijn benen wat rust moet gunnen tussen de 5 en 10 km :-)

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Ik kon het niet laten, ik heb alles besteld. Ik vrees dat er heel wat uitverkocht gaat geraken... Whaahahah, spannend.

Ik ga op vrijdag wel pas toekomen rond 22h, heb ik dan problemen met mijn startbewijzen afhalen voor zaterdag en zondag?
Afbeelding
Mariejos
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2017, 13:22

Hallo allemaal,

Dit jaar doe ik met mijn dochter mee met de BBB, maar nu heb ik een vraag over de Photopass Run & Parks. Deze kost 69 en is voor 6 Bibs< maar je moet hem blijkbaar per persoon aanschaffen. Moet ik er nu 2 kopen of toch een?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Stijneke schreefCOLONIk kon het niet laten, ik heb alles besteld. Ik vrees dat er heel wat uitverkocht gaat geraken... Whaahahah, spannend.

Ik ga op vrijdag wel pas toekomen rond 22h, heb ik dan problemen met mijn startbewijzen afhalen voor zaterdag en zondag?
Ja! De expo is op vrijdag open van 15-20u, voor de mensen die de pakketten/bibs ophalen is het open tot 22u! Ik zou proberen eerder te kunnen komen. Vorig jaar waren ze wel soepel met de eindtijden, maar ik zou er niet op gokken.

Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Laura schreefCOLON
Stijneke schreefCOLONIk kon het niet laten, ik heb alles besteld. Ik vrees dat er heel wat uitverkocht gaat geraken... Whaahahah, spannend.

Ja! De expo is op vrijdag open van 15-20u, voor de mensen die de pakketten/bibs ophalen is het open tot 22u! Ik zou proberen eerder te kunnen komen. Vorig jaar waren ze wel soepel met de eindtijden, maar ik zou er niet op gokken.
Ja, maar ik heb opleiding tot 17u. Ik hoop alles klaar te hebben staan om zo snel mogelijk te vertrekken, maar als het wat drukker is onderweg, zal 22u zeer nipt zijn. Wij rijden zo'n 3u30 erover.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Mariejos schreefCOLONHallo allemaal,

Dit jaar doe ik met mijn dochter mee met de BBB, maar nu heb ik een vraag over de Photopass Run & Parks. Deze kost 69 en is voor 6 Bibs< maar je moet hem blijkbaar per persoon aanschaffen. Moet ik er nu 2 kopen of toch een?
In Amerika zijn de challenges: 2 races/1 bib. Het is voor Parijs even afwachten of ze dit ook zo gaan doen. Je hoeft hem niet per persoon aan te schaffen, je kunt de verschillende bib nummers online invoeren. Als jullie beide de challenge gaan doen, het 2 races is 1 bib, heb je genoeg aan de Just Run. Is het wel 2 bibs per challenges, dan moet je de Run+Parks doen. Die laatste kun je ook alle foto's van in de parken erbij op zetten, plus 6 bib nummers.

Mariejos
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2017, 13:22

Dank je voor je antwoord; mijn andere dochter gaat het weekend ook mee, dus dan kan ik denk ik het beste kiezen voor Run+Parks denk ik dan..
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Mariejos schreefCOLONDank je voor je antwoord; mijn andere dochter gaat het weekend ook mee, dus dan kan ik denk ik het beste kiezen voor Run+Parks denk ik dan..
De foto's in de parken zijn echt wel heel leuk erbij! Je krijgt attractie foto's op de photopass, bij sommige characters staan ze, en op sommigen locaties (zoals soms bij het kasteel).

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Laura schreefCOLON

@MagieDeDisney, ik zie nu weer in Facebookgroep staan dat toch de tijd 18uur is, tot dan kan je de 5K bib ophalen. Ik zou voor de zekerheid die tijd aanhouden.

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

De 5K medaille pin is online uitverkocht.

Als het goed is zijn er nog wel pins verkrijgbaar bij de Expo. Ze hebben er een aantal gereserveerd voor online pre-order verkoop.

Afbeelding

Bron:https://book-run.disneylandparis.com/

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar