FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
boogschutter
Member
Member

Duurde met pakket ook tien dagen voordat ik het aan mde kon koppelen.lukt dit niet naar uksite bellen.krijg je usa nummer voor wdw.
Via mde kan je 180 dagen van te voren restaurants reserveren.weet niet als je alleen tickets koopt of dit ook zo is.staat wel op hun site denk ik.
En zoals gezegd voor beide restaurant is het moeilijk reserveren.vooral cinderellas castle is binnen 10 minuten weg.
Succes :)
Artemis
Member
Member

Gelukt! Ik moest via de UK website inloggen op MDE. Gisteren besteld en vandaag gekoppeld. Weet ik dat voor de volgende keer ;).

En volgens mij kan ik bijna reserveren voor Cinderella en B(e) O(ur) G(uest). Nu lopen de reserveringen tot eind augustus, ik zal iedere dag even checken. En dan gelijk toeslaan... :twisted:
Artemis
Member
Member

Voor de Fastpass+ kom ik voorlopig toch nog niet in aanmerking. Daar zal ik in augustus mee aan de slag moeten gaan. Gelukkig heb ik wel een goed idee wat we willen doen, kan ik de juiste keuzes maken voor de rest. Altijd leuk...
boogschutter
Member
Member

Als je inlogt op mde staat er hoeveel dagen het nog is.
Kan je gelijk zien wanneer het 180 dagen is.
Vanaf 12 uur smiddags klaar zitten en als eerste cinderellas castle proberen.
Ik kreeg afgelopen woensdag disneymail dat ik adr's kon maken.
Maar wij hebben pakket daar dus weet niet of ze dat ook alleen met tickets doen.

Enne laten weten of je restaurants gelukt zijn he ;)
Artemis
Member
Member

boogschutter schreef:Als je inlogt op mde staat er hoeveel dagen het nog is.
Kan je gelijk zien wanneer het 180 dagen is.
Vanaf 12 uur smiddags klaar zitten en als eerste cinderellas castle proberen.
Ik kreeg afgelopen woensdag disneymail dat ik adr's kon maken.
Maar wij hebben pakket daar dus weet niet of ze dat ook alleen met tickets doen.

Enne laten weten of je restaurants gelukt zijn he ;)
Ik zie even niet goed staan hoe lang het allemaal nog mag duren op MDE, maar gelukkig heb ik een heeeeel slim mobieltje die het allemaal wel weet. :P
En ik zal zeker laten weten of het allemaal gelukt is met mijn reserveringen. Ik wilde in eerste instantie alleen voor MK reserveren (Be Our Guest en Cinderella). Maar ik vind het een super ingenieus systeem wat Disney heeft geïmplementeerd, dus ik probeer meerdere restaurants vast te leggen in oa Epcot, AK en HS.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Artemis schreef:Voor de Fastpass+ kom ik voorlopig toch nog niet in aanmerking. Daar zal ik in augustus mee aan de slag moeten gaan. Gelukkig heb ik wel een goed idee wat we willen doen, kan ik de juiste keuzes maken voor de rest. Altijd leuk...
Voor FP+ zijn er per park 2-3 attracties die je vooraf moet kiezen, de rest kan je de dag zelf nog wijzigen via de app.

Toy Story Mania, Seven Dwarfs Mine Train, Test Track en Soarin zijn heel populaire
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Artemis
Member
Member

Test Track heb ik in 2010 al eens gedaan, maar zeker de moeite waard om nu in de Fastpass te slingeren. Soarin hebben we toen niet gedaan, daar stonden gewoon té lange rijen. Maar dit keer gaan we het zeker doen. En als ik het goed heb is ie tegen september ook helemaal vernieuwd. En als het helemaal meezit, en Expedia een beetje meewerkt, kunnen we onze trip met 5 dagen verlengen. Nóg meer Disney en Universal fun!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Artemis schreef:Test Track heb ik in 2010 al eens gedaan, maar zeker de moeite waard om nu in de Fastpass te slingeren. Soarin hebben we toen niet gedaan, daar stonden gewoon té lange rijen. Maar dit keer gaan we het zeker doen. En als ik het goed heb is ie tegen september ook helemaal vernieuwd. En als het helemaal meezit, en Expedia een beetje meewerkt, kunnen we onze trip met 5 dagen verlengen. Nóg meer Disney en Universal fun!
Als je via Expedia boekt kan je altijd aan het forum denken... Gewoon op de banner klikken http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Artemis
Member
Member

Iemand trouwens ervaring met een aanpassing van hotel/vlucht/hele pakket bij expedia? De website geeft aan dat ze zelf geen wijzigingskosten zullen berekenen, maar gisteren werd me leuk verteld dat ze per persoon 120 euro berekenen. Ik heb nog niet kunnen achterhalen waar die 120 euro p.p. nu precies in verscholen zit. Kan makkelijk te maken hebben met de luchtvaartmaatschappij waar we mee zullen vliegen.
calimero
Member
Member

Als je vluchten wilt wijzigen zal je daar voor betalen en dat kan behoorlijk prijzig zijn. Vooral als de tickets als aangemaakt zijn. wijzigen van hotels kost meestal bij expedia niks. Maar dan moet je wel een hotel hebben geboekt waar bij stond dat annuleren gratis is en tot wanneer dat mogelijk is.
Artemis
Member
Member

calimero schreef:Als je vluchten wilt wijzigen zal je daar voor betalen en dat kan behoorlijk prijzig zijn. Vooral als de tickets als aangemaakt zijn. wijzigen van hotels kost meestal bij expedia niks. Maar dan moet je wel een hotel hebben geboekt waar bij stond dat annuleren gratis is en tot wanneer dat mogelijk is.
Ja, daar kom ik net achter...jeetje zeg! Kom ineens 600 euro duurder uit! Dat gaat 'um dus niet worden. Kan ik hele leuke dingen meedoen zeg...ga dat niet aan een vliegtuigticket uitgeven. Hotel kwam ik wel goedkoper mee uit, maar dat was nog steeds niet rendabel. Nee...we blijven bij onze originele plan. Ook niet slecht hoor, we zitten nu schuin tegenover Disney Springs. Kunnen we lopend naar alle leuke winkeltjes gaan.
Tigerlily
Member
Member

Vandaag onze restaurantreserveringen gemaakt voor onze Honeymoon in september!
Heb alles wat ik wou behalve Be Our Guest .. Daar had ik enkel nog de mogelijkheid om te lunchen & ik wou liever dinner (the grey stuff & Beast) maar heb dan uiteindelijk toch maar lunch gereserveerd, beter als niets zeker ?:)

We gaan tijdens ons verblijf ontbijten bij Cinderella's Royal Table, lunchen bij Be Our Guest & Mama Melrose (Fantasmic dinner package) en dinneren bij Rain Forest Cafe in Animal Kingdom, T-Rex & Sci-Fi Dine-In.

Is het al zover ?!
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
boogschutter
Member
Member

Misschien eens bellen voor be our guest ?.hielp bij ons ook.anders anders blijven kijken voor mensen die cancellen.
Tigerlily
Member
Member

boogschutter schreef:Misschien eens bellen voor be our guest ?.hielp bij ons ook.anders anders blijven kijken voor mensen die cancellen.
Zal ik zeker doen, bedankt voor de tip!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Artemis
Member
Member

Ik kan morgen pas aan de slag met Magic Kingdom ADR's. Weet wel wat ik wil, maar ben benieuwd of ik het ook voor elkaar krijg. Mijn idee is om te ontbijten in Cinderella Castle, en dineren in Be Our Guest. Morgen om 14.00 uur zit ik helemaal klaar om te klikken en reserveren.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”