Stel jezelf voor!
Hallo allemaal!
Na een tijdje als 'gast' op het forum rond te hebben gekeken, heb ik mij vandaag aangemeld. Erg leuke info en weetjes heb ik hier al kunnen vinden, en wie weet kan ik hier en daar ook nog wat tips geven
Mijn Disney teller voor Parijs staat, dacht ik, op 19. De eerste keer was ik 2 jaar oud, en inmiddels ben ik 20 jaar verder. Ik ben 6x naar Walt Disney World Florida geweest, en hopelijk kan ik daar nog heel wat bezoekjes aan toevoegen. Het heerlijke aan Disneyland vind ik dat je alles even vergeet, en echt in een andere wereld bent. Je kunt niet anders dan vrolijk zijn daar!
Mijn favoriete Disney figuur is Stitch, ik vind het leuk om pins en vinylmations te verzamelen, en mijn favoriete attractie is denk ik wel Big Thunder Mountain.
Ik probeer nog uit te zoeken hoe ik een eigen foto als avater toe kan voegen, de foto's die ik heb zijn te groot...
Groetjes Laura
Na een tijdje als 'gast' op het forum rond te hebben gekeken, heb ik mij vandaag aangemeld. Erg leuke info en weetjes heb ik hier al kunnen vinden, en wie weet kan ik hier en daar ook nog wat tips geven
Mijn Disney teller voor Parijs staat, dacht ik, op 19. De eerste keer was ik 2 jaar oud, en inmiddels ben ik 20 jaar verder. Ik ben 6x naar Walt Disney World Florida geweest, en hopelijk kan ik daar nog heel wat bezoekjes aan toevoegen. Het heerlijke aan Disneyland vind ik dat je alles even vergeet, en echt in een andere wereld bent. Je kunt niet anders dan vrolijk zijn daar!
Mijn favoriete Disney figuur is Stitch, ik vind het leuk om pins en vinylmations te verzamelen, en mijn favoriete attractie is denk ik wel Big Thunder Mountain.
Ik probeer nog uit te zoeken hoe ik een eigen foto als avater toe kan voegen, de foto's die ik heb zijn te groot...
Groetjes Laura
Laatst gewijzigd door Laura op 07 mei 2014, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Laura
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

hoi iedereen!
ik ben Kim, mama van 2 kids (dochter van 9 en zoon van 20mnd) en wij zijn verzot op alles van disney!
wij gaan regelmatig naar Disneyland Parijs en doe daar ook aan pin trading maar als je me daar niet ziet, kan je me vast wel ergens onder water vinden: ik doe ook aan diepzeeduiken
voor de rest ben ik dol op katten, vandaar de nickname
groetjes, Kim
ik ben Kim, mama van 2 kids (dochter van 9 en zoon van 20mnd) en wij zijn verzot op alles van disney!
wij gaan regelmatig naar Disneyland Parijs en doe daar ook aan pin trading maar als je me daar niet ziet, kan je me vast wel ergens onder water vinden: ik doe ook aan diepzeeduiken
groetjes, Kim
greetz van kim.poes
- Prins Adam
- Beheerder

kim.poes schreef:hoi iedereen!
groetjes, Kim
Welkom Kim!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Welkom, Laura en kim.poes, op Café Mickey! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dank jullie wel voor de welkom berichten!
@LadyLevaenen mijn collectie is nog niet heel groot, en ik vind ze allemaal nog steeds erg leuk! Alleen Elastic Girl (Miss Incredible) niet zo, van de pixar serie dacht ik, maar dat ik juist een chaser, dus die doe ik dan niet zo snel weg
Deze zou ik wel willen ruilen van de Villains 4 serie (Fat Cat), mocht je interesse hebben, doe mij maar een berichtje 

@LadyLevaenen mijn collectie is nog niet heel groot, en ik vind ze allemaal nog steeds erg leuk! Alleen Elastic Girl (Miss Incredible) niet zo, van de pixar serie dacht ik, maar dat ik juist een chaser, dus die doe ik dan niet zo snel weg

DLP: 27x sinds 1994
@Laura: ik ben zelf ook maar net beginnen verzamelen dus ik heb er zelf ook niet zo veel. ik ga morgen even langs de disneywinkel waar ze normaal vinyls van the little mermaid hebben. Als je daar een van zoekt, laat je mij maar weten en/of als ik een dubbele heb (het zijn dichte doosjes) wil ik deze zeker ook aanbieding voor de fat cat :3
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen