FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Iejoortje
Member
Member

Begon reserveren niet al om 12 uur?? Of is er verschil ondertussen door winter/zomertijd??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
calimero
Member
Member

Morgenochten 11 uur kan je reserveren. Nu is er 5 uur tijdverschil want usa is al naar zomertijd. Volgende maand is het weer om 12 uur.
Tigerlily
Member
Member

Jup 11u! Was bij mij ook zo deze week! & zou zien dat je zeker klaar zit want mijn eerste reservatie was cinderella's royal table ontbijt en tegen de tijd dat die rond was was er al geen enkel plaatsje meer vrij voor het dinner in Be Our Guest!

The only predictable thing in life is it's unpredictability'
boogschutter
Member
Member

Heb je 2 computers.moet je met 2 klaarzitten en inloggen op mde.kan je ze allebei tegelijk reserveren ;)
Artemis
Member
Member

Nou...Cinderella Castle is bellen...maar nu wilde ik eigenlijk dineren in Be Our Guest. Niet dus! Zit vol! Dus heb daar nu maar n ontbijt geboekt, en ben uitgeweken naar the Crystal Palace voor diner. Ik was pas rond 12 uur thuis, en ben toen pas gaan checken. Morgen moet ik toch weer boeken, en dan voor DHS. Zaterdag en zondag zijn weggelegd voor Epcot en AK. Wie weet kan ik daar nog wel n gaatje vinden voor n diner in Be Our Guest, dan maar ff met vervoer van het ene naar het andere park.

Update: op de computer kan ik wel ontbijten in Cinderella Castle, nu alleen nog dat diner in Be Our Guest!
Artemis
Member
Member

Hoe zit dat trouwens. Ik heb nu 2 restaurants op voorhand geboekt, dat heb ik gedaan middels een credit card. Nu is het zo dat ik alles wel regel voor (met mezelf inbegrepen) 3 personen, maar ik wil niet aan alles kosten vast komen te zitten. Ik zie dat er voor Cinderella Castle een bedrag is gereserveerd van 188 dollar. Maar ik neem aan dat ik toch ook wel cash kan betalen als ik daar in september ben?
boogschutter
Member
Member

neem aan van wel.
zou toch raar zijn als je in een restaurant niet cash kan betalen.
Artemis
Member
Member

Cinderella Castle is pre-paid, zie ik in de bevestiging. En dat is credit card gekoppeld.
Ik zal Disney zelf ook wel even benaderen, want ik ben wel benieuwd hoe dat gaat
Iejoortje
Member
Member

Prepaid is vooruit betalen. Kortom, Cinderella is blijkbaar bij boeken direct betalen dmv een creditcard. Misschien ivm teveel no shows??
boogschutter
Member
Member

wij hebben natuurlijk dat free dining plan, moeten alleen de fooien betalen.
en dat kan in cash of cc.
maar zoals je zegt misschien bij cinderella, vanwege de no shows, en de vele vraag
Artemis
Member
Member

Juist, maar hoe hebben jullie dan geboekt? Want Cinderella was voor mij op vele momenten gewoon te boeken, ik kon om 08.30, 08.45 en 09.10 (deze heb ik ook geboekt).
Artemis
Member
Member

Ik zie wel staan bij veel reserveringen, dat als je niet op komt dagen er per persoon 10 dollar in rekening gebracht wordt
Iejoortje
Member
Member

Met boeken van restaurants in WDW heb ik (helaas) nog geen ervaring. ;) Maar misschien dat voor Cinderella strengere regels gelden vanwege teveel no shows of zo?? Als je echt 100% zekerheid wil, is er maar 1 oplossing: Contact opnemen met WDW. Hun kunnen je vast alles vertellen.
boogschutter
Member
Member

Ik heb restaurants via disneysite geboekt.we zitten onsite dus kon alle dagen ineens boeken.cinderella niet geprobeerd.we gaan naar 1900 park fare.komt ze ook.
Al zal de locatie van dineren in castle natuurlijk mooi zijn.
In 2013 naar bog geweest.toen via telefoon geboekt omdat oudere site niet goed werkte.
Via telefoon gewoon gevraagd wanneer er nog plaats was.
Zat zomaar eens te kijken daarnet.en kreeg opeens ook een vrije tijd om te reserveren voor in aug als we er zijn.zal dan wel iemand geanuleerd hebben.
Tigerlily
Member
Member

Cinderella's royal table is effectief op voorhand betalen was bij mij ook.. De rest ook men creditcard voor moeten doorgeven maar dit is enkel als garantie voor als je te laat of niet annuleert..

The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”