Disney games & apps

D-Tekenaar
Member
Member

Oh nu ben ik wel benieuwd !

Hopelijk op playstation 2 of WII
disneyzot
Member
Member

1.5 en 2.5 zal op ps3 uitkomen en kingdom hearts 3 zal op ps 4 uitkomen (ik heb de limited edition preorder van 2.5 besteld en op game mania is hij al uiterkocht)
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
P-C

Heb je altijd al willen weten hoe je eruit zou zien als piraat in Pirates of the Caribbean? Of ben je fan van Frozen en zie je jezelf het liefste terug als Elsa? In de nieuwe gratis foto-app van Disney kan dat. Door het maken van een selfie haalt Show Your Disney Side je favoriete Disney-figuur in je naar boven en brengt deze tot leven op je iPhone.

Afbeelding

De nieuwe app van Disney is gebaseerd op populaire thema’s van de attractieparken. Je kunt kiezen uit bekende personages van Frozen Fun, Star Tours, Pirates of the Caribbean, Villains of Disney Parks en Haunted Mansion. Per categorie kun je kiezen uit drie bekende figuren waarin je jezelf kunt veranderen, met elk hun eigen kostuums en achtergronden. Je hoeft alleen maar een selfie te maken die binnen een aangegeven kader past. Daarna kun je de positie van je ogen en mond verder aanscherpen, zodat je Disney-figuur ook echt op je zal lijken. Wil je liever niet zelf op de foto, dan kun je ook de camera aan de achterkant van je toestel gebruiken om anderen te fotograferen.

Zodra je de foto genomen hebt en je favoriete figuur hebt uitgekozen, zul je zien dat het resultaat ook daadwerkelijk tot leven komt. Je Disney-personage beweegt zijn hoofd, knippert met ogen en volgt je vinger wanneer je het scherm aanraakt. Je kunt zelfs een videoboodschap opnemen en deze als video opslaan of delen met je vrienden. Je eerder gemaakte creaties kun je ook terugvinden in het Gallerij-tablad in de app.

Afbeelding

De Disney-figuren uit het Haunted Mansion-onderdeel zijn in eerste instantie alleen beschikbaar als je daadwerkelijk in het spookhuis in een van de Disney-parken bent, maar je kunt ze ook ontgrendelen door drie van je Disney-transformaties te delen via Facebook of Twitter. Show Your Disney Side werkt alleen voor je iPhone en is geheel gratis te downloaden.

bron: http://www.iculture.nl/show-your-disney ... e-ios-app/
D-Tekenaar
Member
Member

Hey dat is nog eens een leuke app :D
Maar ik weet al dat ik de looks van Gaston heb .
Laatst gewijzigd door D-Tekenaar op 12 mar 2015, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
PuppyLikesYou
Member
Member

Waarom nu toch niet voor android? :'(
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
kimberley2909
Member
Member

Ik kon m ook niet vinden in de playstore;(
Never lose hope
Thomas
Member
Member

Leuke app!!
D-Tekenaar
Member
Member

Vanaf nu kan je de 16 bit game van de DuckTales downloaden voor iOS en Android .
De game is voor de aplicatie voledig geremasterd . Je kan de game downloaden voor 9.99 €

DuckTales: Remastered' van Disney
https://appsto.re/be/1hzj3.i
Maria-Anna
Member
Member

[Staat het goed hier het is eigenlijk geen App]
Bron:
http://4mobiel.nl/nieuws/lg/301774/japa ... bbers.html

Op zo'n moment is het jammer dat we niet in Japan wonen...
De Japanse provider NTT DoCoMo komt met een bijzondere uitvoering van de LG G3, de 'Disney Mobile'. Dit toestel wordt voorzien van een speciale Disney-cover met Swarovski-kristallen en een Disney-afbeelding op de achterkant

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
BibiTotoLover
Member
Member

Zijn er nog meer mensen die de Frozen Free Fall App hebben? :)

Edit Dragy: verplaatst
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Ik :D hij is leuk ! Maar lijkt wel enorm hard op het spel van Maleficent :D
BibiTotoLover
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Ik :D hij is leuk ! Maar lijkt wel enorm hard op het spel van Maleficent :D
Ja, inderdaad !
Maar bij die andere Maps... Staat er bijv. dat je ze ook gratis kan spelen door de vorige 45 Levels te hebben gespeeld.
Bedoelen ze dan de laatste 45 levels van de Winter map?
D-Tekenaar
Member
Member

Ik ben nooit verder gegaan dan het 10de level ofzo :D
Dus hierbij kan ik je niet helpen.
BibiTotoLover
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Ik ben nooit verder gegaan dan het 10de level ofzo :D
Dus hierbij kan ik je niet helpen.
Oké.. jammer.
Dan probeer ik eerst zover mogelijk te komen en zie ik het vanzelf wel.. :goofy:
calimero
Member
Member

Nee 45 levels van zomer gedeelte. Winter en zomer staan los van elkaar. Vind zonder wel gruwelijk lastige levels hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Disney games & apps”