Merida

RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Dragy schreefCOLONBedoel je deze foto van Anna en Elsa, RoseRaven? En inderdaad D-Tekenaar, Anna en Elsa hebben ook al enkele meet 'n greet test opzitten in het Disneyland Hotel.
Nee het was een andere foto en volgens mij ook een andere Anna en Elsa
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Dragy schreefCOLONBedoel je deze foto van Anna en Elsa, RoseRaven? En inderdaad D-Tekenaar, Anna en Elsa hebben ook al enkele meet 'n greet test opzitten in het Disneyland Hotel.
waar voor zijn die test bedoelt? hoe weet je dan waar je hen moet vinden? is het lang wachten?
ik dacht dat ze echt niet te zien waren tot het kerstseizoen maar schijnbaar hebben de mensen die nu daar zijn al heel veel geluk. vind het een beetje raar omdat ik dacht dat ze tijdens de audities etc al getest worden ofdat ze het goed doen als character en nu mogen ze ineens al meet n greets doen met de gasten
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Miss Ariel schreefCOLONwaar voor zijn die test bedoelt? hoe weet je dan waar je hen moet vinden? is het lang wachten?
ik dacht dat ze echt niet te zien waren tot het kerstseizoen maar schijnbaar hebben de mensen die nu daar zijn al heel veel geluk. vind het een beetje raar omdat ik dacht dat ze tijdens de audities etc al getest worden ofdat ze het goed doen als character en nu mogen ze ineens al meet n greets doen met de gasten
De nieuwe "vriendjes" worden inderdaad eerst beoordeeld op uiterlijk en animatie. Maar echt als character tussen bezoekers lopen is natuurlijk nog iets anders... Heb het persoonlijk al paar keer meegemaakt dat de nieuwe werknemers hun eerste aanvaring met een character in het Disneyland Hotel mogen uittesten. Zo kunnen ze zien hoe de bezoekers op hen reageerd enzo. Ze doen dit in het hotel omdat het daar wat rustiger is dan in het park...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

ik snap het wel maar ergens lijkt het me wat oneerlijk omdat de mensen in het Disney hotel hen dan al hebben mogen zien/ meeten met waarschijnlijk bijna geen wachtrij terwijl wij volgende maand heel alng mogen wachten. vind het wel goed dat ze de nieuwe characters eerst rustig laten wennen maar zou dat precies eerder op een soort prive event voor vb jaarpashouders of met een wedstrijd doen aangezien zij ook meestal meer ervaringen met character meets hebben en wel een goed oordeel kunnen geven lijkt me.
maar dat is een beetje mijn mening natuurlijk. ik zal blij zijn als ik Merida volgende maand zelf kan zien en meeten :thumbs: ze is 1 van mijn favo's :D
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Miss Ariel schreefCOLONik snap het wel maar ergens lijkt het me wat oneerlijk omdat de mensen in het Disney hotel hen dan al hebben mogen zien/ meeten met waarschijnlijk bijna geen wachtrij terwijl wij volgende maand heel alng mogen wachten. vind het wel goed dat ze de nieuwe characters eerst rustig laten wennen maar zou dat precies eerder op een soort prive event voor vb jaarpashouders of met een wedstrijd doen aangezien zij ook meestal meer ervaringen met character meets hebben en wel een goed oordeel kunnen geven lijkt me.
maar dat is een beetje mijn mening natuurlijk. ik zal blij zijn als ik Merida volgende maand zelf kan zien en meeten :thumbs: ze is 1 van mijn favo's :D
De meets in het Disneyland Hotel zijn niet enkel voor de mensen die er slapen hoor. Iedereen kan en mag gewoon het hotel binnenstappen, en als je geluk hebt kom je er dan een character tegen... Je idee voor een prive event is niet slecht, maar helaas zijn die er niet zoveel, dus bijna onmogelijk om zo het nieuwe personeel te laten kennismaken met de gasten ;) .
Veel succes en plezier bij Merida!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

ja das waar Dragy. niet alles wat we willen kan zo gaan he
ik wacht nog 2 weekjes af ;) dank je wel, zal mn foto's daarna hier posten ;)
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik verblijf nooit in een Disney hotel, maar toch heb ik Merida afgelopen vrijdag kunnen ontmoeten!
Het is gewoon geluk hebben. We liepen toevallig op de juiste tijd voorbij het Disneyland Hotel en ik zag Merida, Anna en Elsa staan.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

wauw wat een leuke foto's!! :thumbs:
ben jaloers :oops:
hoe was je ervaring? zat ze goed in haar rol?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Wij hebben hen helaas net gemist, hoorde het vrijdag in de late namiddag van Mouseketeer dat ze er waren geweest en hebben dan zaterdag nog een tijd gewacht in het disneyhotel, maar ze zijn niet meer komen opdagen, dus in december nog maar eens een poging doen ;)

Merida vind ik er super uitzien, en ze is blijkbaar ook een echte Ierse :)

Vind het jammer dat de pruik van Elsa minder geslaagd is...

super foto's trouwens Mouseketeer :)
Laatst gewijzigd door 1 op pluto71, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Merida heb ik helaas ook niet gezien, en die had ik nog liever willen ontmoeten dan Anna en Elsa die ik wel ontmoet heb. Maar zo blijft er wat te wensen over!
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Afbeelding

Look the concept art of the Merida's photolocation during #Christmas season at #DisneylandParis!
Bron: @Radio Disney Club
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Monster-E schreefCOLONAfbeelding

Look the concept art of the Merida's photolocation during #Christmas season at #DisneylandParis!
Bron: @Radio Disney Club
Dat ziet er leuk uit!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

gaaf kan niet wachten tot zondag dat ik haar zie!!! :thumbs:
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Erg leuk die fotolocatie! Hoop toch wel erg dat ik haar kan ontmoeten! Anna en Elsa hoeft van mij niet zo, maar Merida vind ik echt geweldig!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

En enkele Fotos van de fotolocatie met dank aan @InsideDLParis
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar