Nee het was een andere foto en volgens mij ook een andere Anna en ElsaDragy schreefCOLONBedoel je deze foto van Anna en Elsa, RoseRaven? En inderdaad D-Tekenaar, Anna en Elsa hebben ook al enkele meet 'n greet test opzitten in het Disneyland Hotel.
Merida
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
waar voor zijn die test bedoelt? hoe weet je dan waar je hen moet vinden? is het lang wachten?Dragy schreefCOLONBedoel je deze foto van Anna en Elsa, RoseRaven? En inderdaad D-Tekenaar, Anna en Elsa hebben ook al enkele meet 'n greet test opzitten in het Disneyland Hotel.
ik dacht dat ze echt niet te zien waren tot het kerstseizoen maar schijnbaar hebben de mensen die nu daar zijn al heel veel geluk. vind het een beetje raar omdat ik dacht dat ze tijdens de audities etc al getest worden ofdat ze het goed doen als character en nu mogen ze ineens al meet n greets doen met de gasten
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
De nieuwe "vriendjes" worden inderdaad eerst beoordeeld op uiterlijk en animatie. Maar echt als character tussen bezoekers lopen is natuurlijk nog iets anders... Heb het persoonlijk al paar keer meegemaakt dat de nieuwe werknemers hun eerste aanvaring met een character in het Disneyland Hotel mogen uittesten. Zo kunnen ze zien hoe de bezoekers op hen reageerd enzo. Ze doen dit in het hotel omdat het daar wat rustiger is dan in het park...Miss Ariel schreefCOLONwaar voor zijn die test bedoelt? hoe weet je dan waar je hen moet vinden? is het lang wachten?
ik dacht dat ze echt niet te zien waren tot het kerstseizoen maar schijnbaar hebben de mensen die nu daar zijn al heel veel geluk. vind het een beetje raar omdat ik dacht dat ze tijdens de audities etc al getest worden ofdat ze het goed doen als character en nu mogen ze ineens al meet n greets doen met de gasten
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
ik snap het wel maar ergens lijkt het me wat oneerlijk omdat de mensen in het Disney hotel hen dan al hebben mogen zien/ meeten met waarschijnlijk bijna geen wachtrij terwijl wij volgende maand heel alng mogen wachten. vind het wel goed dat ze de nieuwe characters eerst rustig laten wennen maar zou dat precies eerder op een soort prive event voor vb jaarpashouders of met een wedstrijd doen aangezien zij ook meestal meer ervaringen met character meets hebben en wel een goed oordeel kunnen geven lijkt me.
maar dat is een beetje mijn mening natuurlijk. ik zal blij zijn als ik Merida volgende maand zelf kan zien en meeten
ze is 1 van mijn favo's 
maar dat is een beetje mijn mening natuurlijk. ik zal blij zijn als ik Merida volgende maand zelf kan zien en meeten
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
De meets in het Disneyland Hotel zijn niet enkel voor de mensen die er slapen hoor. Iedereen kan en mag gewoon het hotel binnenstappen, en als je geluk hebt kom je er dan een character tegen... Je idee voor een prive event is niet slecht, maar helaas zijn die er niet zoveel, dus bijna onmogelijk om zo het nieuwe personeel te laten kennismaken met de gastenMiss Ariel schreefCOLONik snap het wel maar ergens lijkt het me wat oneerlijk omdat de mensen in het Disney hotel hen dan al hebben mogen zien/ meeten met waarschijnlijk bijna geen wachtrij terwijl wij volgende maand heel alng mogen wachten. vind het wel goed dat ze de nieuwe characters eerst rustig laten wennen maar zou dat precies eerder op een soort prive event voor vb jaarpashouders of met een wedstrijd doen aangezien zij ook meestal meer ervaringen met character meets hebben en wel een goed oordeel kunnen geven lijkt me.
maar dat is een beetje mijn mening natuurlijk. ik zal blij zijn als ik Merida volgende maand zelf kan zien en meetenze is 1 van mijn favo's
Veel succes en plezier bij Merida!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
ja das waar Dragy. niet alles wat we willen kan zo gaan he
ik wacht nog 2 weekjes af
dank je wel, zal mn foto's daarna hier posten 
ik wacht nog 2 weekjes af
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ik verblijf nooit in een Disney hotel, maar toch heb ik Merida afgelopen vrijdag kunnen ontmoeten!
Het is gewoon geluk hebben. We liepen toevallig op de juiste tijd voorbij het Disneyland Hotel en ik zag Merida, Anna en Elsa staan.

Het is gewoon geluk hebben. We liepen toevallig op de juiste tijd voorbij het Disneyland Hotel en ik zag Merida, Anna en Elsa staan.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
wauw wat een leuke foto's!!
ben jaloers
hoe was je ervaring? zat ze goed in haar rol?
ben jaloers
hoe was je ervaring? zat ze goed in haar rol?
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Wij hebben hen helaas net gemist, hoorde het vrijdag in de late namiddag van Mouseketeer dat ze er waren geweest en hebben dan zaterdag nog een tijd gewacht in het disneyhotel, maar ze zijn niet meer komen opdagen, dus in december nog maar eens een poging doen 
Merida vind ik er super uitzien, en ze is blijkbaar ook een echte Ierse
Vind het jammer dat de pruik van Elsa minder geslaagd is...
super foto's trouwens Mouseketeer
Merida vind ik er super uitzien, en ze is blijkbaar ook een echte Ierse
Vind het jammer dat de pruik van Elsa minder geslaagd is...
super foto's trouwens Mouseketeer
Laatst gewijzigd door 1 op pluto71, in totaal 3 keer gewijzigd.

Look the concept art of the Merida's photolocation during #Christmas season at #DisneylandParis!
Bron: @Radio Disney Club
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dat ziet er leuk uit!Monster-E schreefCOLON
Look the concept art of the Merida's photolocation during #Christmas season at #DisneylandParis!
Bron: @Radio Disney Club
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
gaaf kan niet wachten tot zondag dat ik haar zie!!! 
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
En enkele Fotos van de fotolocatie met dank aan @InsideDLParis