Disney met baby en kleine kinderen.
Zoals hierboven al beaamd wordt zeker flesjes water meenemen. Ik krijg altijd last van mijn darmen als ik maar iets drink uit de kraan daar dus voor een baby lijkt t me niet heel verstandig om daar volop uit de kraan te drinken
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- Cynderella
- Member

Ik heb geen enkel probleem met drinken uit de drinkfonteintjes. Water uit de kraan pak ik dan weer niet. Geen idee of het hetzelfde is, maar m'n gevoel zegt dat het anders is.
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wij ook, maar voor babytjes doe ik dat persoonlijk liever niet. Dat mijn dochter van 8 het wel doet. Ach, daar zijn drinkfonteintjes voor. Maar om er een babyflesje van te maken, liever niet.Cynderella schreef:Ik heb geen enkel probleem met drinken uit de drinkfonteintjes. Water uit de kraan pak ik dan weer niet. Geen idee of het hetzelfde is, maar m'n gevoel zegt dat het anders is.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Hoi allemaal,
We hebben ons eerste Disneyreisje nog voor de boeg en moeten de jaarkaarten nog kopen, maar ik ben in mijn hoofd ons volgende tripje al druk aan het plannen.
De volgende keer gaan we namelijk voor het eerst met ons zoontje die dan 2 jaar oud zal zijn. Nou ja, hij is wel een keertje mee geweest, maar toen zat hij nog in mijn buik
Nu zijn wij redelijk ervaren Disneygangers, maar zijn wij nog nooit met een jong kindje geweest. Ook zijn er in de laatste 2 jaar wel wat dingen veranderd. Ik heb al druk zitten lezen op het forum en heb al het een en ander gevonden, maar ik hoor graag jullie ervaringen en tips voor een bezoek met onze kleine prins!
Ik zit er aan te denken om een Golden Forest kamer te boeken in SQL eind mei of begin juni, wat raden jullie aan? We willen in ieder geval dicht genoeg bij het park zitten om tussendoor gemakkelijk even terug naar het hotel te kunnen. Het Disneyland Hotel zou natuurlijk helemaal geweldig zijn maar ik weet niet of dat financieel haalbaar is.
Mijn kleine mannetje is in ieder geval gek op Mickey, of ‘Kiekeh’ zoals hij hem noemt. Als hij hem maar ergens ziet begint ie te roepen en te lachen en als ik aan hem vraag of we bij Mickey op bezoek gaan begint hij helemaal te stralen.
We zijn al meerdere keren met hem in de Efteling geweest en hij vind Droomvlucht, Carnaval Festival en de stoomcarrousel helemaal geweldig. Hij is nog niet bang voor dingen, dus we hopen dat ie nog even mee kan in Phantom Manor. Hebben jullie nog tips welke Disney-attracties geschikt zijn voor hem? Natuurlijk it’s a Small World etc. maar ik twijfel over sneeuwwitje en zo.
Bij welke attracties kun je gebruik maken van de baby switch en kun je ook switchen met een fastpass of single ridersline?
Zijn jullie ’s avonds naar Dreams geweest met een kleintje en hoe deden jullie dit dan? Tussendoor naar het hotel terug en even een extra slaapje en dan ’s avonds weer terug?
Kortom, alle tips zijn welkom! Alvast heel erg bedankt!
We hebben ons eerste Disneyreisje nog voor de boeg en moeten de jaarkaarten nog kopen, maar ik ben in mijn hoofd ons volgende tripje al druk aan het plannen.
De volgende keer gaan we namelijk voor het eerst met ons zoontje die dan 2 jaar oud zal zijn. Nou ja, hij is wel een keertje mee geweest, maar toen zat hij nog in mijn buik
Nu zijn wij redelijk ervaren Disneygangers, maar zijn wij nog nooit met een jong kindje geweest. Ook zijn er in de laatste 2 jaar wel wat dingen veranderd. Ik heb al druk zitten lezen op het forum en heb al het een en ander gevonden, maar ik hoor graag jullie ervaringen en tips voor een bezoek met onze kleine prins!
Ik zit er aan te denken om een Golden Forest kamer te boeken in SQL eind mei of begin juni, wat raden jullie aan? We willen in ieder geval dicht genoeg bij het park zitten om tussendoor gemakkelijk even terug naar het hotel te kunnen. Het Disneyland Hotel zou natuurlijk helemaal geweldig zijn maar ik weet niet of dat financieel haalbaar is.
Mijn kleine mannetje is in ieder geval gek op Mickey, of ‘Kiekeh’ zoals hij hem noemt. Als hij hem maar ergens ziet begint ie te roepen en te lachen en als ik aan hem vraag of we bij Mickey op bezoek gaan begint hij helemaal te stralen.
We zijn al meerdere keren met hem in de Efteling geweest en hij vind Droomvlucht, Carnaval Festival en de stoomcarrousel helemaal geweldig. Hij is nog niet bang voor dingen, dus we hopen dat ie nog even mee kan in Phantom Manor. Hebben jullie nog tips welke Disney-attracties geschikt zijn voor hem? Natuurlijk it’s a Small World etc. maar ik twijfel over sneeuwwitje en zo.
Bij welke attracties kun je gebruik maken van de baby switch en kun je ook switchen met een fastpass of single ridersline?
Zijn jullie ’s avonds naar Dreams geweest met een kleintje en hoe deden jullie dit dan? Tussendoor naar het hotel terug en even een extra slaapje en dan ’s avonds weer terug?
Hij is ongeveer 83 cm lang (hij wil niet echt gemeten worden en ik ben al een tijdje niet meer op het consultatiebureau geweest).
We willen beide parken doen ja. We willen 3 of 4 dagen boeken zodat we alles op ons gemak kunnen doen en we ons kunnen aanpassen aan hem. Hij slaapt in principe nog 1 keer overdag. Ook slaapt hij wel in de wandelwagen maar nooit zo lang en goed als lekker in zijn bedje. Voor 1 dagje is dit niet zo erg, maar meerdere dagen achter elkaar lijkt me geen goed idee
We willen beide parken doen ja. We willen 3 of 4 dagen boeken zodat we alles op ons gemak kunnen doen en we ons kunnen aanpassen aan hem. Hij slaapt in principe nog 1 keer overdag. Ook slaapt hij wel in de wandelwagen maar nooit zo lang en goed als lekker in zijn bedje. Voor 1 dagje is dit niet zo erg, maar meerdere dagen achter elkaar lijkt me geen goed idee
In deze attracties zou hij in mogen.
Disneyland Park
Autopia, Discoveryland, 81 cm
Adventure Isle, Adventureland
Alice's Curious Labyrinth, Fantasyland
Arcade Beta, Discoveryland
Blanche Neige et le sept Nains, Fntasyland
Buzz Lightyear Laser Blast, Discoveryland
Casey Jr. - Le Petit train du Cirque, Fantasyland
Discovery Arcade, Main Street USA
Disney & Pixar Film Studio, Discoveryland
Disneyland railroad
Dumbo the Flying Elephant, Fantasyland
Horse-Dran Street Cars, Main Street USA
It's a Small World, Fantasyland
La Cabane des Robinson, Adventureland
La Galerie de la Belle au bois dorment, Main Street USA
La Taniere du Dragon, Main Street USA
Le Carroucel de Lancelot, Fantasyland
Le Passage enchante d'Aladdin, Adventureland
Le pays de contes de fees, Fantasyland
Le Mysteres de Nautilus, Discoveryland
Les Voyages de Pinocchio, Fantasyland
Libery Arcade, Main Street USA
Mad Hatter's Tea Cups, Fantasyland
Main Street Vehicles, Main Street USA
Meet Mickey, Fantasyland
Orbitron, Discoveryland
Peter Pan's Flight, Fantasyland
Phantom Manor, Frontierland
Pirate Galleon, Adventureland
Pirates Beach, Adventureland
Pirates of the Caribbean, Adventureland
Pocahontas Indian Village, Frontierland
Princess Pavilion, Fantasyland
Rustler Roundup shooting gallery, Frontierland
Sleeping Beauty Castle, Main Street USA
Thunder MESA Riverboat Landing, Frontierland
Disney Studio's Park
Toy Soldiers Parachute Drop, Toon Studio, 81cm
Armageddon: Les Effets Speciaux, Backlot
Art of Disney Animation, Toon Studio
Cars Quattre Roues Rallye, Toon Studio
Disney Studio's 1, Front Lot
Les Tapis of Volants - Flying Carpets of Agrabah, Toon Studio
Ratatouille: The Adventure, Toon Studio
Slinky Dog Zigzag Spin, Toon Studio
Disneyland Park
Autopia, Discoveryland, 81 cm
Adventure Isle, Adventureland
Alice's Curious Labyrinth, Fantasyland
Arcade Beta, Discoveryland
Blanche Neige et le sept Nains, Fntasyland
Buzz Lightyear Laser Blast, Discoveryland
Casey Jr. - Le Petit train du Cirque, Fantasyland
Discovery Arcade, Main Street USA
Disney & Pixar Film Studio, Discoveryland
Disneyland railroad
Dumbo the Flying Elephant, Fantasyland
Horse-Dran Street Cars, Main Street USA
It's a Small World, Fantasyland
La Cabane des Robinson, Adventureland
La Galerie de la Belle au bois dorment, Main Street USA
La Taniere du Dragon, Main Street USA
Le Carroucel de Lancelot, Fantasyland
Le Passage enchante d'Aladdin, Adventureland
Le pays de contes de fees, Fantasyland
Le Mysteres de Nautilus, Discoveryland
Les Voyages de Pinocchio, Fantasyland
Libery Arcade, Main Street USA
Mad Hatter's Tea Cups, Fantasyland
Main Street Vehicles, Main Street USA
Meet Mickey, Fantasyland
Orbitron, Discoveryland
Peter Pan's Flight, Fantasyland
Phantom Manor, Frontierland
Pirate Galleon, Adventureland
Pirates Beach, Adventureland
Pirates of the Caribbean, Adventureland
Pocahontas Indian Village, Frontierland
Princess Pavilion, Fantasyland
Rustler Roundup shooting gallery, Frontierland
Sleeping Beauty Castle, Main Street USA
Thunder MESA Riverboat Landing, Frontierland
Disney Studio's Park
Toy Soldiers Parachute Drop, Toon Studio, 81cm
Armageddon: Les Effets Speciaux, Backlot
Art of Disney Animation, Toon Studio
Cars Quattre Roues Rallye, Toon Studio
Disney Studio's 1, Front Lot
Les Tapis of Volants - Flying Carpets of Agrabah, Toon Studio
Ratatouille: The Adventure, Toon Studio
Slinky Dog Zigzag Spin, Toon Studio
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Goedemorgen, ik heb je vraag even verplaatst, waarschijnlijk staan er hier al wat bruikbare tips, als je nog meer vragen hebt, horen we het graag. Er zitten genoeg leuke mama's en papa's op dit forum die graag hun ervaringen met je delen.Amaris schreef:Hoi allemaal,
De volgende keer gaan we namelijk voor het eerst met ons zoontje die dan 2 jaar oud zal zijn. Nou ja, hij is wel een keertje mee geweest, maar toen zat hij nog in mijn buik![]()
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Daar zijn wij voor he.Amaris schreef:Bedankt! Ik had al een hoop gelezen, maar dit topic even gemist!
Ik had het wel gelezen, maar het ging voornamelijk over een baby'tje, vandaar dat ik een apart topic aangemaakt had 
Maar alle tips zijn welkom!
Bedankt voor de lijst Tess
Ik denk alleen niet dat een aantal attracties waar hij wel in mag ook wel geschikt zijn voor hem. Ik vind zelf Armageddon bijvoorbeeld al helemaal niet leuk, ik denk dat Colin (zoonlief) zich kapot schrikt! Hij is in ieder geval nog niet bang voor "enge dingen" (monsters, draken, spoken etc.) maar raakt wel van slag van erg harde geluiden. wilde bewegingen en 'schrikeffecten'.
Maar alle tips zijn welkom!
Bedankt voor de lijst Tess
Wij zijn net terug met een dochter van 2,5j. Ze was al 2x mee geweest toen ze 11m en 20m was maar dan voor een dagje. En ook 1x in de buik
. Nu waren we er 4 dagen. Ze mogen dus echt op heel veel. Ik merkte wel al veel verschil met de vorige keren. Toen had ze nergens schrik. Nu was dat toch al iets anders. Ratatouille, Peter Pan, Sneeuwwitje, Pinokkio, Phantom Manor en Buzz had ze toch wel schrik. Niet dat ze weende ofzo maar ze stak haar gezicht weg om het niet te moeten zien. Die attracties hebben we dan ook maar 1x gedaan. Maar Dumbo, theekopjes, It's a small world, Orbitron, (carrousel was gesloten), tapijten Aladdin, parachutes en Slinky (eerste momenten beetje bang) vond ze geweldig! En dan vergeet ik er wrs nog een paar. Disney junior was ook top, enkel heeeeeel chagrijnige cm. Stitch vond ze ook wel leuk. Dus toch wel zeker een aanrader om te gaan.
Wij zaten in santa fé en zagen het niet echt zitten om tussendoor over en weer te gaan. We hadden geen buggy mee (zat wel in de auto) maar wel de draagzak. Daarin heeft ze haar slaapjes gedaan.
Ze heeft 2,5x dreams gezien en vond het ook geweldig. Evenals de parades, shows en meets.
Baby switch kan je echt overal doen (tenzij ze mee gaan natuurlijk). Is ook te combineren met fast pass en single rides. Maar in sommige attracties ging het toch wel vlotter dan in andere. ToT was toch redelijk lang wachten voor de 2de, Crush ook. Maar BTM en Aerosmith gingen vrij vlot. Baby switch is zeker wel aan te raden.
Moet wel zeggen dat 4 dagen lang is. De 4de dag heeft ze bijna de hele tijd in de draagzak gezeten. Dus zou ik eerder voor 3 opteren, hoewel we pas attracties voor het eerst hebben kunnen doen op de 4de dag.
Wij zaten in santa fé en zagen het niet echt zitten om tussendoor over en weer te gaan. We hadden geen buggy mee (zat wel in de auto) maar wel de draagzak. Daarin heeft ze haar slaapjes gedaan.
Ze heeft 2,5x dreams gezien en vond het ook geweldig. Evenals de parades, shows en meets.
Baby switch kan je echt overal doen (tenzij ze mee gaan natuurlijk). Is ook te combineren met fast pass en single rides. Maar in sommige attracties ging het toch wel vlotter dan in andere. ToT was toch redelijk lang wachten voor de 2de, Crush ook. Maar BTM en Aerosmith gingen vrij vlot. Baby switch is zeker wel aan te raden.
Moet wel zeggen dat 4 dagen lang is. De 4de dag heeft ze bijna de hele tijd in de draagzak gezeten. Dus zou ik eerder voor 3 opteren, hoewel we pas attracties voor het eerst hebben kunnen doen op de 4de dag.