Disney Tsum Tsum

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BibiTotoLover
Member
Member

Ow, hahaha, had je dus beter een foto van de achterkant kunnen nemen. ;)
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
moorhunhe
Member
Member

Ik heb wel foto's van de originele die ik mee had van de Disney Store in Amerika en foto's van die dat van UK Clintons komen en de Belgische Dreamland.
Zal ze vanavond ff plaatsen.
PuppyLikesYou
Member
Member

@moorhunhe: 101x kan dan toch ook nog wel? Het was een vraag he, de twijfel..
Maar goed, ik heb zelf eeyore hier en twijfelde dus want die bij de bartsmit zach er idd anders uit, vooral bij de staart. Ze voelde minder zacht en zoals je zegt, sommige dingentjes zijn net wat anders. Ik blijf dan liever via de Disney store bestellen.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
gcf0723
Member
Member

Vanaf morgen zijn de tsumtsum van de kleine zeemeermin te koop in de disney store maar weet iemand vanaf hoe laat? start de koop vanaf s'ochtends of pas vanaf de middag? en zijn ze ophetzelfde moment te koop in de franse webshop als in de britse? want ik zou ze via de franse willen bestellen.
ah en nog een vraagje hoe land is de levertijd als je bestelt via de franse webstore (ik woon in België)? die informatie vond ik niet :s
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator

gcf0723 schreef:Vanaf morgen zijn de tsumtsum van de kleine zeemeermin te koop in de disney store maar weet iemand vanaf hoe laat? start de koop vanaf s'ochtends of pas vanaf de middag? en zijn ze ophetzelfde moment te koop in de franse webshop als in de britse? want ik zou ze via de franse willen bestellen.
ah en nog een vraagje hoe land is de levertijd als je bestelt via de franse webstore (ik woon in België)? die informatie vond ik niet :s
Net even gekeken en ze zijn voorlopig nog niet beschikbaar.

Mocht ik jou zijn, zou ik ze toch via de Engelse website kopen. Als je de huidige koers bekijkt zijn ze net iets goedkoper in Engeland dan Frankrijk. Een kleine Tsumtsum kost €5, maar slechts £3 (=€4). Via de Franse website komt er nog €6,95 levering bij, Engelse £4,95 (=€6,70).

De Tsum Tsum Tsuesday van juni is trouwens bekend: Inside Out!

Afbeelding
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator

De Kleine Zeemeermin en Big Hero 6 TsumTsums zijn nu beschikbaar! Bestel ze snel, voor ze uitverkocht zijn!!

Afbeelding

Afbeelding
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Dragy schreef:De Kleine Zeemeermin en Big Hero 6 TsumTsums zijn nu beschikbaar! Bestel ze snel, voor ze uitverkocht zijn!!

Afbeelding

Afbeelding
het gaat heel snel, de meeste zijn al uitverkocht!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Wezz
Member
Member

Wow het gaat echt bizar snel met die tsums! Ze moeten echt grote voorraad aanschaffen en niet zo limited aanbieden. De Inside Out tsums voor juni zijn ook fantastisch :D Ik wil ze! Hahaha
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
moorhunhe
Member
Member

4,95 £ verzending? Ofwel maak je een typfout ofwel zijn ze een Pond verminderd? Normaal is het 5,95 £ dus dat is al rap een € meer ;)
Dragy
Moderator
Moderator

moorhunhe schreef:4,95 £ verzending? Ofwel maak je een typfout ofwel zijn ze een Pond verminderd? Normaal is het 5,95 £ dus dat is al rap een € meer ;)
Ja, maar als je dan een euro bespaart per kleine Tsum (grotere tsums nog meer), dan heb je de €1 extra verzending snel uit ;)
rolo
Member
Member

ff misschien een domme vraag... maar wat zijn tsums eigenlijk? :oops:
Zijn het alleen knuffels of hebben ze ook een functie? Doen ze iets of kan je er iets mee doen?
Afbeelding
Wezz
Member
Member

DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Wezz schreef:
Haha super!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
rolo
Member
Member

Ehh.. Mijn eerste reactie was WTF :shock:
Wel geinige disney humor! :thumbs:
Afbeelding
rolo
Member
Member

btw bedankt voor de info Wezz!
Noodzakelijk om er dus meerdere te hebben ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”