Café Mickey meeting Phantasialand 29/08/15
-
DisneyBoyke
- Member

dat is vriendelijk
maar inderdaad dat ligt wat uit de buurt 
-
lieve-1973
- Member

ik moet voor phantasialand passen.
disney voor mij beter te doen, zie hier dat zaterdag is ga zeer moelijk om in brussel te geraken!
groetjes lieve
disney voor mij beter te doen, zie hier dat zaterdag is ga zeer moelijk om in brussel te geraken!
groetjes lieve
- Prins Adam
- Beheerder

Als er nog mensen zich willen inschrijven welkom!Prins Adam schreef:Net terug van een geslaagde Efteling meeting (klik hier) en er zijn al plannen voor een nieuwe....
We zouden deze keer naar Phantasialand in Duitsland gaan op zaterdag 29 augustus 2015!
Iedereen die wilt komen is welkom, het wordt terug een leuke dag (details komen nog) waar we elkaar nog eens ontmoeten of leren kennen.
Wil je graag aanwezig zijn op deze dag, mail dan je gebruikersnaam, echte naam en aantal personen naar info@cafemickey.com!
Deze mensen zijn al ingeschreven:
- Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
sofie1977 (4 personen)
yolayo (2 personen)
digikleuter (1persoon)
Twiggy (4 personen)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Voor wie al uitkijkt naar Phantasialand op 29/08 en graag de voetjes laat rondvliegen!!

- Prins Adam
- Beheerder

Bedankt Eric voor de afbeelding!Prins Adam schreef:Net terug van een geslaagde Efteling meeting (klik hier) en er zijn al plannen voor een nieuwe....
We zouden deze keer naar Phantasialand in Duitsland gaan op zaterdag 29 augustus 2015!
Iedereen die wilt komen is welkom, het wordt terug een leuke dag (details komen nog) waar we elkaar nog eens ontmoeten of leren kennen.
Wil je graag aanwezig zijn op deze dag, mail dan je gebruikersnaam, echte naam, aantal personen en volledig adres(+gsmnr) naar info@cafemickey.com!
Deze mensen zijn al ingeschreven:
- Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
sofie1977 (4 personen)
yolayo (2 personen)
digikleuter (1persoon)
Twiggy (4 personen)
Pinocchio (2personen)

- Maria-Anna
- Member

Aanbieding Phantasialand in samenwerking met Social Deal:
Entree voor Phantasialand incl. gratis ticket volgende bezoek, geniet met het hele gezin van meer dan 40 spannende attracties en opwindende shows.
De voucher is geldig van 30 mrt 2015 t/m 31 okt 2015
http://www.socialdeal.nl/steden/parksta ... ontdekken/
Grote kleine letters
7 dagen per week geldig
Exclusief €4,- parkeerkosten
Entree kids 4 t/m 11 jaar & ouderen vanaf 60 jaar is €24 (ter plekke kopen)
Neem geldig legitimatiebewijs mee
Wanneer je vóór 30 april 2015 een bezoek brengt aan Phantasialand, krijg je op vertoon van je originele ticket een gratis nieuw entreebewijs die t/m 1 november 2015 bruikbaar is
Entree voor Phantasialand incl. gratis ticket volgende bezoek, geniet met het hele gezin van meer dan 40 spannende attracties en opwindende shows.
De voucher is geldig van 30 mrt 2015 t/m 31 okt 2015
http://www.socialdeal.nl/steden/parksta ... ontdekken/
Grote kleine letters
7 dagen per week geldig
Exclusief €4,- parkeerkosten
Entree kids 4 t/m 11 jaar & ouderen vanaf 60 jaar is €24 (ter plekke kopen)
Neem geldig legitimatiebewijs mee
Wanneer je vóór 30 april 2015 een bezoek brengt aan Phantasialand, krijg je op vertoon van je originele ticket een gratis nieuw entreebewijs die t/m 1 november 2015 bruikbaar is
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Ik heb evtl. ook wel interesse. Ik volg Café Mickey wat meer van op de achtergrond, maar kom toch zeer regelmatig (dagelijks) eens piepen. Alleen ken ik hier niet echt veel mensen persoonlijk. Wil ook al een tijdje terug naar Phantasialand, is al geleden van 2003 ofzo en was toen al zwaar onder de indruk.
Hoe gaat dat te werk zo'n meeting? Heb je een vast dagprogramma of kijk je ter plaatse wie waar zin in heeft en splits je op of ...?
Dat Matamba hotel lijkt me alleen voor basisbeleving al een geweldige ervaring.
Hoe gaat dat te werk zo'n meeting? Heb je een vast dagprogramma of kijk je ter plaatse wie waar zin in heeft en splits je op of ...?
- Prins Adam
- Beheerder

Hoi, we spreken ter plekke af rond een bepaald uur. (Wordt binnenkort bekend gemaakt)Dave schreef:Ik heb evtl. ook wel interesse. Ik volg Café Mickey wat meer van op de achtergrond, maar kom toch zeer regelmatig (dagelijks) eens piepen. Alleen ken ik hier niet echt veel mensen persoonlijk. Wil ook al een tijdje terug naar Phantasialand, is al geleden van 2003 ofzo en was toen al zwaar onder de indruk.
Dan maken we een foto samen, daarna gaat iedereen die wilt met ons mee wat attracties doen, wat drinken en eten tussendoor.'s Avonds gaan we dan met wie wilt ook samen buffet eten in ons hotel.
Dat is het zowat in grote lijnen.
We maken er een leuke dag van! En er zijn nog mensen die alleen komen dus dat is geen probleem.
Een hotel boeken kan via Booking.com: klik hier

http://travelbird.be/49606/efteling-hot ... uiventros/? Voor wie nog niet heeft geboekt
Dit gaat over de Efteling de meet is deze keer in Phantasialandkizzy schreef:http://travelbird.be/49606/efteling-hot ... uiventros/? Voor wie nog niet heeft geboekt