Je bent Disney fan als..

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
elke w
Member
Member

Je in Spanje een mini-meet hebt met drie Belgische en een Nederlandse Disneyverslaafde om alleen maar over Disney te kwebbelen!
Dragy
Moderator
Moderator

elke w schreef:Je in Spanje een mini-meet hebt met drie Belgische en een Nederlandse Disneyverslaafde om alleen maar over Disney te kwebbelen!
Vind ik leuk! :thumbs:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
boogschutter
Member
Member

Zodra je thuis bent na een dsneytrip, alweer aan het plannen bent voor de volgende
Noppe77
Member
Member

Je in DLP herkend wordt door een mede-forumgebruiker, ook al ken(d)nen we elkaar van haar noch pluim :-D !!
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Miss Ariel
Member
Member

als je op je verjaardag als Minnie Mouse herkend wordt door kinderen, volwassen en castmembers omdat je een soort Minnie jurk draagt met oren :P werd zelfs persoonlijk aangesproken door mensen die vonden dat ik er helemaal geweldig uit zag en een castmember die met Minnie wou dansen :lol:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Laura
Member
Member

Miss Ariel schreef:als je op je verjaardag als Minnie Mouse herkend wordt door kinderen, volwassen en castmembers omdat je een soort Minnie jurk draagt met oren :P werd zelfs persoonlijk aangesproken door mensen die vonden dat ik er helemaal geweldig uit zag en een castmember die met Minnie wou dansen :lol:
Klinkt heel leuk! :) Binnenkort Tripreportje? ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Mouseketeer
Member
Member

elke w schreef:Je in Spanje een mini-meet hebt met drie Belgische en een Nederlandse Disneyverslaafde om alleen maar over Disney te kwebbelen!
Hahaha! :mrgreen:
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

Laura schreef:
Miss Ariel schreef:als je op je verjaardag als Minnie Mouse herkend wordt door kinderen, volwassen en castmembers omdat je een soort Minnie jurk draagt met oren :P werd zelfs persoonlijk aangesproken door mensen die vonden dat ik er helemaal geweldig uit zag en een castmember die met Minnie wou dansen :lol:
Klinkt heel leuk! :) Binnenkort Tripreportje? ;-)
was het ook!!! echt een super verjaardag gehad!! Mickey ging zelfs op zn knieen voor mn handen te kussen ahhah :lol: trip report volgt snel ;) eerst + 1200 foto's uitzoeken hahah :oops: :lol: :P
*Magical Bucketlist*
Bourdain
Member
Member

Je bent een Disney fan als je lekker (in het zonnetje) op een stoeprand op Town Square zit, terwijl je met een tevreden glimlach Main Street inkijkt en ondertussen alle details, geluiden, geuren en bewegingen in je opneemt en er tegelijkertijd ,zonder dat je het door hebt, een serene rust je lichaam inglijdt. En dat je je er dan plotseling van bewust wordt dat je al anderhalf uur volstrekt gelukkig op 1 en dezelfde plek hebt gezeten, en het misschien toch handig was geweest om je vantevoren goed met factor 30 in te smeren........
pluto71
Member
Member

Je bent Disney fan als je ondertussen al 5 disney tattoos op je lijf hebt staan ;)
Miss Ariel
Member
Member

je al je foto's van een 4 dagen Disney trip samen telt en bijna 1500 foto's hebt en dan als excuus zegt '' ja maar ik doe veel meets en daar trekken ze altijd veel foto's'' :oops: :lol: :P
*Magical Bucketlist*
boogschutter
Member
Member

lol, dat snappen veel mensen niet dat ik zoveel fotos maak ;)
D-Tekenaar
Member
Member

wij hebben ook altijd ongeveer dit aantal foto's :D
Leve de digitale camera :thumbs:
Miss Ariel
Member
Member

boogschutter schreef:lol, dat snappen veel mensen niet dat ik zoveel fotos maak ;)
D-Tekenaar schreef:wij hebben ook altijd ongeveer dit aantal foto's :D
je weet dat enkel Disney fans jouw aantal genomen foto's tijdens je trip begrijpen ;) yeah ik ben niet alleen!!! :thumbs:
*Magical Bucketlist*
Jo_
Member
Member

Miss Ariel schreef:
boogschutter schreef:lol, dat snappen veel mensen niet dat ik zoveel fotos maak ;)
D-Tekenaar schreef:wij hebben ook altijd ongeveer dit aantal foto's :D
je weet dat enkel Disney fans jouw aantal genomen foto's tijdens je trip begrijpen ;) yeah ik ben niet alleen!!! :thumbs:
Hééél herkenbaar! Ik heb hem altijd op continuous shoot staan dus altijd flink veel characterfoto's zodat er altijd een goede bij zit :)

Je bent een disneyfan als.. je een nieuwe lens voor je camera koopt en denkt 'die kan ik goed gebruiken in low-light attracties als POTC en peter pan' :P
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”