Je bent Disney fan als..
Vind ik leuk!elke w schreef:Je in Spanje een mini-meet hebt met drie Belgische en een Nederlandse Disneyverslaafde om alleen maar over Disney te kwebbelen!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- boogschutter
- Member

Zodra je thuis bent na een dsneytrip, alweer aan het plannen bent voor de volgende
- Miss Ariel
- Member

als je op je verjaardag als Minnie Mouse herkend wordt door kinderen, volwassen en castmembers omdat je een soort Minnie jurk draagt met oren
werd zelfs persoonlijk aangesproken door mensen die vonden dat ik er helemaal geweldig uit zag en een castmember die met Minnie wou dansen 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Klinkt heel leuk!Miss Ariel schreef:als je op je verjaardag als Minnie Mouse herkend wordt door kinderen, volwassen en castmembers omdat je een soort Minnie jurk draagt met orenwerd zelfs persoonlijk aangesproken door mensen die vonden dat ik er helemaal geweldig uit zag en een castmember die met Minnie wou dansen
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Mouseketeer
- Member

Hahaha!elke w schreef:Je in Spanje een mini-meet hebt met drie Belgische en een Nederlandse Disneyverslaafde om alleen maar over Disney te kwebbelen!

- Miss Ariel
- Member

was het ook!!! echt een super verjaardag gehad!! Mickey ging zelfs op zn knieen voor mn handen te kussen ahhahLaura schreef:Klinkt heel leuk!Miss Ariel schreef:als je op je verjaardag als Minnie Mouse herkend wordt door kinderen, volwassen en castmembers omdat je een soort Minnie jurk draagt met orenwerd zelfs persoonlijk aangesproken door mensen die vonden dat ik er helemaal geweldig uit zag en een castmember die met Minnie wou dansen
Binnenkort Tripreportje?
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Je bent een Disney fan als je lekker (in het zonnetje) op een stoeprand op Town Square zit, terwijl je met een tevreden glimlach Main Street inkijkt en ondertussen alle details, geluiden, geuren en bewegingen in je opneemt en er tegelijkertijd ,zonder dat je het door hebt, een serene rust je lichaam inglijdt. En dat je je er dan plotseling van bewust wordt dat je al anderhalf uur volstrekt gelukkig op 1 en dezelfde plek hebt gezeten, en het misschien toch handig was geweest om je vantevoren goed met factor 30 in te smeren........
- Miss Ariel
- Member

je al je foto's van een 4 dagen Disney trip samen telt en bijna 1500 foto's hebt en dan als excuus zegt '' ja maar ik doe veel meets en daar trekken ze altijd veel foto's''

*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- boogschutter
- Member

lol, dat snappen veel mensen niet dat ik zoveel fotos maak 
- D-Tekenaar
- Member

wij hebben ook altijd ongeveer dit aantal foto's 
Leve de digitale camera
Leve de digitale camera
- Miss Ariel
- Member

boogschutter schreef:lol, dat snappen veel mensen niet dat ik zoveel fotos maak
je weet dat enkel Disney fans jouw aantal genomen foto's tijdens je trip begrijpenD-Tekenaar schreef:wij hebben ook altijd ongeveer dit aantal foto's
Leve de digitale camera
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Hééél herkenbaar! Ik heb hem altijd op continuous shoot staan dus altijd flink veel characterfoto's zodat er altijd een goede bij zitMiss Ariel schreef:boogschutter schreef:lol, dat snappen veel mensen niet dat ik zoveel fotos maakje weet dat enkel Disney fans jouw aantal genomen foto's tijdens je trip begrijpenD-Tekenaar schreef:wij hebben ook altijd ongeveer dit aantal foto's
Leve de digitale camerayeah ik ben niet alleen!!!
Je bent een disneyfan als.. je een nieuwe lens voor je camera koopt en denkt 'die kan ik goed gebruiken in low-light attracties als POTC en peter pan'