Als je een Disney freak ziet rollen of ziet poseren met een Disney character en die dan ook nog eens lijkt op mij
Dan ben ik dat waarschijnlijk !!!
En je mag me altijd aanspreken
iemand een idee of dat er in september weleens de bring a friend actie is?
ben voor mn zusje aan het kijken voor 3 dagen inkom voor de goede prijs, tot nu toe
Mini ticket €62 per dag = €186 voor 3 dagen
online kan je 3 dagen voor de prijs van boeken en dit zou €139 zijn
en anders kan ze een fantasy jaarkaart nemen met korting van mij voor €61.10
iemand tips ideeen?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day Part of that Disney world <3 *Magical Bucketlist*
Miss Ariel schreefCOLONiemand een idee of dat er in september weleens de bring a friend actie is?
ben voor mn zusje aan het kijken voor 3 dagen inkom voor de goede prijs, tot nu toe
iemand tips ideeen?
De bring a friend actie is er nu tot midden oktober. In de week max 5 tickets aan 35 euro en int weekend 45 euro, per jaarkaart. En max 20 tickets in totaal per jaarkaart
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Miss Ariel schreefCOLONiemand een idee of dat er in september weleens de bring a friend actie is?
iemand tips ideeen?
De bring a friend actie is er nu tot midden oktober. In de week max 5 tickets aan 35 euro en int weekend 45 euro, per jaarkaart. En max 20 tickets in totaal per jaarkaart
dat is supergoed nieuws!!! bedankt!
dus ik kan haar dan 3 dagen na elkaar voor €35 per dag mee naar binnen nemen he,
dinsdag tot donderdag zouden we gaan
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day Part of that Disney world <3 *Magical Bucketlist*
Miss Ariel schreefCOLONbedankt voor het snelle antwoord! zou haar toch weer €30 schelen, kan ze van eten
nog een snel vraagje : ze mag dan toch beide parken binnen he?
Ja
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Hey iedereen. Ik ben net nieuw en weet niet of het hier hoort maar ben een grote Disney Fan en heb besloten een jaarpas te nemen.
Aangezien ik daardoor onbeperkt kan genieten van Disneyland heb ik niets meer aan mijn toegangskaart die ik nog over heb.
Is er iemand geinteresseerd in een 1 dag/ 2 parken toegangsticket voor 40 euro? Stuur dan maar een PM of schrijf hier iets.
Thenextone schreefCOLONHey iedereen. Ik ben net nieuw en weet niet of het hier hoort maar ben een grote Disney Fan en heb besloten een jaarpas te nemen.
Aangezien ik daardoor onbeperkt kan genieten van Disneyland heb ik niets meer aan mijn toegangskaart die ik nog over heb.
Is er iemand geinteresseerd in een 1 dag/ 2 parken toegangsticket voor 40 euro? Stuur dan maar een PM of schrijf hier iets.
Je kan dat toegangsticket nog gebruiken... is het gewoon dagticket met prijs erop?
Als je met deze het park binnenwandelt, kan je bijbetalen voor jaarkaart!
Thenextone schreefCOLONHey iedereen. Ik ben net nieuw en weet niet of het hier hoort maar ben een grote Disney Fan en heb besloten een jaarpas te nemen.
Je kan dat toegangsticket nog gebruiken... is het gewoon dagticket met prijs erop?
Het is er 1 zonder prijs op achteraan. Gekocht in Dreamland en geldig tot 31/08/2015. Ik ben ook van plan een studentenjaarpas te nemen van 95 euro dus denk niet dat de prijs van dat ticket eraf kan getrokken worden.
Het is er 1 zonder prijs op achteraan. Gekocht in Dreamland en geldig tot 31/08/2015. Ik ben ook van plan een studentenjaarpas te nemen van 95 euro dus denk niet dat de prijs van dat ticket eraf kan getrokken worden.
Als er geen prijs opstaat dan gaan ze niks aftrekken idd
Als er iemand nog geinterreseerd is in een 3-daags toegangsticket..
Heb ik er nog 1 in de aanbieding..
Deze is geldig vanaf 25 September tot 1 oktober als ik het goed heb..
Ik heb deze tickets bij arrangement gekregen, maar ik heb een jaarkaart dus ik gebruik ze niet..
PB me maar bij interesse of laat hier een berichtje achter..