Star Wars Jedi Training Academy in Videopolis

Alles over het Disneyland Park.
D-Tekenaar
Member
Member

@ Nicole1988

Ja klopt CHEWBACCA kwam vroeger ook wel eens in Discoveryland .
Ik heb hem daar kunnen ontmoeten tijdens het New Generation Festival .

Nu ik ben eens benieuwd wat de Star Wars Jedi Training Academy gaat geven nu de vakantie gedaan is .
Uiteindelijk zullen er minder kinderen (die oud genoeg zijn voor de show) in Disneyland Paris rondhangen.
Ik verwacht dus ook dat ze dit gaan voelen bij de inschrijvingen .
En ik verwacht dus ook dat er minder shows gaan zijn .
PuppyLikesYou
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Nu ik ben eens benieuwd wat de Star Wars Jedi Training Academy gaat geven nu de vakantie gedaan is .
Uiteindelijk zullen er minder kinderen (die oud genoeg zijn voor de show) in Disneyland Paris rondhangen.

Ja daar zat ik dus ook over te denken.. wellicht minder shows, of de leeftijd grens iets omhoog?
Ik denk niet dat Darth Vader rond zal lopen of meet & greets doet.

Maar wie weet? Het kan altijd in Disney! :sorc:
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

PuppyLikesYou schreef:
D-Tekenaar schreef:Nu ik ben eens benieuwd wat de Star Wars Jedi Training Academy gaat geven nu de vakantie gedaan is .

Ja daar zat ik dus ook over te denken.. wellicht minder shows, of de leeftijd grens iets omhoog?
Ik denk niet dat Darth Vader rond zal lopen of meet & greets doet.

Maar wie weet? Het kan altijd in Disney! :sorc:
Op de Spaanse Disney Channel was er veel reclame voor de show!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Op de Spaanse Disney Channel was er veel reclame voor de show!
Leuk !!! Die had ik best wel eens willen zien :yes:
Ik vind het een geweldige show !
En van mij mag hij nog wel een paar jaartjes blijven hoor :yes:
Dave
Member
Member

Ik heb de laatste show maandagavond gezien. Bij de voorlaatste show ging schijnbaar iets mis. Plots moest iedereen de zaal verlaten, ook degene die boven zaten te eten. Gasten die nog bezig waren met hun bestelling bij het restaurant moesten alles laten staan. Een half uurtje later teruggekomen en toen leek alles weer normaal, alsof er niets gebeurd was. De laatste show ging ook gewoon door. Door de felle regen waren veel mensen eerder weggegaan en zat het theater voor geen derde vol. Hoe ze dat hebben gedaan met degene die zich hadden ingeschreven is voor mij ook een vraagteken. Maar de show ging door en ik vond hem erg leuk!
Brina
Member
Member

Wordt deze show nog gegeven? Kan er namelijk niet heel veel over vinden.

En kijken ze na de leeftijd? Want hij wordt als wij er zijn volgende week precies 2 weken later wordt ie 7 jaar en weet zeker dat ie dit zo leuk zou vinden.
olafLover
Moderator
Moderator

Volgens mij staat hij nog op het programma. Het belangrijkste is dat het kind Engels (of Frans) kan en het podium op durft. Het Engels wordt echt getest door bij het inschrijven bewust wat vragen aan het kind te stellen. Ook vragen ze het kind of ze het podium op durven. Verder werd er geen bewijs van de leeftijd gevraagd, maar ik was met een 9-jarige, dus precies het midden van de doelgroep
boogschutter
Member
Member

Het is nog.vorige week nog gezien
Brina
Member
Member

olafLover schreef:Volgens mij staat hij nog op het programma. Het belangrijkste is dat het kind Engels (of Frans) kan en het podium op durft. Het Engels wordt echt getest door bij het inschrijven bewust wat vragen aan het kind te stellen. Ook vragen ze het kind of ze het podium op durven. Verder werd er geen bewijs van de leeftijd gevraagd, maar ik was met een 9-jarige, dus precies het midden van de doelgroep

mm nee hij krijgt wel al Engels op school maar kan niet voldoende engels zodat hij snapt wat ie moet doen. Jammer zeg!
olafLover
Moderator
Moderator

Tijdens de les van te voren mag er een ouder bij zijn, maar ze moeten alleen met de Jedi master en de andere kinderen het podium op en instructies opvolgen. De ouder zit dan in de zaal. Dit werd meerdere keren herhaalt en kan je dus echt niet omheen denk ik.
Brina
Member
Member

Ow oke nu snap ik hem dan zou ik eventueel kunnen vertalen voor hem wat ie moet doen en dan als ie op het podium staat moet ie het alleen doen. Dan doet ie gewoon de andere kinderen na.
Gelukkig heeft ie geen podium vrees ga wel eerst effe een keertje kijken en als ie het leuk vind dan geef ik hem gewoon op en zien het wel.

bedankt!
D-Tekenaar
Member
Member

Vandaag is het de voorlopig laatste voorstelling van de Jedi Training Academy :( De force is terug vanaf 12 Maart !

D-Tekenaar
Member
Member

2 dagen vroeger dan gepland zijn de Jedi's weer terug om training te geven aan de jonge Padawans !
The force is strong

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
thierry_mat
Member
Member

de show gaat blijkbaar niet meer komen deze winter en ergens mei volgend jaar, en vanaf sept 2017 stopt hij precies.

zou daar deze winter een nieuwe show in de plaats komen?
vdbemdsa
Member
Member

olafLover schreef:Volgens mij staat hij nog op het programma. Het belangrijkste is dat het kind Engels (of Frans) kan en het podium op durft. Het Engels wordt echt getest door bij het inschrijven bewust wat vragen aan het kind te stellen. Ook vragen ze het kind of ze het podium op durven. Verder werd er geen bewijs van de leeftijd gevraagd, maar ik was met een 9-jarige, dus precies het midden van de doelgroep

Aan die van ons is niet gevraagd of hij engels kon hoor of frans, enkel aan mij of hij wel durfde het podium op te gaan, en heb dan ook gezegd, dat ik het niet wist, daar hij autistisch is, en misschien ineens kan dichtklappen, maar dat vonden ze niet erg, maar hij was enorm fier, en deed alles goed na, verstaan of niet
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”