Algemeen Kerst 2015 in Disneyland Paris
- Fantillusion
- Member

Ik heb er zoveel zin in!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
^ Ik kijk er ook al zoooo naar uit! Wil dit keer toch wel heel graag Rapunzel ontmoeten, dus die gaat op m'n bucket list! Heb vooral ook heel veel zin in de Tree Lightning Ceremony, een van de meest magische dingen ooit <3
- Mouseketeer
- Member

Ik heb er weer enorm veel zin in!
Wil sowieso weer Rapunzel ontmoeten en de Frozen Sing Along zien!
En kijk enorm uit naar de Tree Lighting met weer terug Santa Clause en de VIP's!
Ik hoop stiekem ook dat Chante C'est Noël terug keert, dat hoort er gewoon bij.
De Tree Lighting bekijken op de hoek van Main Street USA aan de kant van Emporium met een warme chocolademelk van Market House Deli, de sneeuw in Main Street USA en Chante C'est Noël door het park horen galmen!
Ik hoop ook echt op Mickey en Minnie in die outfits terug in de Studios!
Vorig jaar had ik enkel Mickey.. Minnie kwam toen niet buiten.
En ik wil terug de VIP's in kerstoutfit tijdens de EMH, vond ze allemaal echt super mooi!
Het liefst zou ik ook de Princess Promenade terug zien.
Maar ik vrees er een beetje voor, omdat Anna & Elsa al 12 keer per dag in Chaparral Theatre staan.
En de Princess Promenade zonder Anna & Elsa is wel héél erg kort.
Wil sowieso weer Rapunzel ontmoeten en de Frozen Sing Along zien!
En kijk enorm uit naar de Tree Lighting met weer terug Santa Clause en de VIP's!
Ik hoop stiekem ook dat Chante C'est Noël terug keert, dat hoort er gewoon bij.
De Tree Lighting bekijken op de hoek van Main Street USA aan de kant van Emporium met een warme chocolademelk van Market House Deli, de sneeuw in Main Street USA en Chante C'est Noël door het park horen galmen!
Ik hoop ook echt op Mickey en Minnie in die outfits terug in de Studios!
Vorig jaar had ik enkel Mickey.. Minnie kwam toen niet buiten.
En ik wil terug de VIP's in kerstoutfit tijdens de EMH, vond ze allemaal echt super mooi!
Het liefst zou ik ook de Princess Promenade terug zien.
Maar ik vrees er een beetje voor, omdat Anna & Elsa al 12 keer per dag in Chaparral Theatre staan.
En de Princess Promenade zonder Anna & Elsa is wel héél erg kort.

- Prins Adam
- Beheerder

Leuk om nu te zien wat er komt met kerst
Mulan schreef:
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Fantillusion
- Member

Jaaa Chante c'est Noël zou tof zijn!
En ik wil ook heeel graag eindelijk Rapunzel ontmoeten en Mickey&Minnie in hun mooie outfits die ze vorig jaar in Studios hadden.
En ik wil ook heeel graag eindelijk Rapunzel ontmoeten en Mickey&Minnie in hun mooie outfits die ze vorig jaar in Studios hadden.
If I never knew you, if I never felt this love
-
merlijntje1983
- Member

Is Merida ook nog ergens te ontmoeten in november of is daar nog niets van bekend? Mijn dochtertje is er helemaal weg van.....
- Mouseketeer
- Member

merlijntje1983 schreef:Is Merida ook nog ergens te ontmoeten in november of is daar nog niets van bekend? Mijn dochtertje is er helemaal weg van.....
Dat is nog niet bekend.
Er is nog geen press release vrij gegeven.

- Disneyloverforever
- Member

Denk niet dat er een prinsessen float in de kerst parade komt want ze kunnen niet op 2 plaatsen tegelijk zijn en anders zou het paviljoen moeten sluiten en dan zou het ook nie zolang open blijven dus denk geen prinsessen float. Ze willen de kerst en Halloween parade denk in de zelfde soort versie doen als Tokyo Disney.
-
paterdave2
- Member

je heb toch ook de prinsessen in de gewone parade. Dan is volgens mij de paviljoen ook nog gewoon open dus dat klopt niet helemaal.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
- Disneyloverforever
- Member

Maar de kerst parade rijdt vaker op een dag maar zou wel leuk zijn maar zou ook wel leuk zijn als winnie de pooh een wagen krijgt.
- Disneyloverforever
- Member

De nieuwe kerst wagen dit jaar is van winnie de pooh las het net op de Facebook pagina van pixiedust.
Disneyloverforever schreef:De nieuwe kerst wagen dit jaar is van winnie de pooh las het net op de Facebook pagina van pixiedust.
Inderdaad, DisneylandBerry heeft dit nieuwtje verspreid
Notre partenaire exclusif DisneylandBerry, a annoncé ce matin, qu'un nouveau char "Winnie l'Ourson et ses Amis" arrivera cette année dans la Cavalcade de Noël !
Bron: DLRP Express
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney