Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Amber_disnerd
Member
Member

10 en 11 juni een nachtje geboekt en in april 2017 4 dagen explorer [WINKING FACE]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
pluto71
Member
Member

weet iemand of er in dit hotel een shoppingservice is zoals in de gewone disneyhotels?
calimero
Member
Member

Ja je kan je aankopen naar dit hotel laten sturen. Zit een winkeltje in de loby. Zelf vorige maand gebruik van gemaakt.
yasmine
Member
Member

andere hotel is paar 100 meter makkelijk te doen dus voor de bus.

ontbijt heb ik geen probleem ondervonden we waren er in feb. was echt plek genoeg. wil hem vandaag voor okt weer boeken. want ondanks dat er weinig keus is bij het ontbijt vind ik het geheel platje wel fijn. voor de prijs is het echt super. alles nog mooi nieuw ed.
Afbeelding
pluto71
Member
Member

calimero schreef:Ja je kan je aankopen naar dit hotel laten sturen. Zit een winkeltje in de loby. Zelf vorige maand gebruik van gemaakt.
Dank je wel :) weet je toevallig ook tot hoe laat het winkeltje 's avonds open is?
calimero
Member
Member

Weet ik niet meer zeker dacht 9 of 10 uur maar officieel kan je je spullen pas de dag er op afhalen. Heb wel in kyriad gehad dat spullen er om 22 uur wel al waren en kon ze toen al meekrijgen.
pluto71
Member
Member

calimero schreef:Weet ik niet meer zeker dacht 9 of 10 uur maar officieel kan je je spullen pas de dag er op afhalen. Heb wel in kyriad gehad dat spullen er om 22 uur wel al waren en kon ze toen al meekrijgen.
oei, dan zal ik het daar toch maar even navragen dan... we komen 's avonds laat aan, gaan dan 1 dag het park in en wilden dan 's avonds terug vertrekken, zou wel handig zijn natuurlijk als onze spullen er dan ook effectief zouden zijn...

Vind het wel niet logisch dat je een dag moet wachten eigenlijk... is bij de andere hotels of bij de disneystore toch ook niet zo?
Laura
Member
Member

Ik dacht mij iets te herinneren, dat als je aankopen doet voor 15u en naar het hotel laat brengen, dat het dan dezelfde avond al in je hotel ligt?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
disneyfan29
Member
Member

Dat is bij de Disney hotels wel maar bij de aangesloten hotels is het de volgende morgen dat je het kan af halen bij de winkeltje in je hotel
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
calimero
Member
Member

disneyfan29 schreef:Dat is bij de Disney hotels wel maar bij de aangesloten hotels is het de volgende morgen dat je het kan af halen bij de winkeltje in je hotel
Klopt, tot 3 uur kan je het laten verzenden. En in de disney hotels kan je et vanaf 20:00 uur ophalen. Partnerhotels pas de volgende morgen vanaf 7:00 uur.

Je kan ook shoppen als rustig is en spullen in de winkel achterlaten om bij vetrek op te halen. Moet je ook aan kassa zeggen. Of de spullen naar verzamelpunt in villahe sturen maar dat laatste heb ik geen ervaring mee. Let bij achterlatne in winkel wle op de openingstijden van de winkel. Kan zijn dat die veel vroeger zijn dan dat park dicht gaat.
yasmine
Member
Member

wij hebben deze weer geboekt!!!! heb er nu alweer zin in. vind het een erg fijn schoon hotel. en lekker dichtbij. met de auto zit je zo op de parking echt een paar minuutjes. super als je de emh wil doen.

vorig jaar zaten we en keer een wk op camping en dan ben je toch eerst 20 min onderweg. emh is dan wel erg vroeg hihihi

heb er weer zin in. kan onze kleine man eindelijk in de trein.

was nu in aanbieding trouwens bij expedia :-)
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Wij hebben het de laatste keer naar Village laten brengen. Je kan het dan ophalen in de Disney Store, ik weet niet of wij toevallig de juiste kassa hadden, maar we waren bij die in het midden aan de achterkant en ze ging daar meteen een deur door om het te pakken.
Wat ze hier deden en in het hotel (Sequoia Lodge) niet was ons de tas uit laten pakken om te bevestigen dat alles er nog in zat. :)
elke w
Member
Member

Ik lees op een ander forum dat de shuttle service intussen werd aangepast en dat de bussen van Explorer en Kyriad nu ook zouden doorrijden naar B&B. Iemand al ervaring hiermee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Amber_disnerd
Member
Member

Wij zijn van vrijdag op zaterdag blijven slapen in B&B en zoen heb ik 2 keer een shuttlebus zien rijden. We hebben ze zelf niet gebruikt omdat we met de auto gingen, maar ze kwam toch al tot daar.

elke w
Member
Member

Amber_disnerd schreef:Wij zijn van vrijdag op zaterdag blijven slapen in B&B en zoen heb ik 2 keer een shuttlebus zien rijden. We hebben ze zelf niet gebruikt omdat we met de auto gingen, maar ze kwam toch al tot daar.

. Dank je voor je antwoord! En voor de rest tevreden van het hotel?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”