Ik zal in elk geval duidelijk zijn. Ik zal de jokers zelf bijhouden. Maar als je allemaal op mij stemt zijn er toch nog 2 jokers te verdelen
Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
- Prins Erik
- Member

Als we op iemand stemmen die zegt dat hij of zij ze zal uitdelen en het dan niet doet dan hebben we dus pech.
Ik zal in elk geval duidelijk zijn. Ik zal de jokers zelf bijhouden. Maar als je allemaal op mij stemt zijn er toch nog 2 jokers te verdelen
Maar goed:
Hier mijn pleidooi:
Ik snap ten eerste dat iedereen deze jokers graag wil hebben. OOk ik.
toch ben ik van mening dat ik de jokers mag ontvangen. Waarom?
Ten eerste omdat ik degene ben die er voor gezorgd heeft dat er meerdere jokers in het spel zijn gekomen.
Door mijn truukje in het andere topic kwamen er opeens 11 jokers in het spel ipv maar 1 joker.
Ten tweede om bewezen diensten. ik denk dat ik mij in het vorige spel als organisator belangenloos heb ingezet om het spel in goede banen te leiden. Als een soort geste zou ik dus de jokers moeten ontvangen.
Ten derde en laat ik daar ook heel eerlijk in zijn, ik zal de jokers (op 1 na) verdelen.
Ten vierde, als we niet unaniem zijn dan raken we nog een joker kwijt ook
Kortom voor bewezen diensten, en omdat ik alle jokers eerlijk zal verdelen (zoveel mogelijk mensen 1 joker) verdien ik de eer om de jokers te mogen verdelen.
Hier mijn pleidooi:
Ik snap ten eerste dat iedereen deze jokers graag wil hebben. OOk ik.
toch ben ik van mening dat ik de jokers mag ontvangen. Waarom?
Ten eerste omdat ik degene ben die er voor gezorgd heeft dat er meerdere jokers in het spel zijn gekomen.
Door mijn truukje in het andere topic kwamen er opeens 11 jokers in het spel ipv maar 1 joker.
Ten tweede om bewezen diensten. ik denk dat ik mij in het vorige spel als organisator belangenloos heb ingezet om het spel in goede banen te leiden. Als een soort geste zou ik dus de jokers moeten ontvangen.
Ten derde en laat ik daar ook heel eerlijk in zijn, ik zal de jokers (op 1 na) verdelen.
Ten vierde, als we niet unaniem zijn dan raken we nog een joker kwijt ook
Kortom voor bewezen diensten, en omdat ik alle jokers eerlijk zal verdelen (zoveel mogelijk mensen 1 joker) verdien ik de eer om de jokers te mogen verdelen.
- D-Tekenaar
- Member

Ik stel voor dat Letscall de Jokers krijgt !
Omdat hij de oude spellijder is verwacht ik dat hij zeler niet de mol is .
En we moeten zeker zien dat de mol geen Jokers in zijn of haar handen krijgt.
Letscall krijgt op zeker de Jokers niet!D-Tekenaar schreef:Ik stel voor dat Letscall de Jokers krijgt !
No F**** way!
Die smeert m gelijk!
Ik zal de jokers eerlijk verdelen! 2x mol zijn is namelijk onmogelijk!
Iedereen mag doen wat hij of zij wil!
Ik blijf erbij, ik vind dat ik ze voor ons verdient heb! Ik koos er toen voor om iedereen een joker te geven!!! Ik had toen al kunnen schrijven dat er maar 1 iemand (ik) een joker zou krijgen. Maar nee ik koos voor iedereen.
Helaas besloot Michel anders...... Maar toch door mijn berichtje zijn er nu jokers...
Ik zal dan ook Hoe dan OOK op mezelf stemmen.
Ik blijf erbij, ik vind dat ik ze voor ons verdient heb! Ik koos er toen voor om iedereen een joker te geven!!! Ik had toen al kunnen schrijven dat er maar 1 iemand (ik) een joker zou krijgen. Maar nee ik koos voor iedereen.
Helaas besloot Michel anders...... Maar toch door mijn berichtje zijn er nu jokers...
Gebaseerd op niks...Letscall schreef:Iedereen mag doen wat hij of zij wil!
Wellicht was Michel dit allang van plan! Niet te vroeg met de eer gaan strijken!
- D-Tekenaar
- Member

Oké wie stemt op Letscall en wie op Monster-E ?
Gebaseerd op wat ik nu allemaal lees zal ik niet stemmen maar me met de meerderheid aansluiten.
Gebaseerd op wat ik nu allemaal lees zal ik niet stemmen maar me met de meerderheid aansluiten.