Ik ben ook aanwezig bij de meet. Echt heel veel zin in[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
25 Jaar Disneyland Paris meeting!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Nog even wat praktische zaken regelen!
We spreken af om 10u45 op 11 april 2017 aan City Hall en wachten daar tot de groep hopelijk compleet is om 11u.
Volgende personen zijn ingeschreven: Michel, Prins Adam, Sofie1977, minnie78, Yolayo, Miss Ariel, weca-ant, pinocchio, vos123, Paula, NOPPE77, Arthur, Prince Charming, Grumpy 3, Annet, D-tekenaar, Angel007, Michelle en estherdisney
Nadien gaan we een groepsfoto maken en is iedereen vrij te doen wat hij wilt.... Samen met ons door park of met anderen.
We gaan parade kijken aan Pizzeria Bella Note (Deze is waarschijnlijk om 17u30).
Na de parade gaan we naar Hunters Grill in Sequoia Lodge Hotel. Wil je ons onderweg tegenkomen kan dit aan PanoraMagique in Disney Village (rond 18u15). We gaan eten om 18u30!
De volgende personen zijn ingeschreven om mee te gaan eten: Michel, Prins Adam, Sofie1977, minnie78, Yolayo, Miss Ariel, weca-ant, pinocchio, vos123, Paula, NOPPE77, Arthur, Prince Charming en Grumpy 3.
We hebben er zin in!
We spreken af om 10u45 op 11 april 2017 aan City Hall en wachten daar tot de groep hopelijk compleet is om 11u.
Volgende personen zijn ingeschreven: Michel, Prins Adam, Sofie1977, minnie78, Yolayo, Miss Ariel, weca-ant, pinocchio, vos123, Paula, NOPPE77, Arthur, Prince Charming, Grumpy 3, Annet, D-tekenaar, Angel007, Michelle en estherdisney
Nadien gaan we een groepsfoto maken en is iedereen vrij te doen wat hij wilt.... Samen met ons door park of met anderen.
We gaan parade kijken aan Pizzeria Bella Note (Deze is waarschijnlijk om 17u30).
Na de parade gaan we naar Hunters Grill in Sequoia Lodge Hotel. Wil je ons onderweg tegenkomen kan dit aan PanoraMagique in Disney Village (rond 18u15). We gaan eten om 18u30!
De volgende personen zijn ingeschreven om mee te gaan eten: Michel, Prins Adam, Sofie1977, minnie78, Yolayo, Miss Ariel, weca-ant, pinocchio, vos123, Paula, NOPPE77, Arthur, Prince Charming en Grumpy 3.
We hebben er zin in!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nu een beetje slapen! Tot morgen (straks) allemaal....
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Heel veel plezier aan iedereen!
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Zo gezellig is de Café Mickey 25 jaar Disneyland Paris meeting.

- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Wat een ontzettende leuke en gave foto's! Heel erg leuk om te zien! Ook valt het me op dat redelijk veel mensen Disney oortjes op hebben, leuk!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Ja, dat vond ik ook wel een beetje, haha! Ik herken alleen Mouseketeer (Nikki) van de foto. Maar ook al herken ik maar 1 iemand, ik vind de foto's echt heel leuk!Stitch87 schreefCOLONSuperleuk! Zo jammer dat er geen nicknamen bij getagged kunnen worden. Ben wel eens benieuwd wie wie allemaal is. Ik herken maar ongeveer de helft van de groep :p
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
mss een idee om eens te doen.Disney Collections schreefCOLONJa, dat vond ik ook wel een beetje, haha! Ik herken alleen Mouseketeer (Nikki) van de foto. Maar ook al herken ik maar 1 iemand, ik vind de foto's echt heel leuk!Stitch87 schreefCOLONSuperleuk! Zo jammer dat er geen nicknamen bij getagged kunnen worden. Ben wel eens benieuwd wie wie allemaal is. Ik herken maar ongeveer de helft van de groep :p
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Op Facebook kan iedereen alvast zichzelf en andere taggen....

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Morgen afspraak hier om 7u!

Ja, daar dacht ik eerst ook aan. Maar de echte namen zeggen ook niet veel. Daarom dat het handig leek met de nicknames van hierPrins Adam schreefCOLONOp Facebook kan iedereen alvast zichzelf en andere taggen....
Veel plezier vandaag!!!